Gaat geen diep in de nacht worden.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als het die kant op gaat ga ik het einde niet halen vrees ik
RIP aan de nabestaanden alvast.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een lachwekkende instelling.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wtfquote:Op maandag 3 januari 2022 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zware keuzestress, Als erge Big Brotherfan moet ik kiezen tussen aflevering 1 van BB en de dartsfinale.
verschrikkelijk.
Ga jij eerst je Nostra voor vandaag maar ns invullen met je grote smoel.quote:
Avondmens genot. Slaap echt heel zelden voor 00:00 eigenlijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij 45+ bent
Lonaa heeft net wraps met falafel gegeten en de broek al uit.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe is het met @:loona? Waarschijnlijk weer aan het vloeken vanwege de harde knallen?
Boomers moeten oprotten.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij 45+ bent
Dan kan @Tagliano nooit ver zijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lonaa heeft net wraps met falafel gegeten en de broek al uit.
Vertel me meer.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Over wat precies? Voordat ik enorm uitwijd over m'n falafel en je eigenlijke vraag is 'wat heb je dan wel aan?'quote:
Pics van de falafelquote:Op maandag 3 januari 2022 18:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Over wat precies? Voordat ik enorm uitwijd over m'n falafel en je eigenlijke vraag is 'wat heb je dan wel aan?'
Ik ookquote:Op maandag 3 januari 2022 18:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |