SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Zeker. We genieten er dan ook volop van.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:02 schreef Slowking het volgende:
Godverdomme, wat blijft muziek toch een geweldig iets.
Nu nog rustig. En straks strijken en de was opruimen.quote:
Wel goed programma.quote:Op zondag 2 januari 2022 08:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu nog rustig. En straks strijken en de was opruimen.
En dan nog wat ontspannen.
Gelukkig heb je nog een rechterhand.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel goed programma.
Ga zelf ook nog proberen iets te doen, maar stomme schouder doet nog steeds pijn.
Hulp komt morgen wel weer, maar denk niet dat ik veel zal helpen, maar dat vind ik altijd juist wel gezellig.
Samen afwassen en opruimen, met corona afstand.
Maar kan nu geen glas drinken optillen met links. Dus echt helpen kan ook echt niet.
Voelt wel heel suf.
Hoop niet, maar heb de 25e al afspraak.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog een rechterhand.
Wanneer ga je naar de dokter voor de schouder?
quote:Op zondag 2 januari 2022 09:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoop niet, maar heb de 25e al afspraak.
Heb sleutelbeen al gebroken gehad. Elleboog uit de kom en gebroken tegelijkertijd, zo erg is het niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Raf... als je er zo'n last van hebt, maak dan eerder een afspraak. Je kan dan toch niet nog ruim 3 weken zo door blijven gaan?
Goedemorgen just me.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:24 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
definitie van het woord eigenwijs: Rafeiro
quote:
quote:
quote:
1 keer is ook wel genoeg hoor. Ik wist niet dat je zo blij was me te zien.quote:
Goedemorgen Diaan.quote:
Soms val ik wel mee hoorquote:Op zondag 2 januari 2022 09:24 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
definitie van het woord eigenwijs: Rafeiro
waarom heb je pas eind januari een afspraak, kon het niet eerder of wilde je niet eerder? Tegen die tijd is het misschien al overquote:Op zondag 2 januari 2022 09:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Soms val ik wel mee hoor
Maar zo toch maar even mandje in.
Even rust pakken.
quote:Op zondag 2 januari 2022 09:29 schreef Melting het volgende:
[..]
1 keer is ook wel genoeg hoor. Ik wist niet dat je zo blij was me te zien.
Het is een beetje dubbel... Aan de ene kant niet, maar ook weer wel.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Al bijna toe om terug naar huis te gaan?
Was in principe morgen, maar dan al 3 afspraken, dus moest wel verzetten.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
waarom heb je pas eind januari een afspraak, kon het niet eerder of wilde je niet eerder? Tegen die tijd is het misschien al over
Waanneer gaat de vlucht?quote:Op zondag 2 januari 2022 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is een beetje dubbel... Aan de ene kant niet, maar ook weer wel.
Maandagavond om 21:25 uur. We worden hier om 19:00 uur opgehaald.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Waanneer gaat de vlucht?
Want je hebt nu wel even kunnen ontspannen. Kun je er in het nieuwe jaar weer met frisse moed tegenaan.
Kerst zelfs nog.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maandagavond om 21:25 uur. We worden hier om 19:00 uur opgehaald.
Zeker, ik begin ook rustig. Woensdag en vrijdag en halve dag, donderdag en hele dag. Ik verdacht dat het nog niet zo druk zal zijn deze week.
Zaterdag gaan we nog (uitgestelde) kerst vieren bij mijn moeder.
Ja we doen altijd surprises en gedichten maar dat kon niet doorgaan omdat ze toen corona had.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Kerst zelfs nog.Zal je moeder zeker wel leuk vinden.
En de week erna ook nieuwjaar?
Goedemorgen livelink.quote:
Nog even en je bent omaquote:
Ja de tijd gaat snel. Twan wordt in maart ook 20 jaar. Zijn vriendin is het net geworden.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 11:09 schreef just me het volgende:
De kerstboom is zo goed als leeg, de lampjes zitten keurig op een rolletje
Na de koffie het moeilijkste: de boom uit de standaard halen en dan in het oude laken krijgen en dan het zo naar buiten slepen. Vorig jaar zat er nog water in de standaard, ik zal dat deze keer goed controleren
omdat ik diit liever alleen doe gewoon zoals ik het wilquote:Op zondag 2 januari 2022 11:10 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Waarom heb je de hulp van Junior en de kabouters niets ingeroepen?
Dat is best lang na de vaccinatie toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 13:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh joy, mijn huid/lijf lijkt te reageren op de vaccinatie, rode warme plek op mijn bovenarm. Extra anti-histamine genomen en afwachten maar.
Yup, maar op zich niet gek na een vaccinatie, vroeger als kind kwam dat ook pas later opzetten. Geen idee of het gisteren al begon, toen was ik sowieso wazig, ik merkte het net bij het afdrogen na het douchen. Het is geen allergische reactie, want dat komt vrij direct, maar gewoon een bijwerking. Ik ga het maar eens melden bij Larebquote:Op zondag 2 januari 2022 13:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is best lang na de vaccinatie toch?
Gefeliciteerdquote:
Ik vond er echt niks aanquote:Op zondag 2 januari 2022 13:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Gisteren wel de show gemist, maar Downton Abbey wilden we toch niet laten lopen.
Wat een geweldige film was het
@Tjoent Humor? Ik haat humor!quote:Op zondag 2 januari 2022 15:48 schreef Tjoent het volgende:
[ afbeelding ]
De beste wensen voor 2022 allemaal![]()
Met hopelijk veel medemenselijkheid, begrip en humor
Nee dat snap ik, dan is er weinig aan, het hoort echt bij de serie, zo los als film is het echt niks. Maar voor ons was het een heerlijk weerzien met veel humor omdat we de karakters kennenquote:Op zondag 2 januari 2022 15:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond er echt niks aan![]()
Heb hem in de bioscoop gezien, maar had geen idee wie wie was omdat ik de serie nooit had gezien. Het verhaal boeide me (misschien daarom) ook totaal niet.
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:03 schreef Melting het volgende:
[..]
@:Tjoent Humor? Ik haat humor!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem vanmiddag bekeken, heerlijkquote:Op zondag 2 januari 2022 16:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, dan is er weinig aan, het hoort echt bij de serie, zo los als film is het echt niks. Maar voor ons was het een heerlijk weerzien met veel humor omdat we de karakters kennen
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hallo, er kan hier maar 1 mopperkont wezen
Misschien valt het wel te regelen qua logeren enzo dat we de nieuwe film samen kunnen gaan bekijken in de bioscoop, hij komt in maart volgens mijquote:Op zondag 2 januari 2022 18:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb hem vanmiddag bekeken, heerlijk
Klopt, staat nu op 17 maart gepland.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Misschien valt het wel te regelen qua logeren enzo dat we de nieuwe film samen kunnen gaan bekijken in de bioscoop, hij komt in maart volgens mij
Daar sta ik van te kijken.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef livelink het volgende:
En nu in een drukke bus terug naar huis. Dat vind ik minder relaxed.
'Mijn' bus is de drukste lijnbus in de provincie Utrecht heeft een buschauffeur mij wel eens verteld. En dus ook de meest rendabele. Maar de drukte van gisterenavond waren vooral studenten. De bus stroomde leeg bij het studentenhuiscomplex in Utrecht. Allemaal studenten die zondagavond van hun ouders met hun volle tassen met wasgoed weer terug naar hun kamer gingen.quote:Op maandag 3 januari 2022 05:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar sta ik van te kijken.
Dat het zo laat op zondagavond nog zo druk is.
Goedemorgen.quote:Op maandag 3 januari 2022 06:24 schreef livelink het volgende:
[..]
'Mijn' bus is de drukste lijnbus in de provincie Utrecht heeft een buschauffeur mij wel eens verteld. En dus ook de meest rendabele. Maar de drukte van gisterenavond waren vooral studenten. De bus stroomde leeg bij het studentenhuiscomplex in Utrecht. Allemaal studenten die zondagavond van hun ouders met hun volle tassen met wasgoed weer terug naar hun kamer gingen.
Troost je.... hier ook. Moet vanaf deze week ook op vrijdag weer werken, denk ik.quote:Op maandag 3 januari 2022 06:33 schreef livelink het volgende:
En goedemorgen natuurlijk![]()
De normale werkweek is weer begonnen
Goedemorgen.quote:
Mijn dochter heeft een wasmachine in haar huis en dat is maar goed ook, want toen ze de afgelopen weken vanwege lockdown en Kerst thuis was, heb ik enorm veel gewassen.quote:Op maandag 3 januari 2022 07:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dan snap ik het wel.
Ben jij ook nog steeds wasmoeder voor je dochter?
[..]
Troost je.... hier ook. Moet vanaf deze week ook op vrijdag weer werken, denk ik.
Één van de weinige studenten die wel zelf kan wassen dan. Vind ik wel positief.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft een wasmachine in haar huis en dat is maar goed ook, want toen ze de afgelopen weken vanwege lockdown en Kerst thuis was, heb ik enorm veel gewassen.
Goedemorgenquote:Op maandag 3 januari 2022 06:33 schreef livelink het volgende:
En goedemorgen natuurlijk![]()
De normale werkweek is weer begonnen
Goedemorgen.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Goedemorgen
Hier ook weer aan het werk
Goedemorgen.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:42 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
De fysio gaat straks aan mijn knie en achillespees werken
Dat geeft niet, als er maar iets gaat werken, ik wil wel weer eens golfenquote:Op maandag 3 januari 2022 08:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Hopen dat het helpt dan.
Maar vaak hoor je dat je in het begin wat meer last hebt.
Had met "sinterklaas" Coördinerende begeleider afgesproken om in principe max 2 per dag te maken.quote:Op maandag 3 januari 2022 07:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
3 afspraken op een dag is wel te doen, toch?
Zou willen dat ik nooit meer dan 3 afspraken op een dag had.
Goedemorgen Diaan.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Succes vandaag en just me hopelijk brengt de fysio wat verlichting. 🤞🏻
Onze (lange) dag staat in het teken van inpakken en vertrekken. Zo maar eerst vragen of we onze kamer ook vanmiddag mogen gebruiken. Dat moest ik op de dag zelf vragen...
Mijn huisgenoten sleepten elk weekend hun tas met was mee naar hun ouders, ik was de enige die onze wasmachine gebruikte (en ook zeker niet elke week die reis ondernam). Vaak gingen ze met volle tas naar college op vrijdag en kwamen pas op maandag terug, dus ik had (zeker de eerste jaren) de flat eigenlijk altijd het hele lange weekend voor mij alleen. Ik denk dat er in die 13 jaar misschien 5 keer een was door een huisgenoot gedaan is.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft een wasmachine in haar huis en dat is maar goed ook, want toen ze de afgelopen weken vanwege lockdown en Kerst thuis was, heb ik enorm veel gewassen.
Ik heb in ieder geval groen licht om weer rustig te golfenquote:Op maandag 3 januari 2022 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Succes vandaag en just me hopelijk brengt de fysio wat verlichting. 🤞🏻
Onze (lange) dag staat in het teken van inpakken en vertrekken. Zo maar eerst vragen of we onze kamer ook vanmiddag mogen gebruiken. Dat moest ik op de dag zelf vragen...
Fijn! 👍🏼quote:Op maandag 3 januari 2022 11:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval groen licht om weer rustig te golfen
jammer dat jullie toch de kamer vroeg moeten verlaten dan maar 2 uurtjes in het zonnetje nagenieten.
auch.... dan toch nog maar genieten vandaagquote:Op maandag 3 januari 2022 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Fijn! 👍🏼
Het is iets meer dan 2 uurtjes... Het is 8 uur. Maar dat komt ook wel goed.We kunnen ons wel ergens omkleden en de koffers stallen.
Beukenlaan 1B.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil ook in de zon bij het zwembad liggen. Ik wilde vanmiddag weer een stukje wandelen proberen, maar het waait echt heel hard
Die zijn niet open en het is alleen een binnenbadquote:Op maandag 3 januari 2022 11:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Beukenlaan 1B.Al weet ik niet of ze nu open zijn.
Veel plezier gewenst, als je gaat.
En om nou aan het buitenbad te gaan liggen....... dat lijkt me niet verstandig.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die zijn niet open en het is alleen een binnenbad
Misschien dan toch maar naar een warme locatie op vakantie. Eentje waar het niet zo hard waait in elk gevalquote:Op maandag 3 januari 2022 11:58 schreef Melting het volgende:
[..]
En om nou aan het buitenbad te gaan liggen....... dat lijkt me niet verstandig.
Ik ga altijd op zijn dag het liefst zsm naar huis. Ik ben dan veel te onrustig van binnen om nog relaxt aan het zwembad te liggen.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:31 schreef just me het volgende:
[..]
auch.... dan toch nog maar genieten vandaag
Dat begrijp ik hoor, weg is weg en niet 8 uur hoeven te wachten. Koffers zijn dicht dus niet meer gaan shoppen hoorquote:Op maandag 3 januari 2022 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga altijd op zijn dag het liefst zsm naar huis. Ik ben dan veel te onrustig van binnen om nog relaxt aan het zwembad te liggen.
We zitten nu even op het terras en lopen straks nog even naar de boulevard. Vanmiddag nog maar wat spelletjes doen...
En anders meteen wat koffers erbij shoppen.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:26 schreef just me het volgende:
[..]
Dat begrijp ik hoor, weg is weg en niet 8 uur hoeven te wachten. Koffers zijn dicht dus niet meer gaan shoppen hoor
quote:Op maandag 3 januari 2022 11:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Beukenlaan 1B.Al weet ik niet of ze nu open zijn.
Veel plezier gewenst, als je gaat.
En, viel het mee?quote:Op maandag 3 januari 2022 14:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag
Eerste werkdag zit er weer op.
Gelukkig wel jaquote:Op maandag 3 januari 2022 15:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En, viel het mee?
Hier toch nog gewandeld, beetje de luwte opgezocht
Net terug van het strand/boulevard. Wat armbandjes en oorbellen konden nog wel in de tas.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:26 schreef just me het volgende:
[..]
Dat begrijp ik hoor, weg is weg en niet 8 uur hoeven te wachten. Koffers zijn dicht dus niet meer gaan shoppen hoor
Goed te horen en dan voor straks lekker in de bus luieren op weg naar het vliegveld en dan een goede vlucht terugquote:Op maandag 3 januari 2022 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Net terug van het strand/boulevard. Wat armbandjes en oorbellen konden nog wel in de tas.
Tijd vliegt voorbij![]()
Ja, goed. Een beetje last van mijn arm (dat had ik helemaal niet na Janssen) en wat moe (maar dat kan ook komen omdat ik weinig geslapen heb).quote:Op maandag 3 januari 2022 11:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Livelink, hoe is het na de vaccinatie?
Leuk! Goede reis terug. Ten volle genoten van de zon nog vandaag. Was Lennon trouwens mee of waren jullie met z'n tweetjes?quote:Op maandag 3 januari 2022 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Net terug van het strand/boulevard. Wat armbandjes en oorbellen konden nog wel in de tas.
Tijd vliegt voorbij![]()
Zal toch wel?quote:Op maandag 3 januari 2022 16:07 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja.
Nog een 2 maanden te gaan voordat ik weet of ik een vaste aanstelling kan krijgen.
De plek is nog rood, maar minder gloeiend warm, gisteren kon ik zelfs door m’n mouw heen de hitte voelen. Ik ben een paar dagen redelijk uitgeschakeld geweest, migraine was de dag ervoor net weggetrokken en kwam weer gezellig terug de avond na de prik.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, goed. Een beetje last van mijn arm (dat had ik helemaal niet na Janssen) en wat moe (maar dat kan ook komen omdat ik weinig geslapen heb).
Hoe is het met jouw plek?
Precies. Ook zo nog even omkleden en eten.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:38 schreef just me het volgende:
[..]
Goed te horen en dan voor straks lekker in de bus luieren op weg naar het vliegveld en dan een goede vlucht terug
Dankje. Ja die zijn is echt heerlijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk! Goede reis terug. Ten volle genoten van de zon nog vandaag. Was Lennon trouwens mee of waren jullie met z'n tweetjes?
a-symptonisch?quote:Op maandag 3 januari 2022 17:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankje. Ja die zijn is echt heerlijk.
We waren zelfs met ons vieren. Twan is mee gegaan omdat mijn moeder niet mocht ivm Corona, ze was een week voor vertrek positief getest.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig hoor! Is je moeder weer helemaal opgeknapt?quote:Op maandag 3 januari 2022 17:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We waren zelfs met ons vieren. Twan is mee gegaan omdat mijn moeder niet mocht ivm Corona, ze was een week voor vertrek positief getest.
quote:Op maandag 3 januari 2022 18:09 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]Tja, dan zijn ze best dom bezig, maar ik hoop het voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Goed bezig. En dan kun je meteen aankaarten dat je de laatste tijd wel erg vaak valt.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:11 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga morgen denk ik toch maar naar DDM en de huishoudelijke hulp luisteren en toch maar een afspraak maken met de huisarts voor mijn schouder. Hulp dacht dat er wel bezoekje röntgen op zou volgen.
He, vervelend. Het hakt er toch wel in allemaal hoor.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De plek is nog rood, maar minder gloeiend warm, gisteren kon ik zelfs door m’n mouw heen de hitte voelen. Ik ben een paar dagen redelijk uitgeschakeld geweest, migraine was de dag ervoor net weggetrokken en kwam weer gezellig terug de avond na de prik.
Ja ze had gelukkig milde klachten. Haar buurvrouw, die wel onderliggend lijden had, maar waar ze best veel mee omging is wel overleden.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Gezellig hoor! Is je moeder weer helemaal opgeknapt?
2xquote:Op maandag 3 januari 2022 18:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed bezig. En dan kun je meteen aankaarten dat je de laatste tijd wel erg vaak valt.
Ze heeft getest omdat haar buurvrouw positief had getest. Ze heeft daarna lichte klachten gekregen. En zoals peaceman zegt de buurvrouw is overleden. Erg triest allemaal.quote:
*zon ☀quote:Op maandag 3 januari 2022 17:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel weer een wakeup-call hoor. Dan weet ik weer waar ik voor geboosterd ben.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze heeft getest omdat haar buurvrouw positief had getest. Ze heeft daarna lichte klachten gekregen. En zoals peaceman zegt de buurvrouw is overleden. Erg triest allemaal.
Ach, een collega heeft in juni vorig jaar Corona gehad, is al een tijdje geboosterd en heeft nu de omikron variant onder de leden. Hij heeft er weliswaar niet veel last van, behalve wat snotteren en spierpijn, maar toch…quote:Op maandag 3 januari 2022 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel weer een wakeup-call hoor. Dan weet ik weer waar ik voor geboosterd ben.
Ja ze was wel gevaccineerd maar was ook al erg verzwakt. Ik denk dat door de vaccinaties mijn moeder heel weinig last heeft gehad. Zij is wel COPD patiënt.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel weer een wakeup-call hoor. Dan weet ik weer waar ik voor geboosterd ben.
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, een collega heeft in juni vorig jaar Corona gehad, is al een tijdje geboosterd en heeft nu de omikron variant onder de leden. Hij heeft er weliswaar niet veel last van, behalve wat snotteren en spierpijn, maar toch…
Gelukkig mag je zoon wel weer naar school volgende week…
Voor leerlingen wel, voor studenten nietquote:Op maandag 3 januari 2022 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor net Arie Slob tijdens het NOS Nieuws tot 3 keer zeggen dat er goed nieuws is voor de leerlingen, want de scholen gaan weer open. Kennelijk is 'de scholen' een rekbaar begrip…
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:03 schreef Rafeiro het volgende:
Mogguh zit de route te plannen naar dw prikpost, is weer precies in een deel van de stad waar ik nooit kom.
Ik dacht dat het een andere prikpost was.
Goedemorgen Raf en livelink.quote:
quote:
Je woont midden in het bos?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:55 schreef Tjoent het volgende:
[..]Twieeedeliedie Twiedeliedee
De wekker was hier dit keer geen vogel maar een lawaaierige boommarter
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:09 schreef Melting het volgende:
Nou lees ik net dat het vandaag nationale spaghettidag is.
En nou wil het toeval dat ik voor vanavond net spaghetti gepland had. Alsof het zo moest zijn.
De nationale feestdag van de pastafari?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:09 schreef Melting het volgende:
Nou lees ik net dat het vandaag nationale spaghettidag is.
En nou wil het toeval dat ik voor vanavond net spaghetti gepland had. Alsof het zo moest zijn.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:06 schreef Rafeiro het volgende:
Melting met zijn daaghes![]()
Maar spagetti had ik eergisteren al op.
Ik krijg met maps 3 routes te zien maar de route die ik ga nemen staat er dan weer net niet bij.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:33 schreef Rafeiro het volgende:
volgens maps 21 minuten fietsen, dus 45 minuten van tevoren op pad. Misschien 40
En dan sta je na 10 seconden en een kwartier zitten weer buiten
Mag ik de tweede van linksboven?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:35 schreef just me het volgende:
Kies maar 'n mooie uit omdat je zo dapper bent geweest
[ afbeelding ]
Die is wel mooi voor jouquote:
quote:
Dan mag Raf er straks ook een uitkiezen, is hij ook weer blijquote:
ik en subtiel...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:05 schreef Rafeiro het volgende:
Morgen afspraak met huisarts.
Hij is gemaakt dus
Dank je DDM voor de schop onder mn kont.
Heb dat zetje soms nodig
Just me kan dat soms ook heel subtiel besef ik me ineens
kijk maar onder je bedquote:
Huuuuuu!!!!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:10 schreef just me het volgende:
[..]
ik en subtiel...
![]()
![]()
maar goed dat je morgen al terecht kunt!
[..]
kijk maar onder je bed
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:35 schreef just me het volgende:
Kies maar 'n mooie uit omdat je zo dapper bent geweest
[ afbeelding ]
Geniet ervanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:24 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Elfstedentocht kijken op NOS
Oh crap, helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:24 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Elfstedentocht kijken op NOS
quote:
Ben je in beeld nu?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh crap, helemaal vergeten.
Ik kan nog net de finish kijken.
En misschien zie ik mezelf straks nog. Heb die hele dag op de Zijl in Dokkum gestaan (het keerpunt).
En ja, het was koud die dag.
Ik heb innmiddels een paar "trio-verzoekjes" ontvangen via DM. Deze zin klinkt heel dubieus, maar jullie snappen wat ik bedoel.quote:Op maandag 20 december 2021 16:47 schreef DJ11 het volgende:
.... Daarna de eerste uitzending in het nieuwe jaar: 333.
Ik wil daar een soort themashow van maken:
Vroeger had je op MTV het korte programma 3 From 1: drie liedjes van dezelfde artiest. Zo wil ik uitzending 333 ook gaan invullen. Ik ga zelf wat blokjes maken, maar jullie input is ook welkom. Dat kan nu alvast, via DM.
Drie liedjes van dezelfde artiest. Wat van mij ook mag: liedjes met hetzelfde thema, liedjes uit hetzelfde jaar, liedjes met dezelfde titel, met dezelfde sound. Als ze maar iets met elkaar gemeen hebben. En als het qua lengte maar een beetje binnen de perken blijft
Dus stuur nu alvast je suggesties in![]()
Ja, zo mooi om te zien. Bart is nog helemaal kapot en Fausto zit erbij alsof hij hem zo nog een keer kan rijden.quote:
Ik heb mezelf nog niet gezien.quote:
Ja.. Vooral ook koffers leeg pakken en wassen. En nog de kerstspullen opruimen maar dat bewaar ik voor morgenmiddag.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:09 schreef just me het volgende:
[..]goede vlucht gehad en weer langzaam wennen ?
quote:
Zoals vaak, zijn er ook nu vooraf-tracks. Uiteraard zijn dat er deze keer ook drie.quote:Programma voor vandaag:
19:15 uur: DJ11 - 333
Je eerste blokje komt na de volgende twee nummers alquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:19 schreef Melting het volgende:
Tune zo in. Zit nog met een vervelende broer aan de telefoon.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Terwijl @:Melting nog met z'n broer aan de telefoon hangt (?) klinkt het eerste nummer van zijn eerste blokje:Iron Maiden - Fear Of The Dark
Dat is minimaal 7 minuten te kort.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
WelkomGelukkig duurt dit nummer 7 minuten, dus kun je een mooi stuk meepakken
Dan moeten ze maar een 14-minuten-versie opnemen. Dit is trouwens de eerste uitzending waarin ik twee keer Iron Maiden draaiquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar een 14-minuten-versie opnemen. Dit is trouwens de eerste uitzending waarin ik twee keer Iron Maiden draai(Je andere blok komt verderop in de uitzending voorbij)
Blijf deze geweldig vinden ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Het tweede nummer van het tweede blokje. Voor wie dit naleest: het thema is fearBlue Oyster Cult - (Don't Fear) The Reaper
En naar tevredenheid over het algemeen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Dit is waarschijnlijk ook m'n eerste uitzending waarin ik een minderheid van de muziek zelf heb uitgezocht. Het merendeel is aangedragen.
Prima plaat inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijf deze geweldig vinden ook.
Deze stond overigens op 666 in de top 2000.
Ja, zitten leuke dingen tussen. Ook voor mij compleet onbekende.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
En naar tevredenheid over het algemeen?
En de producer uit die sketch heet dan weer Bruce Dickinsonquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
En de producer uit die sketch heet dan weer Bruce Dickinson
Kan nog net. Hierna komt jouw eerste blok namelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Bender!
Nog wel even mijn toetje naar binnen lepelen, maar dat kan makkelijk tijdens dit nummer, als het de album versie is…
Ligt er ook wel aan hoe groot je toetje is natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Bender!
Nog wel even mijn toetje naar binnen lepelen, maar dat kan makkelijk tijdens dit nummer, als het de album versie is…
Dan moet ik die eerst opzoekenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Goed opletten, dan kan je mijn sinds gisteren openstaande vraag in MUZ Trivia beantwoorden…
quote:
Deze ken ik beide niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Ja, ik weet het antwoord nu. Ik moest aan koeien denken...![]()
Trio - Herz Ist Trumpf (Dann Rufst Du An...)
Ik ook niet, maar het liedje dat hierna komt, kwam me heeeeeeel vaag wél bekend voor. Maar met nadruk op heeeeeeeelquote:
heb je het gesprek met je broer afgemaakt of afgekapt ?quote:
Dank, dankquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is laat?
11 Begint gewoon te vroeg…
Ik heb snel zijn computer overgenomen. Toen was het zo opgelost.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:51 schreef just me het volgende:
[..]
heb je het gesprek met je broer afgemaakt of afgekapt ?
Ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag: Wie heeft dit in het Nederlands gezongen?
Even denken.....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik had al zo'n vaag gevoel.... Ik zit in de hoek van Ron Brandsteder te denken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk aan een vrouw en het is lang geleden gezongen ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vaag gevoel.... Ik zit in de hoek van Ron Brandsteder te denken.
Ik wist het niet meer. Even opgezocht en je hebt geen gelijk, zo lijkt het.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk aan een vrouw en het is lang geleden gezongen ?
Correct, hoewel ik het nergens terug kan vinden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vaag gevoel.... Ik zit in de hoek van Ron Brandsteder te denken.
Dan ken ik het daar denk ik (heel vaag) van.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct, hoewel ik het nergens terug kan vinden.
Maar misschien had hij een andere titel die ik niet juist intyp…
Ook…quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Even denken.....
Heeft Bing Crosby dit ook niet ooit gezongen? Of vergis ik me nu.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook…
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Too_Ra_Loo_Ra_Loo_Ral
Er komt nog veel meer rustigs vanavond. Het gaat echt alle kanten op qua stijlen.quote:
Kijk maar uit. Straks zegt de ondersteuner: en mevrouw just me; hoe zijn de uitslagen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:04 schreef just me het volgende:
Ik heb vrijdag een afspraak bij de huisartsondersteunster en ik kreeg vandaag al de bloeduitslagen te zien, ik ga er maar vanuit dat het allemaal goed is, anders had ik ze vast niet gezien gekregen
dan ben ik al geneigd om te mutenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Het blokje hierna heb ik ook (min of meer) zelf uitgezocht, maar de inspiratie komt van een recent MUZ-topic, met dank aan tong80 ...
Ga je ook paardrijden dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag een huisje bij een paardenboer in de Eifel, Duitsland gereserveerd voor een week.
Nu maar hopen op een beetje sneeuw dan…
er zitten ook grafiekjes bijquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Straks zegt de ondersteuner: en mevrouw just me; hoe zijn de uitslagen?
En dan moet jij dat natuurlijk wel uit gaan leggen.
paardrijden in de sneeuw lijkt me wel super gaafquote:
Ik bedenk net, misschien heb ik wel iets bij Piet Piraat gereserveerd…quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:07 schreef just me het volgende:
[..]
paardrijden in de sneeuw lijkt me wel super gaaf
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedenk net, misschien heb ik wel iets bij Piet Piraat gereserveerd…
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedenk net, misschien heb ik wel iets bij Piet Piraat gereserveerd…
zou wel super bizar zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb nog niets betaald…
Het is goed te doen, inderdaad. De keuze is reuze. Persoonlijk vind ik dit één van de fijnste nummers die vanavond is aangevraagd:quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Fijn nummer dit.
Het verzinnen van de thema's was niet zo moeilijk, je begint met 1 song en de rest hark je er bij…
Ja, al vermoed ik dat hij bij de samenstelling van dit blokje mogelijk wat hulp heeft gehad van Vout...quote:
dat hoor je vanzelfquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:28 schreef livelink het volgende:
DJVout heeft hopelijk geen blokje aangedragen?
Nee, maar het volgende nummer is wel randje.....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:28 schreef livelink het volgende:
DJVout heeft hopelijk geen blokje aangedragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |