quote:Op maandag 3 januari 2022 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij zit er al in en twee nieuwe geheime.. je loopt nu al achter
schlagerzangerquote:Op maandag 3 januari 2022 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
Lepe harses...
Geheime bewoner+ secret mission .. nah, dat wordt weer wachten![]()
[ afbeelding ]
Die moet ook blijven, zorgt voor irritatiequote:
Da's kut.. loopt GoPlay zolang achter ...quote:Op maandag 3 januari 2022 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn geheime missie is vast geslaagdquote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef Flory het volgende:
Hoezo vinden ze die Kristof een sterke speler
Omdat ie geen bovenlip heeftquote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef Flory het volgende:
En Peter ookquote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef Flory het volgende:
Mooi. Lok hem even bij #nieuwhertje weg, dan houd ik die bezigquote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar vrouwen...
ja, eens!!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond allen,
Was een goede eerste live, veel beter dan vorig jaar !
Stream 2 is toch wat interessanter nu.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond allen,
Was een goede eerste live, veel beter dan vorig jaar !
Dat is snel.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:19 schreef Whuzz het volgende:
Grace is sterk?
Of is dat belgisch voor irritant
oeie das minder inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2022 22:19 schreef Biste het volgende:
Zo, die Nouchinne heeft dus al zitten janken dat ze naar huis wil?
Zielig seg.
Echt he, kom dwars door mijn scherm heen als dat zo is.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:18 schreef robmmad16 het volgende:
Als ze maar met hun jatten van Tobias af blijven!
Haha, dat gaat snel bij jou.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
ok mooiboy is al af
te bla bla
dan maar Tobias
Welkom maat in #Team Amazing Gracequote:Op maandag 3 januari 2022 22:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga mee met GOA. Grace zie ik wel zitten daar in dat huis. Die gaat irriteren. Neem mijn woorden van eerder terug.
duhhhh dat zei ik tochquote:Op maandag 3 januari 2022 22:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga mee met GOA. Grace zie ik wel zitten daar in dat huis. Die gaat irriteren. Neem mijn woorden van eerder terug.
Staat genoteerd.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Precies!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:18 schreef robmmad16 het volgende:
Als ze maar met hun jatten van Tobias af blijven!
Ohquote:Op maandag 3 januari 2022 22:11 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
die geheime bewoner zit nu bij ze op de bank
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welkom maat in #Team Amazing Grace![]()
![]()
Ze wilt haar deo, ze stinkt en heeft speciale deo. Die wilt ze hebben.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:19 schreef Biste het volgende:
Zo, die Nouchinne heeft dus al zitten janken dat ze naar huis wil?
Zielig seg.
Ik heb videoland maar kan daar nergens de bb streams ontdekken op tvquote:Op maandag 3 januari 2022 22:20 schreef Joyce-43 het volgende:
pfff kan op me TV geen videoland kijken Android is niet up to date zou dan via mijn telefoon moeten casten maar dan is mijn telefoon ook gelijk weer in gebruik![]()
Misschien ook handig hoe je kijkt. Op videoland nog geen reclame tegen gekomen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:20 schreef Biste het volgende:
OMFG reclame tijdens dit gesprek.
Dit is bullshit...
Bluestacks.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:20 schreef Joyce-43 het volgende:
pfff kan op me TV geen videoland kijken Android is niet up to date zou dan via mijn telefoon moeten casten maar dan is mijn telefoon ook gelijk weer in gebruik![]()
die nieuwe dame heeft aardig wat fillers volgens mijquote:
precies, dat zie ik ookquote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die belgische vrouw heeft niet echt een mening in haar roze pyama vind ik.
Die man gaat de beslissing nemen.
Kijk. Dat zijn belangrijke vragen!quote:
pc of laptop?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:20 schreef Joyce-43 het volgende:
vind het een sneakquote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef spapaars het volgende:
Beetje raar toch dat er 2 mogen nomineren.
Bijdehandje is zeer tactisch aan het lullen.
heeft te maken met welk abo je hebt, basis is goedkoopste en met reclamequote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Misschien ook handig hoe je kijkt. Op videoland nog geen reclame tegen gekomen.
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:22 schreef pid1961 het volgende:
Die goozer in die aparte kamer is echt een doordachte viesneus, Dat meisje is te eerlijk en te zacht.... dat gaat een meelopertje worden.
Waar vrouwen ook op letten hequote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
die nieuwe dame heeft aardig wat fillers volgens mij
Hey topperquote:Op maandag 3 januari 2022 22:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel weer jammer dat ze er al een paar dagen in zaten ....
Ja, het wordt nu interessant...quote:Op maandag 3 januari 2022 22:22 schreef viseenoptie het volgende:
Ze maken zich nu al druk over de stream-kijkers dat ze wat leuks moeten gaan doen..
En kijk je via play of videoland? Wees toch eens duidelijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:22 schreef rinardo het volgende:
he
[..]
heeft te maken met welk abo je hebt, basis is goedkoopste en met reclame
Een emulator die je phone op je computer zet.quote:
Niet veel keuze als Belg. 1 livestreampje met reclame dit jaar blijkbaar...quote:Op maandag 3 januari 2022 22:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Misschien ook handig hoe je kijkt. Op videoland nog geen reclame tegen gekomen.
Daar gaan we nog wel wat van zien en dan doel ik niet op goede tvquote:
die is te traag voor 2 streams aan te hebben loopt niet echt lekker en daarnaast ook nog op het forum zittenquote:
Ja.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
wat een akelig ventje in die aparte kamer. Hoe heet die droeftoeter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |