duhhhh dat zei ik tochquote:Op maandag 3 januari 2022 22:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga mee met GOA. Grace zie ik wel zitten daar in dat huis. Die gaat irriteren. Neem mijn woorden van eerder terug.
Staat genoteerd.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga mee met GOA. Grace zie ik wel zitten daar in dat huis. Die gaat irriteren. Neem mijn woorden van eerder terug.
Precies!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:18 schreef robmmad16 het volgende:
Als ze maar met hun jatten van Tobias af blijven!
Ohquote:Op maandag 3 januari 2022 22:11 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
die geheime bewoner zit nu bij ze op de bank
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welkom maat in #Team Amazing Grace![]()
![]()
Ze wilt haar deo, ze stinkt en heeft speciale deo. Die wilt ze hebben.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:19 schreef Biste het volgende:
Zo, die Nouchinne heeft dus al zitten janken dat ze naar huis wil?
Zielig seg.
Ik heb videoland maar kan daar nergens de bb streams ontdekken op tvquote:Op maandag 3 januari 2022 22:20 schreef Joyce-43 het volgende:
pfff kan op me TV geen videoland kijken Android is niet up to date zou dan via mijn telefoon moeten casten maar dan is mijn telefoon ook gelijk weer in gebruik![]()
Misschien ook handig hoe je kijkt. Op videoland nog geen reclame tegen gekomen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:20 schreef Biste het volgende:
OMFG reclame tijdens dit gesprek.
Dit is bullshit...
Bluestacks.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:20 schreef Joyce-43 het volgende:
pfff kan op me TV geen videoland kijken Android is niet up to date zou dan via mijn telefoon moeten casten maar dan is mijn telefoon ook gelijk weer in gebruik![]()
die nieuwe dame heeft aardig wat fillers volgens mijquote:
precies, dat zie ik ookquote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die belgische vrouw heeft niet echt een mening in haar roze pyama vind ik.
Die man gaat de beslissing nemen.
Kijk. Dat zijn belangrijke vragen!quote:
pc of laptop?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:20 schreef Joyce-43 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |