SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 03-01-2022 20:21:25 ]
We gaan het vanzelf wel zien allenquote:Op maandag 3 januari 2022 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je snapt toch wat ik bedoel? Dat de uiteindelijke finalisten van de Masters al in de Premier League zitten.
Als dat een keuze voor je is dan tyf je maar lekker opquote:Op maandag 3 januari 2022 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zware keuzestress, Als erge Big Brotherfan moet ik kiezen tussen aflevering 1 van BB en de dartsfinale.
verschrikkelijk.
Een beetje meer respect mag wel. Zonder Big Brother helemaal geen FOK!quote:Op maandag 3 januari 2022 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Als dat een keuze voor je is dan tyf je maar lekker op
quote:Op maandag 3 januari 2022 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zware keuzestress, Als erge Big Brotherfan moet ik kiezen tussen aflevering 1 van BB en de dartsfinale.
verschrikkelijk.
Je kijkt die kloten reality tv later maar terugquote:Op maandag 3 januari 2022 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
verschrikkelijk.
Kun je rekenen?quote:Op maandag 3 januari 2022 17:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze de halve finales volgend jaar weer op zaterdag doen.
Zolang het maar een genotspartij wordtquote:Op maandag 3 januari 2022 18:50 schreef Doevelaer het volgende:
Vanavond wordt genot
Eindstand 7-6 voor Piederaait
als het die kant op gaat ga ik het einde niet halen vrees ikquote:Op maandag 3 januari 2022 18:50 schreef Doevelaer het volgende:
Vanavond wordt genot
Eindstand 7-6 voor Piederaait
Gaat geen diep in de nacht worden.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als het die kant op gaat ga ik het einde niet halen vrees ik
RIP aan de nabestaanden alvast.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een lachwekkende instelling.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wtfquote:Op maandag 3 januari 2022 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
verschrikkelijk.
Ga jij eerst je Nostra voor vandaag maar ns invullen met je grote smoel.quote:
Avondmens genot. Slaap echt heel zelden voor 00:00 eigenlijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij 45+ bent
Lonaa heeft net wraps met falafel gegeten en de broek al uit.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe is het met @:loona? Waarschijnlijk weer aan het vloeken vanwege de harde knallen?
Boomers moeten oprotten.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij 45+ bent
Dan kan @Tagliano nooit ver zijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lonaa heeft net wraps met falafel gegeten en de broek al uit.
Vertel me meer.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Over wat precies? Voordat ik enorm uitwijd over m'n falafel en je eigenlijke vraag is 'wat heb je dan wel aan?'quote:
Pics van de falafelquote:Op maandag 3 januari 2022 18:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Over wat precies? Voordat ik enorm uitwijd over m'n falafel en je eigenlijke vraag is 'wat heb je dan wel aan?'
Ik ookquote:Op maandag 3 januari 2022 18:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen de pittige falafel echt lekker.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:04 schreef Lonaa het volgende:
Dit is de allerbeste falafel:
[ afbeelding ]
komt soms ook in deze verpakking:
[ afbeelding ]
Water erbij, half uur wachten, balletjes draaien, in de pan, opvreten.
Gadver.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Bami met babi pangang op trouwens. Niet eens van de chinees maar gewoon uit de magnetron.
Het vult. Verder hoeven er geen kamervragen over gesteld te worden inderdaad.quote:
Deze kun je wel pittig maken I guess. Vind dit echt de lekkerste van alle "kant en klare". Heb er best een boel geproefdquote:Op maandag 3 januari 2022 19:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen de pittige falafel echt lekker.
Een experimentje met wat roerbakgroente en vegastukjes en nog wat kruiden erdoorquote:
VRIJGEZELLED?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Bami met babi pangang op trouwens. Niet eens van de chinees maar gewoon uit de magnetron.
Ik heb een pittige mening over auberginequote:Op maandag 3 januari 2022 19:05 schreef fetX het volgende:
Ik heb net bami met pittige aubergine, kip en tempeh gegeten.
Ter info.
Szechuan aubergine met rijstquote:Op maandag 3 januari 2022 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over aubergine
Stukje strontluierquote:Op maandag 3 januari 2022 18:54 schreef fetX het volgende:
@:zipportal gaat vanavond het BB topic onder poepen.
Erg mooi.
Zelf gekookt?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:05 schreef fetX het volgende:
Ik heb net bami met pittige aubergine, kip en tempeh gegeten.
Ter info.
Bohh. Goede moussakaquote:Op maandag 3 januari 2022 19:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Szechuan aubergine met rijst![]()
![]()
![]()
![]()
Beste aubergine. Een goede tweede plekke voor een Moussaka.
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over aubergine
Ik zou erg veel over hebben voor een Griekse vriendinquote:Op maandag 3 januari 2022 19:15 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben bereid zeer veel te doen voor iemand die een goede moussaka voor me maakt
Sowieso Grieks
Maak jij dit voor @Tagliano ?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:18 schreef Lonaa het volgende:
https://www.feastingathome.com/rustic-eggplant-moussaka/
beste moussaka
Gewoon rollade eten.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Gyros waarvan je aan de dunne raakt.
Niet mien merk @:Zipportal
Wel lekker maar snap nooit zo dat de meeste Grieken niet moddervet zijnquote:Op maandag 3 januari 2022 19:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou erg veel over hebben voor een Griekse vriendinWat een heerlijke keuken
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou erg veel over hebben voor een Griekse vriendinWat een heerlijke keuken
@Wereldgozerquote:Op maandag 3 januari 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn 2022 is geslaagd als Sietske Bergsma dood gaat.
Gewoon.
Screenshot gemaaktquote:Op maandag 3 januari 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Gewoon.
Als @Zipportal weer pagina’s gaat volspammen met 3,2,1 etc. haak ik af hoorquote:Op maandag 3 januari 2022 19:27 schreef Wertha het volgende:
* Wertha meldt zich voor een E PI SCHE recordpoging.
Wát moeten we vandaag behalen @:Zipportal ?
194. Maar we gaan voor de 200 toch toch toch?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:27 schreef Wertha het volgende:
Zo dan, zoooooooooo dan, zoooooooooooooooooooooooo dan.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Gewoon.
Sietske Bergsma?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Gewoon.
Ik weet niet wie dat isquote:Op maandag 3 januari 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Gewoon.
Zo vaak deed ik dat niet, boosterwappie.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Als @:zipportal weer pagina’s gaat volspammen met 3,2,1 etc. haak ik af hoor
Mensonterend
Welkom Terug oude strijder, Hoe heb jij je ban ongedaan ge\maakt dan?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Gewoon.
quote:
Ik heb daar niets voor hoeven doen.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:29 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Welkom Terug oude strijder, Hoe heb jij je ban ongedaan ge\maakt dan?
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ga een forumadmin erbij halen, lekker puh
Zo'n treurwilg ben je wel ja.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik vind dit absoluut niet leuk maar het hoort wel bij een WK Dartsquote:
Hunky soccer players taking a break Volume 2 XxXquote:
Nee dat heb je niet dus stop die hypocriete act maar.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gelachenwe hebben je gemist hoor maxi-mus
![]()
Hoop dat je niet weer ik Fok quarantaine moet
We zijn er al voorbij toch?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:27 schreef Wertha het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Waarom moet ik staan juichlaven bij een doremifasolposter die letterlijk post blij te zijn dat ik een ban had maar nu niet de ballen heeft om daar nog achter te staan?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wow Maxi, ik dacht dat je weer een beetje gekalmeerd was
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hunky soccer players taking a break Volume 2 XxX
Van 2 uur tot een uurtje of 10.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:37 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus heeft denk ik net als ik een korte nacht gehad
Ja ik weet het niet ook hoor. Zippy is daar druk mee.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:36 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Dat is aardig snel gebeurd dan, toch nog mooie afsluiter
Godverdommequote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet dus stop die hypocriete act maar.
Je kan het toch ook gewoon laten gaan?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom moet ik staan juichlaven bij een doremifasolposter die letterlijk post blij te zijn dat ik een ban had maar nu niet de ballen heeft om daar nog achter te staan?
Waarom zou ikquote:Op maandag 3 januari 2022 19:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kan het toch ook gewoon laten gaan?Wat win je er mee.
Ik ben nog nooit bij zo'n Poolse moslimsupermarkt geweest. Is het iets?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Straks een gebakje van de Poiesz. Ja, deze winkel ken jij.
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik werd wakker gebeld met het vrij dwingende verzoek om te gaan werken.
Zal wel weer een apart moment voor geprikt worden, maar kan natuurlijk ook een fake berichtje zijn, alsof het een verrassing moet blijvenquote:
Dit verklaart veel jaquote:Op maandag 3 januari 2022 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik werd wakker gebeld met het vrij dwingende verzoek om te gaan werken.
De ‘gouden’ generatie die weer faalt in de kwartfinale ofzo, erg leuke rubriekquote:
Ijskoud badquote:Op maandag 3 januari 2022 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet dus stop die hypocriete act maar.
De Poiesz is echt een derderangs flutalternatief voor een fatsoenlijke supermarktquote:Op maandag 3 januari 2022 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet naar de Vomar gaanquote:Op maandag 3 januari 2022 19:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De Poiesz is echt een derderangs flutalternatief voor een fatsoenlijke supermarkt
Let's go.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
194. Maar we gaan voor de 200 toch toch toch?
Jawel. Maar niks bijzonders eigenlijk verder. Ga geen move maken, erg onverstandig.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg mooi. Geen bericht meer van de ex?
Jammer dat Jan nog steeds genoeg lucht zijn longen in kan krijgen.quote:
Yep, het is idd een soort van campingwinkel uit de jaren ‘80quote:Op maandag 3 januari 2022 19:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De Poiesz is echt een derderangs flutalternatief voor een fatsoenlijke supermarkt
Erg mooi.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit moet de langste reservertijd ooit zijn
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:52 schreef Doevelaer het volgende:
Wat
[..]
is dit nou weer voor een onzin
Hangt van de move af.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ga geen move maken, erg onverstandig.
Ik vond dit de matigste van dit seizoen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:00 schreef Tagliano het volgende:
Onderkoffer ep gekeken
Erg goed, tijd voor de afwas en dan darts
Januari is wat dat betreft altijd een kut maand.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:58 schreef Machielovic het volgende:
Jaaaa nou zit nou ja lig er klaar voor laat de wedstrijd maar komen en ook het zwarte gat[ afbeelding ]
Echt zaad ja, en vrij veel in de buurt zijn hier nu CORRED dus ik vrees een beetje voor mijn weekend.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Januari is wat dat betreft altijd een kut maand.
Hoertje van Assen?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hangt van de move af.
[ afbeelding ]
Ashley?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt zaad ja, en vrij veel in de buurt zijn hier nu CORRED dus ik vrees een beetje voor mijn weekend.
quote:
Onbegrijpelijk dat ze er niet een camera nee zettenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik baal wel voor makker @:el-stinho dat de highskjoel nog steeds (deels) online is en blijft.
En @fetX ook niet meer.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Na vanavond niet meer ben ik bang. @:nattekat
Nu is het deze maand toch vooral verslagen maken en toetsen maken, maar het blijft kudt. Je mist de mensen en ik word onderhand mentaal gestoord van de coronaobsessed figuren thuis en die over de vloer komen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik baal wel voor makker @:el-stinho dat de highskjoel nog steeds (deels) online is en blijft.
Woensdag boostertje halen en dan bestaat corona niet meer voor mij.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu is het deze maand toch vooral verslagen maken en toetsen maken, maar het blijft kudt. Je mist de mensen en ik word onderhand mentaal gestoord van de coronaobsessed figuren thuis en die over de vloer komen.
wat heb jij een zwaar leven zeg nou nou nouquote:Op maandag 3 januari 2022 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu is het deze maand toch vooral verslagen maken en toetsen maken, maar het blijft kudt. Je mist de mensen en ik word onderhand mentaal gestoord van de coronaobsessed figuren thuis en die over de vloer komen.
Zuurkoolschotel uit de oven.quote:
Laat het hem voelen Klaas!quote:Op maandag 3 januari 2022 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat heb jij een zwaar leven zeg nou nou nou
Ik heb van tegen 3 uur tot tegen 9 uur geslapen. Pure armoede.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Godverdomme
Ik sliep ook om een uur of 2 maar om 10 uur had ik er 1,5 uur vergaderen al ruimschoots opzitten
zuurkool moet je niet te vaak etenquote:
Dat is echt een fantastisch programma bij een mdma dip.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:11 schreef D_A het volgende:
Gelukkig is er nog rail away om het gat tot half negen te overbruggen.
In de EBI wordt alles voor je geregeld, dus jij hebt makkelijk praten.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat heb jij een zwaar leven zeg nou nou nou
Ik doe water. Morgen weer werken, erg jammer.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik twijfel nog tussen bier, Berenburg /boostershotje of netjes aan de water.
Ik ga voor thee.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Als ie het maar zelf opruimt.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
@:poepz0r mag nu eerder dan het einde komen.
vraag het je moeder die zit in de cel naast mequote:Op maandag 3 januari 2022 20:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Laat het hem voelen Klaas!
Leven in een inrichting is vast veel zwaarder.
Ik eet wat de pot schaft.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zuurkool moet je niet te vaak eten
het is gewoon niet zo goed
Precies. @El-Stinho wordt mentaal gestoord van dingen, maar klaas is al mentaal gestoord. En toch is Stijn aan het janken.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Laat het hem voelen Klaas!
Leven in een inrichting is vast veel zwaarder.
Ik drink eigenlijk nooit maandags maar zaterdag en zondag ook rustig aan gedaan en morgen vrij dus best zin in een drankje.quote:
Ook wel een idee ja.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:11 schreef D_A het volgende:
Gelukkig is er nog rail away om het gat tot half negen te overbruggen.
drank verpest je levenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nooit maandags maar zaterdag en zondag ook rustig aan gedaan en morgen vrij dus best zin in een drankje.
Ik ga voor een blikjequote:Op maandag 3 januari 2022 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Bij sommige mensen wel ja, ik kan er gelukkig ook heel goed zonder.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
drank verpest je leven
net als ik
Niet waar.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
drank verpest je leven
net als ik
Je doet maar gewoon normaalquote:Op maandag 3 januari 2022 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
cola is ongeveer het slechste wat je kan drinken en in die combinatie met zuurkool dodelijkquote:Op maandag 3 januari 2022 20:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga voor een blikje [ afbeelding ]
Dag en nacht dronken.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet waar.
Alcohol is de oplossing voor alles. @:neef_wuppie
Over 40-45 minuten (geen grap).quote:Op maandag 3 januari 2022 20:18 schreef Lonaa het volgende:
Hoe laat beginnen we? Ik kijk nog even Undercover.
20:25 op RTL. Is Lars al dood?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:18 schreef Lonaa het volgende:
Ergens rond 2110, misschien wat laterquote:Op maandag 3 januari 2022 20:18 schreef Lonaa het volgende:
(lol)quote:Op maandag 3 januari 2022 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ergens rond 2110, misschien wat later
zo een blaricum lulletje ditquote:Op maandag 3 januari 2022 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik neem een kopje thee en een roomboterkoek
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ergens rond 2110, misschien wat later
Hoe sta jij tegenover de komst van Joey Veerman?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zo een blaricum lulletje dit
Of gewoon een flikkertje.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zo een blaricum lulletje dit
ik drink alleen maar waterquote:Op maandag 3 januari 2022 20:19 schreef Tagliano het volgende:
Ik neem er straks toch maar een stukje taart bij anders komt die niet op
En water
Geniet ervan makker.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:19 schreef Tagliano het volgende:
En water
Viesdik.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:19 schreef Tagliano het volgende:
En water
veerman mot opdonderren naar psvquote:Op maandag 3 januari 2022 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover de komst van Joey Veerman?
Ze zullen er wel wat spul in opgelost hebben lijkt mij.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik drink alleen maar water
verder niets
Jij zuipt alcohol inderdaad, niet te hachelen manquote:Op maandag 3 januari 2022 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik drink alleen maar water
verder niets
Ja gaat dat over wat je denkt of voor wie je bentquote:
wie bedoel je met zequote:Op maandag 3 januari 2022 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zullen er wel wat spul in opgelost hebben lijkt mij.
Werk had iedereen een nieuwjaarstaartje gestuurdquote:
KKD is eigenlijk alleen echt leuk met schakelgenot (en het allergrootste genot is de playoffs natuurlijk)quote:Op maandag 3 januari 2022 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geniet ervan makker.
Dit weekend trouwens een verspreid KKD programma, ik ben daar niet zo'n fan van.
Ik keer Koning Alcohol even twee weekjes de rug toe denk ik.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij zuipt alcohol inderdaad, niet te hachelen man
Die mensen in die witte tenues. @fetXquote:Op maandag 3 januari 2022 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wie bedoel je met ze
mijn bodygards?
ik denk dat ik in heel mijn leven denk ik 3 glazen alcohol heb gedronkenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij zuipt alcohol inderdaad, niet te hachelen man
Niet vergeten eerst je serie af te kijken he!quote:Op maandag 3 januari 2022 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb de lokale bierwinkel geplunderd vanmiddag.
Nu nog even zoeken naar een plekje waar ik autistisch met een koptelefoon op darts kan kijken
Gezonde keuzequote:Op maandag 3 januari 2022 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik keer Koning Alcohol even twee weekjes de rug toe denk ik.
Met publiek was Roda MVV nog wel leuk geweest.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
KKD is eigenlijk alleen echt leuk met schakelgenot (en het allergrootste genot is de playoffs natuurlijk)
mijn bodygards drage alleen zwarte kledingquote:Op maandag 3 januari 2022 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die mensen in die witte tenues. @:fetx
Alcohol is ook voor mensen die hersencellen kunnen missen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat ik in heel mijn leven denk ik 3 glazen alcohol heb gedronken
en dit is geen grap
Ik doe mee. Even goed geweest.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik keer Koning Alcohol even twee weekjes de rug toe denk ik.
Had MVV-Roda niet kunnen overtreffen vermoedelijkquote:Op maandag 3 januari 2022 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met publiek was Roda MVV nog wel leuk geweest.
Gisteravond/afgelopen nacht iets te ver doorgegaan. Geen kater, maar wel een pittige ochtend.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gezonde keuze
Ik heb het vermoeden dat ik voorlopig ook wel weer even genoeg heb maar wie zal het zeggen
Wil je ze missen moet je ze wel hebbenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alcohol is ook voor mensen die hersencellen kunnen missen.
mee eensquote:Op maandag 3 januari 2022 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alcohol is ook voor mensen die hersencellen kunnen missen.
een deur op het veld genot.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Had MVV-Roda niet kunnen overtreffen vermoedelijk
Nog altijd jammer dat Teun de Boer na die avond gewoon naar huis is gereden
Ouderwetse dramaandag?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gisteravond/afgelopen nacht iets te ver doorgegaan. Geen kater, maar wel een pittige ochtend.
Oké Geert.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mijn bodygards drage alleen zwarte kleding
dat heb ik ze verplicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |