Ik vind eigenlijk alleen de pittige falafel echt lekker.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:04 schreef Lonaa het volgende:
Dit is de allerbeste falafel:
[ afbeelding ]
komt soms ook in deze verpakking:
[ afbeelding ]
Water erbij, half uur wachten, balletjes draaien, in de pan, opvreten.
Gadver.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Bami met babi pangang op trouwens. Niet eens van de chinees maar gewoon uit de magnetron.
Het vult. Verder hoeven er geen kamervragen over gesteld te worden inderdaad.quote:
Deze kun je wel pittig maken I guess. Vind dit echt de lekkerste van alle "kant en klare". Heb er best een boel geproefdquote:Op maandag 3 januari 2022 19:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen de pittige falafel echt lekker.
Een experimentje met wat roerbakgroente en vegastukjes en nog wat kruiden erdoorquote:
VRIJGEZELLED?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Bami met babi pangang op trouwens. Niet eens van de chinees maar gewoon uit de magnetron.
Ik heb een pittige mening over auberginequote:Op maandag 3 januari 2022 19:05 schreef fetX het volgende:
Ik heb net bami met pittige aubergine, kip en tempeh gegeten.
Ter info.
Szechuan aubergine met rijstquote:Op maandag 3 januari 2022 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over aubergine
Stukje strontluierquote:Op maandag 3 januari 2022 18:54 schreef fetX het volgende:
@:zipportal gaat vanavond het BB topic onder poepen.
Erg mooi.
Zelf gekookt?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:05 schreef fetX het volgende:
Ik heb net bami met pittige aubergine, kip en tempeh gegeten.
Ter info.
Bohh. Goede moussakaquote:Op maandag 3 januari 2022 19:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Szechuan aubergine met rijst![]()
![]()
![]()
![]()
Beste aubergine. Een goede tweede plekke voor een Moussaka.
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over aubergine
Ik zou erg veel over hebben voor een Griekse vriendinquote:Op maandag 3 januari 2022 19:15 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben bereid zeer veel te doen voor iemand die een goede moussaka voor me maakt
Sowieso Grieks
Maak jij dit voor @Tagliano ?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:18 schreef Lonaa het volgende:
https://www.feastingathome.com/rustic-eggplant-moussaka/
beste moussaka
Gewoon rollade eten.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Gyros waarvan je aan de dunne raakt.
Niet mien merk @:Zipportal
Wel lekker maar snap nooit zo dat de meeste Grieken niet moddervet zijnquote:Op maandag 3 januari 2022 19:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou erg veel over hebben voor een Griekse vriendinWat een heerlijke keuken
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou erg veel over hebben voor een Griekse vriendinWat een heerlijke keuken
@Wereldgozerquote:Op maandag 3 januari 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn 2022 is geslaagd als Sietske Bergsma dood gaat.
Gewoon.
Screenshot gemaaktquote:Op maandag 3 januari 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Gewoon.
Als @Zipportal weer pagina’s gaat volspammen met 3,2,1 etc. haak ik af hoorquote:Op maandag 3 januari 2022 19:27 schreef Wertha het volgende:
* Wertha meldt zich voor een E PI SCHE recordpoging.
Wát moeten we vandaag behalen @:Zipportal ?
194. Maar we gaan voor de 200 toch toch toch?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:27 schreef Wertha het volgende:
* Wertha meldt zich voor een E PI SCHE recordpoging.
Wát moeten we vandaag behalen @:Zipportal ?
Zo dan, zoooooooooo dan, zoooooooooooooooooooooooo dan.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Gewoon.
Sietske Bergsma?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Gewoon.
Ik weet niet wie dat isquote:Op maandag 3 januari 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Gewoon.
Zo vaak deed ik dat niet, boosterwappie.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Als @:zipportal weer pagina’s gaat volspammen met 3,2,1 etc. haak ik af hoor
Mensonterend
Welkom Terug oude strijder, Hoe heb jij je ban ongedaan ge\maakt dan?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Gewoon.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |