quote:Op maandag 3 januari 2022 19:52 schreef Doevelaer het volgende:
Wat
[..]
is dit nou weer voor een onzin
Hangt van de move af.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ga geen move maken, erg onverstandig.
Ik vond dit de matigste van dit seizoen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:00 schreef Tagliano het volgende:
Onderkoffer ep gekeken
Erg goed, tijd voor de afwas en dan darts
Januari is wat dat betreft altijd een kut maand.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:58 schreef Machielovic het volgende:
Jaaaa nou zit nou ja lig er klaar voor laat de wedstrijd maar komen en ook het zwarte gat[ afbeelding ]
Echt zaad ja, en vrij veel in de buurt zijn hier nu CORRED dus ik vrees een beetje voor mijn weekend.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Januari is wat dat betreft altijd een kut maand.
Hoertje van Assen?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hangt van de move af.
[ afbeelding ]
Ashley?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt zaad ja, en vrij veel in de buurt zijn hier nu CORRED dus ik vrees een beetje voor mijn weekend.
quote:
Onbegrijpelijk dat ze er niet een camera nee zettenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik baal wel voor makker @:el-stinho dat de highskjoel nog steeds (deels) online is en blijft.
En @fetX ook niet meer.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Na vanavond niet meer ben ik bang. @:nattekat
Nu is het deze maand toch vooral verslagen maken en toetsen maken, maar het blijft kudt. Je mist de mensen en ik word onderhand mentaal gestoord van de coronaobsessed figuren thuis en die over de vloer komen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik baal wel voor makker @:el-stinho dat de highskjoel nog steeds (deels) online is en blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |