quote:Op maandag 3 januari 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
geen idee welke uitstraling deze mensen hebben
Yep. Die opmerking maakte ik hier boven ergens ook al.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef mijntjexx het volgende:
Die nieuwe gast doet me aan Emil denken ( utopia 1), hoe hij praat ook
Emil ja!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef mijntjexx het volgende:
Die nieuwe gast doet me aan Emil denken ( utopia 1), hoe hij praat ook
Zo te horen kun je het prima volgenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kan het niet zo snel volgen. Ik word ook een dagje ouder na 20 jaar BB kijken.![]()
Er zitten er nu 9 in het huis. En 2 in een datacenter. Waarvan we de namen niet weten.
Is eigenlijk gewoon dat kamertje waar Jill en Julie in zaten. Met wc op de gang.
Geen idee van waar afkomstig, maar hij irriteert me nu al enorm. combi van Jerrel en Ziko.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik weet bijna wel zeker, dat die nieuwe kerel een Syrisch orthodoxe is.
Eensch!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef suzi1 het volgende:
flikker op nieuwe pyama, kitty moet blijve
Als hij zo tonijn gaat eten zeg ik jaquote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Emil ja!
Zat er ook al aan te denken.
Kun je Rhosyn horenquote:
oh god, da's wel verschrikkelijk inderdaad.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen idee van waar afkomstig, maar hij irriteert me nu al enorm. combi van Jerrel en Ziko.
hij is wel leuk, hij is niet leuk, hij is wel leuk, hij is niet leuk...quote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen idee van waar afkomstig, maar hij irriteert me nu al enorm. combi van Jerrel en Ziko.
hier wat spuug. cojona!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo kut dat ik weer heel de week moet gaan werken
Ja, ik zat ook al aan die sjarrel te denken.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Als hij zo tonijn gaat eten zeg ik ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |