Nu mis je best veel als je maar 1 stream hebt.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
blij dat ik geabboneerd ben op videoland
dat dusquote:Op maandag 3 januari 2022 22:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kan het niet zo snel volgen. Ik word ook een dagje ouder na 20 jaar BB kijken.![]()
Er zitten er nu 9 in het huis. En 2 in een datacenter. Waarvan we de namen niet weten.
Is eigenlijk gewoon dat kamertje waar Jill en Julie in zaten. Met wc op de gang.
Jammer he. Doe het morgen wel weer op de laptop. Op tel lastigquote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook niet mogelijk via de tv app. Streamen naar Chromecast kon/kan ook niet. Zo irritant. Heb m’n laptop maar weer klaargezet…
Kloptquote:Op maandag 3 januari 2022 22:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kan het niet zo snel volgen. Ik word ook een dagje ouder na 20 jaar BB kijken.![]()
Er zitten er nu 9 in het huis. En 2 in een datacenter. Waarvan we de namen niet weten.
Is eigenlijk gewoon dat kamertje waar Jill en Julie in zaten. Met wc op de gang.
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:28 schreef TheRacingElf het volgende:
Die gozer in de white room/regiekamer is wel een manipulator hoor
Jawel hoor. Zo kijk ik nu ook.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook niet mogelijk via de tv app. Streamen naar Chromecast kon/kan ook niet. Zo irritant. Heb m’n laptop maar weer klaargezet…
want?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik weet bijna wel zeker, dat die nieuwe kerel een Syrisch orthodoxe is.
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
kut produktie makt druk druk
zo gaa je niet met mensen om
zo en idioten
verblijfsvergunning in de broekzak!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik weet bijna wel zeker, dat die nieuwe kerel een Syrisch orthodoxe is.
bij mij werkte het ook niet vorig jaar nu moet ik nog kijkenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zo kijk ik nu ook.
Big Brother, dan de optie live.
COS = leven!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef pid1961 het volgende:
Videoland op mijn 2de PC scherm. Beide streams open. Geen reclame tot dusver. Fok op eerste scherm. Ik ga de komende 100 dagen weer geen leven hebben.
Ze hadden er vanaf het begin een transgender persoon in moeten stoppen zoals vorig jaarquote:Op maandag 3 januari 2022 22:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik geloof dat ik geen fan ben van OUWEJILL in d'r piggy pak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |