Hunky soccer players taking a break Volume 2 XxXquote:
Nee dat heb je niet dus stop die hypocriete act maar.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gelachenwe hebben je gemist hoor maxi-mus
![]()
Hoop dat je niet weer ik Fok quarantaine moet
We zijn er al voorbij toch?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:27 schreef Wertha het volgende:
* Wertha meldt zich voor een E PI SCHE recordpoging.
Wát moeten we vandaag behalen @:Zipportal ?
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ga een forumadmin erbij halen, lekker puh
Waarom moet ik staan juichlaven bij een doremifasolposter die letterlijk post blij te zijn dat ik een ban had maar nu niet de ballen heeft om daar nog achter te staan?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wow Maxi, ik dacht dat je weer een beetje gekalmeerd was
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hunky soccer players taking a break Volume 2 XxX
Van 2 uur tot een uurtje of 10.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:37 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus heeft denk ik net als ik een korte nacht gehad
Ja ik weet het niet ook hoor. Zippy is daar druk mee.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:36 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Dat is aardig snel gebeurd dan, toch nog mooie afsluiter
Godverdommequote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet dus stop die hypocriete act maar.
Je kan het toch ook gewoon laten gaan?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom moet ik staan juichlaven bij een doremifasolposter die letterlijk post blij te zijn dat ik een ban had maar nu niet de ballen heeft om daar nog achter te staan?
Waarom zou ikquote:Op maandag 3 januari 2022 19:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kan het toch ook gewoon laten gaan?Wat win je er mee.
Ik ben nog nooit bij zo'n Poolse moslimsupermarkt geweest. Is het iets?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Straks een gebakje van de Poiesz. Ja, deze winkel ken jij.
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik werd wakker gebeld met het vrij dwingende verzoek om te gaan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |