SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 03-01-2022 20:21:25 ]
We gaan het vanzelf wel zien allenquote:Op maandag 3 januari 2022 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je snapt toch wat ik bedoel? Dat de uiteindelijke finalisten van de Masters al in de Premier League zitten.
Als dat een keuze voor je is dan tyf je maar lekker opquote:Op maandag 3 januari 2022 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zware keuzestress, Als erge Big Brotherfan moet ik kiezen tussen aflevering 1 van BB en de dartsfinale.
verschrikkelijk.
Een beetje meer respect mag wel. Zonder Big Brother helemaal geen FOK!quote:Op maandag 3 januari 2022 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Als dat een keuze voor je is dan tyf je maar lekker op
quote:Op maandag 3 januari 2022 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zware keuzestress, Als erge Big Brotherfan moet ik kiezen tussen aflevering 1 van BB en de dartsfinale.
verschrikkelijk.
Je kijkt die kloten reality tv later maar terugquote:Op maandag 3 januari 2022 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
verschrikkelijk.
Kun je rekenen?quote:Op maandag 3 januari 2022 17:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze de halve finales volgend jaar weer op zaterdag doen.
Zolang het maar een genotspartij wordtquote:Op maandag 3 januari 2022 18:50 schreef Doevelaer het volgende:
Vanavond wordt genot
Eindstand 7-6 voor Piederaait
als het die kant op gaat ga ik het einde niet halen vrees ikquote:Op maandag 3 januari 2022 18:50 schreef Doevelaer het volgende:
Vanavond wordt genot
Eindstand 7-6 voor Piederaait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |