SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ja duh. Iedereen snapt ook wel dat als je nu je koffer kiest, je meteen genomineerd bent.quote:
Kun je nagaan, zolang duurde het dusquote:Op maandag 3 januari 2022 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 min
en jij ging door het slotje
Asomods ook altijdquote:Op maandag 3 januari 2022 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 min
en jij ging door het slotje
Leuke bewoners tot nu toequote:Op maandag 3 januari 2022 21:40 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind serieus echt iedereen nog sympathiek
Ja. Ik heb weet alleen nog maar één naam: Veraquote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:41 schreef Hznootje het volgende:
Kitty is volgens mij de zus van Els hoor..
Jiskefet?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:41 schreef Hznootje het volgende:
Kitty is een mengeling Els en Theo. Ze komt goed over tot zover.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:41 schreef Hznootje het volgende:
Zit nog geen rotte appel tussen, maar dat gaat niet lang duren.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:40 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind serieus echt iedereen nog sympathiek
- en - = +?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kitty is een mengeling Els en Theo. Ze komt goed over tot zover.
Die gaat zich zo tegen komen daar.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:43 schreef blessed19 het volgende:
Ik vind die grace al meteen gruwelijk irritant.
Jawel, Grace…veel te luide rotte appelquote:Op maandag 3 januari 2022 21:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zit nog geen rotte appel tussen, maar dat gaat niet lang duren.
122 binnen een uur.quote:
weekje geef ik ze voor het gesmoes begintquote:Op maandag 3 januari 2022 21:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zit nog geen rotte appel tussen, maar dat gaat niet lang duren.
Die mag wel wegquote:Op maandag 3 januari 2022 21:43 schreef blessed19 het volgende:
Ik vind die grace al meteen gruwelijk irritant.
nope me time gelulquote:Op maandag 3 januari 2022 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
OuweKitt wil ook kiese foor dersefellef...
Gaat niet lang mee
Kansloosquote:Op maandag 3 januari 2022 21:45 schreef blessed19 het volgende:
Team weg met grace staat al op 3 man!
over een kwartier gaan de streams aan als het goed isquote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
weekje geef ik ze voor het gesmoes begint
Ja, het wachten is op maatjes klieken.....wat dat betreft krijgt denk ik Kitty het moeilijk of er moet nog een ouder iemand inkomen.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
weekje geef ik ze voor het gesmoes begint
Vera dan?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die is de eerste pleitte.. geen BB materiaal
tobiasquote:Op maandag 3 januari 2022 21:47 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Meisje met hele shirt en Thomas
oquote:Op maandag 3 januari 2022 21:47 schreef Jockari het volgende:
Vreemd... Ik kan ze tot nu toe allemaal nog pruimen.
Ohja die camera namenquote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:49 schreef Whuzz het volgende:
Aaaaaah. Vera heeft moeilijke relatie gehad, vriendjes kwijt... Kom maar hier hoor Vera!
Misschienquote:Op maandag 3 januari 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je slaapstreams kijken engie?
Ze hebben er vergeten bij zetten:quote:
Ik denk dat die niet aan kan. Dat moeten ze verdienen.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zach een hottube... die aanzetten is lekker warm water
Ik had het liefste mijn computertje daar gehad om zure lelijke dingen over anderen op FOK! te plaatsen!quote:Op maandag 3 januari 2022 21:52 schreef blessed19 het volgende:
Ze zu
[..]
Ze zien er vast wel puzzels hebben!
Reallife scanman pics uploaden bedoel je.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik had het liefste mijn computertje daar gehad om zure lelijke dingen over anderen op FOK! te plaatsen!
Je bent zelf....quote:
ik vind je lekkahhhhquote:
Ja. Zodra je de livestream aanzet zit je direct in 2023.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:54 schreef freaky40 het volgende:
Ze zijn er wel transparant over dat het is opgenomen en dat we straks dus op de streams en sprong in de tijd gaan maken.
Ik kan niet thuiswerken. Gaat een beetje moeilijk lolquote:Op maandag 3 januari 2022 21:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Is gene goede combi met thuis werken.
Het duurt te lang, we staan hier al een tijdjequote:
O-quote:Op maandag 3 januari 2022 21:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan niet thuiswerken. Gaat een beetje moeilijk lol
Ik vind Vera's decolleté toch al snel 40 punten waardquote:Op maandag 3 januari 2022 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een kleine update ook dit jaar plaats ik een ranking van Spelers:
Iedereen start met 50. als ik vind dat een persoon iets goed doet, of er goed uitziet, of iets liefs zegt krijgt hij/zij een punt. Wie een nare opmerking maakt, iets niet goed doet krijgt van mij een minpunt
disclaimer: Dit is een ranking puur op basis van mijn eigen mening.
Nouchine 54
Kitty 51
Vera 50
Peter 50
Dimitri 50
Grace 50
Tobias 50
Sercan 50
Christoff 50
Deze struiss weetquote:Op maandag 3 januari 2022 21:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Het duurt te lang, we staan hier al een tijdje
En we moeten door, dus voor de laatste keer: "Het spijt me"
Het duurt te lang
O-ho-oow
Sta hier al een tijdje,quote:
Zet die grace maar meteen op -10!quote:Op maandag 3 januari 2022 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een kleine update ook dit jaar plaats ik een ranking van Spelers:
Iedereen start met 50. als ik vind dat een persoon iets goed doet, of er goed uitziet, of iets liefs zegt krijgt hij/zij een punt. Wie een nare opmerking maakt, iets niet goed doet krijgt van mij een minpunt
disclaimer: Dit is een ranking puur op basis van mijn eigen mening.
Nouchine 54
Kitty 51
Vera 50
Peter 50
Dimitri 50
Grace 50
Tobias 50
Sercan 50
Christoff 50
is een control room voor uitverkoren kijkersquote:Op maandag 3 januari 2022 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Fokking heel datacenter... kunnen ze de streamknop niet vinden
Wel weer een TOP dak. Genieten!quote:
Huh? hoe dan?>quote:Op maandag 3 januari 2022 22:00 schreef oma-Nijn het volgende:
In ieder geval nu de optie om van 1 naar stream 2 te gaan.
hoe dan? ik heb 2 tabbladen nuquote:Op maandag 3 januari 2022 22:00 schreef oma-Nijn het volgende:
In ieder geval nu de optie om van 1 naar stream 2 te gaan.
Deze twee links naast elkaar openen in tabbladenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:01 schreef mijntjexx het volgende:
Even een check? Deze streams kunnen niet tegelijkertijd afgespeeld worden naast elkaar? Weet niet meer hoe het moet
1 | https://www.videoland.com/bitmovin/bb-livestream-1/Big%20Brother/replay |
1 | https://www.videoland.com/bitmovin/bb-livestream-2/Big%20Brother/replay |
quote:
Hier geen reclame... nogquote:Op maandag 3 januari 2022 22:01 schreef D. het volgende:
Als ze na iedere 2 minuten stream 5 minuten reclame hebben ben ik er snel klaar mee
Ik druk op pijltje naar rechts op de ab en dan krijg je tijdbalk en keuzeknop andere streamquote:
Is een tabblad bij Bb nlbequote:Op maandag 3 januari 2022 22:02 schreef Ceetje.. het volgende:
ik kan geen stream vinden op Videoland
thanks, om een of andere rede verschijnen ze bij mij niet op de normale manier op videolandquote:Op maandag 3 januari 2022 22:01 schreef UtopiaFreak het volgende:
stream 2
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
doet t al fftjes, 1 loopt achter/ doet nog niets
Ik zit op de Belg, gratis streamquote:Op maandag 3 januari 2022 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier geen reclame... nog
vorig jaar 2 x videoland openen deed ik en dan op beide 1 stream, nu werkt enkel stream 2 nog maarquote:Op maandag 3 januari 2022 22:01 schreef mijntjexx het volgende:
Even een check? Deze streams kunnen niet tegelijkertijd afgespeeld worden naast elkaar? Weet niet meer hoe het moet
bEGquote:Op maandag 3 januari 2022 22:03 schreef Benny het volgende:
Wel top. Verwijzen naar de live streams en dan vervolgens niks uitzenden
Begint alweer echt top jaquote:Op maandag 3 januari 2022 22:03 schreef Benny het volgende:
Wel top. Verwijzen naar de live streams en dan vervolgens niks uitzenden
ja dit werkt, heb nu 2 streamsquote:Op maandag 3 januari 2022 22:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Deze twee links naast elkaar openen in tabbladen
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
die er zou zitten terwijl niemand het wist?quote:
Google chromecast aanschaffenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:06 schreef Sjeen het volgende:
En weer geen streams via Videoland op tv… Blijf dat vreemd vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |