oh god, da's wel verschrikkelijk inderdaad.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen idee van waar afkomstig, maar hij irriteert me nu al enorm. combi van Jerrel en Ziko.
hij is wel leuk, hij is niet leuk, hij is wel leuk, hij is niet leuk...quote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen idee van waar afkomstig, maar hij irriteert me nu al enorm. combi van Jerrel en Ziko.
hier wat spuug. cojona!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo kut dat ik weer heel de week moet gaan werken
Ja, ik zat ook al aan die sjarrel te denken.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Als hij zo tonijn gaat eten zeg ik ja
* Whuzz heeft nog een week vakantiequote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo kut dat ik weer heel de week moet gaan werken
Syrisch Orthodox is een geloof.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef suzi1 het volgende:
geen syrier, die ken ik teveel en herken er geeneen in. maar wel een andere gladdelander
En een worstelwedstrijd wil organiseren.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Als hij zo tonijn gaat eten zeg ik ja
gifjes heb ik gemistquote:
Je hebt daar ook christenen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
o sorry! ik ken alleen moslimmers van die kant
Nog welquote:Op maandag 3 januari 2022 22:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze zijn iig nu al actiever dan vorig jaar. Dat was veel bankhangen en stomme spelletjes spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |