Ik doe water. Morgen weer werken, erg jammer.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik twijfel nog tussen bier, Berenburg /boostershotje of netjes aan de water.
Ik ga voor thee.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Als ie het maar zelf opruimt.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
@:poepz0r mag nu eerder dan het einde komen.
vraag het je moeder die zit in de cel naast mequote:Op maandag 3 januari 2022 20:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Laat het hem voelen Klaas!
Leven in een inrichting is vast veel zwaarder.
Ik eet wat de pot schaft.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zuurkool moet je niet te vaak eten
het is gewoon niet zo goed
Precies. @El-Stinho wordt mentaal gestoord van dingen, maar klaas is al mentaal gestoord. En toch is Stijn aan het janken.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Laat het hem voelen Klaas!
Leven in een inrichting is vast veel zwaarder.
Ik drink eigenlijk nooit maandags maar zaterdag en zondag ook rustig aan gedaan en morgen vrij dus best zin in een drankje.quote:
Ook wel een idee ja.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:11 schreef D_A het volgende:
Gelukkig is er nog rail away om het gat tot half negen te overbruggen.
drank verpest je levenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nooit maandags maar zaterdag en zondag ook rustig aan gedaan en morgen vrij dus best zin in een drankje.
Ik ga voor een blikjequote:Op maandag 3 januari 2022 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Bij sommige mensen wel ja, ik kan er gelukkig ook heel goed zonder.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
drank verpest je leven
net als ik
Niet waar.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
drank verpest je leven
net als ik
Je doet maar gewoon normaalquote:Op maandag 3 januari 2022 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Straks een gebakje van de Poiesz. Ja, deze winkel ken jij.
cola is ongeveer het slechste wat je kan drinken en in die combinatie met zuurkool dodelijkquote:Op maandag 3 januari 2022 20:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga voor een blikje [ afbeelding ]
Dag en nacht dronken.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet waar.
Alcohol is de oplossing voor alles. @:neef_wuppie
Over 40-45 minuten (geen grap).quote:Op maandag 3 januari 2022 20:18 schreef Lonaa het volgende:
Hoe laat beginnen we? Ik kijk nog even Undercover.
20:25 op RTL. Is Lars al dood?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:18 schreef Lonaa het volgende:
Ergens rond 2110, misschien wat laterquote:Op maandag 3 januari 2022 20:18 schreef Lonaa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |