Niet waar.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
drank verpest je leven
net als ik
Je doet maar gewoon normaalquote:Op maandag 3 januari 2022 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Straks een gebakje van de Poiesz. Ja, deze winkel ken jij.
cola is ongeveer het slechste wat je kan drinken en in die combinatie met zuurkool dodelijkquote:Op maandag 3 januari 2022 20:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga voor een blikje [ afbeelding ]
Dag en nacht dronken.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet waar.
Alcohol is de oplossing voor alles. @:neef_wuppie
Over 40-45 minuten (geen grap).quote:Op maandag 3 januari 2022 20:18 schreef Lonaa het volgende:
Hoe laat beginnen we? Ik kijk nog even Undercover.
20:25 op RTL. Is Lars al dood?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:18 schreef Lonaa het volgende:
Ergens rond 2110, misschien wat laterquote:Op maandag 3 januari 2022 20:18 schreef Lonaa het volgende:
(lol)quote:Op maandag 3 januari 2022 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ergens rond 2110, misschien wat later
zo een blaricum lulletje ditquote:Op maandag 3 januari 2022 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik neem een kopje thee en een roomboterkoek
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ergens rond 2110, misschien wat later
Hoe sta jij tegenover de komst van Joey Veerman?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zo een blaricum lulletje dit
Of gewoon een flikkertje.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zo een blaricum lulletje dit
ik drink alleen maar waterquote:Op maandag 3 januari 2022 20:19 schreef Tagliano het volgende:
Ik neem er straks toch maar een stukje taart bij anders komt die niet op
En water
Geniet ervan makker.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:19 schreef Tagliano het volgende:
En water
Viesdik.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:19 schreef Tagliano het volgende:
En water
veerman mot opdonderren naar psvquote:Op maandag 3 januari 2022 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover de komst van Joey Veerman?
Ze zullen er wel wat spul in opgelost hebben lijkt mij.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik drink alleen maar water
verder niets
Jij zuipt alcohol inderdaad, niet te hachelen manquote:Op maandag 3 januari 2022 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik drink alleen maar water
verder niets
Ja gaat dat over wat je denkt of voor wie je bentquote:
wie bedoel je met zequote:Op maandag 3 januari 2022 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zullen er wel wat spul in opgelost hebben lijkt mij.
Werk had iedereen een nieuwjaarstaartje gestuurdquote:
KKD is eigenlijk alleen echt leuk met schakelgenot (en het allergrootste genot is de playoffs natuurlijk)quote:Op maandag 3 januari 2022 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geniet ervan makker.
Dit weekend trouwens een verspreid KKD programma, ik ben daar niet zo'n fan van.
Ik keer Koning Alcohol even twee weekjes de rug toe denk ik.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij zuipt alcohol inderdaad, niet te hachelen man
Die mensen in die witte tenues. @fetXquote:Op maandag 3 januari 2022 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wie bedoel je met ze
mijn bodygards?
ik denk dat ik in heel mijn leven denk ik 3 glazen alcohol heb gedronkenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij zuipt alcohol inderdaad, niet te hachelen man
Niet vergeten eerst je serie af te kijken he!quote:Op maandag 3 januari 2022 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb de lokale bierwinkel geplunderd vanmiddag.
Nu nog even zoeken naar een plekje waar ik autistisch met een koptelefoon op darts kan kijken
Gezonde keuzequote:Op maandag 3 januari 2022 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik keer Koning Alcohol even twee weekjes de rug toe denk ik.
Met publiek was Roda MVV nog wel leuk geweest.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
KKD is eigenlijk alleen echt leuk met schakelgenot (en het allergrootste genot is de playoffs natuurlijk)
mijn bodygards drage alleen zwarte kledingquote:Op maandag 3 januari 2022 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die mensen in die witte tenues. @:fetx
Alcohol is ook voor mensen die hersencellen kunnen missen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat ik in heel mijn leven denk ik 3 glazen alcohol heb gedronken
en dit is geen grap
Ik doe mee. Even goed geweest.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik keer Koning Alcohol even twee weekjes de rug toe denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |