Ga jij eerst je Nostra voor vandaag maar ns invullen met je grote smoel.quote:
Avondmens genot. Slaap echt heel zelden voor 00:00 eigenlijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij 45+ bent
Lonaa heeft net wraps met falafel gegeten en de broek al uit.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe is het met @:loona? Waarschijnlijk weer aan het vloeken vanwege de harde knallen?
Boomers moeten oprotten.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij 45+ bent
Dan kan @Tagliano nooit ver zijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lonaa heeft net wraps met falafel gegeten en de broek al uit.
Vertel me meer.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Over wat precies? Voordat ik enorm uitwijd over m'n falafel en je eigenlijke vraag is 'wat heb je dan wel aan?'quote:
Pics van de falafelquote:Op maandag 3 januari 2022 18:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Over wat precies? Voordat ik enorm uitwijd over m'n falafel en je eigenlijke vraag is 'wat heb je dan wel aan?'
Ik ookquote:Op maandag 3 januari 2022 18:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen de pittige falafel echt lekker.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:04 schreef Lonaa het volgende:
Dit is de allerbeste falafel:
[ afbeelding ]
komt soms ook in deze verpakking:
[ afbeelding ]
Water erbij, half uur wachten, balletjes draaien, in de pan, opvreten.
Gadver.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Bami met babi pangang op trouwens. Niet eens van de chinees maar gewoon uit de magnetron.
Het vult. Verder hoeven er geen kamervragen over gesteld te worden inderdaad.quote:
Deze kun je wel pittig maken I guess. Vind dit echt de lekkerste van alle "kant en klare". Heb er best een boel geproefdquote:Op maandag 3 januari 2022 19:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen de pittige falafel echt lekker.
Een experimentje met wat roerbakgroente en vegastukjes en nog wat kruiden erdoorquote:
VRIJGEZELLED?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Bami met babi pangang op trouwens. Niet eens van de chinees maar gewoon uit de magnetron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |