heb ik ook.. ik luister voornamelijk ( tabbladen)quote:Op maandag 3 januari 2022 22:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die is te traag voor 2 streams aan te hebben loopt niet echt lekker en daarnaast ook nog op het forum zitten
tis een sneaky basterdquote:Op maandag 3 januari 2022 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Die nieuwe gozer lijkt op Emil uit Utopia 1.
Weten we nog niet. Voor nu heet ze Lekkertje2.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wie is die nieuwe dame dan?
Hoe moet ik weten dat je een Belg bent?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:24 schreef Biste het volgende:
[..]
Niet veel keuze als Belg. 1 livestreampje met reclame dit jaar blijkbaar...
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja.
Die heet Droeftoeter. Sommige ouders zijn gewoon niet zo goed met namen kiezen... die van hem wel.
Denk dat er in de livestreams geen reclame zit.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Misschien ook handig hoe je kijkt. Op videoland nog geen reclame tegen gekomen.
Was vorig jaar ook niet mogelijk via de tv app. Streamen naar Chromecast kon/kan ook niet. Zo irritant. Heb m’n laptop maar weer klaargezet…quote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb videoland maar kan daar nergens de bb streams ontdekken op tv
Ja, je merkt, dat ze elkaar al een beetje kennen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel weer jammer dat ze er al een paar dagen in zaten ....
Gewoon 3 schermen. 2 met stream, 1 met COS.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook niet mogelijk via de tv app. Streamen naar Chromecast kon/kan ook niet. Zo irritant. Heb m’n laptop maar weer klaargezet…
Oh dan hoef ik niet verder te kijken of ik iets verkeerd doequote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook niet mogelijk via de tv app. Streamen naar Chromecast kon/kan ook niet. Zo irritant. Heb m’n laptop maar weer klaargezet…
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
blij dat ik geabboneerd ben op videoland
Ik ook. Goede streams en zonder reclamequote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
blij dat ik geabboneerd ben op videoland
Inderdaad ja, we missen nu het aftasten en snuffelenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:26 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja, je merkt, dat ze elkaar al een beetje kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |