Onbegrijpelijk dat ze er niet een camera nee zettenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik baal wel voor makker @:el-stinho dat de highskjoel nog steeds (deels) online is en blijft.
En @fetX ook niet meer.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Na vanavond niet meer ben ik bang. @:nattekat
Nu is het deze maand toch vooral verslagen maken en toetsen maken, maar het blijft kudt. Je mist de mensen en ik word onderhand mentaal gestoord van de coronaobsessed figuren thuis en die over de vloer komen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik baal wel voor makker @:el-stinho dat de highskjoel nog steeds (deels) online is en blijft.
Woensdag boostertje halen en dan bestaat corona niet meer voor mij.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu is het deze maand toch vooral verslagen maken en toetsen maken, maar het blijft kudt. Je mist de mensen en ik word onderhand mentaal gestoord van de coronaobsessed figuren thuis en die over de vloer komen.
wat heb jij een zwaar leven zeg nou nou nouquote:Op maandag 3 januari 2022 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu is het deze maand toch vooral verslagen maken en toetsen maken, maar het blijft kudt. Je mist de mensen en ik word onderhand mentaal gestoord van de coronaobsessed figuren thuis en die over de vloer komen.
Zuurkoolschotel uit de oven.quote:
Laat het hem voelen Klaas!quote:Op maandag 3 januari 2022 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat heb jij een zwaar leven zeg nou nou nou
Ik heb van tegen 3 uur tot tegen 9 uur geslapen. Pure armoede.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Godverdomme
Ik sliep ook om een uur of 2 maar om 10 uur had ik er 1,5 uur vergaderen al ruimschoots opzitten
zuurkool moet je niet te vaak etenquote:
Dat is echt een fantastisch programma bij een mdma dip.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:11 schreef D_A het volgende:
Gelukkig is er nog rail away om het gat tot half negen te overbruggen.
In de EBI wordt alles voor je geregeld, dus jij hebt makkelijk praten.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat heb jij een zwaar leven zeg nou nou nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |