Je eerste blokje komt na de volgende twee nummers alquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:19 schreef Melting het volgende:
Tune zo in. Zit nog met een vervelende broer aan de telefoon.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Terwijl @:Melting nog met z'n broer aan de telefoon hangt (?) klinkt het eerste nummer van zijn eerste blokje:Iron Maiden - Fear Of The Dark
Dat is minimaal 7 minuten te kort.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
WelkomGelukkig duurt dit nummer 7 minuten, dus kun je een mooi stuk meepakken
Dan moeten ze maar een 14-minuten-versie opnemen. Dit is trouwens de eerste uitzending waarin ik twee keer Iron Maiden draaiquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar een 14-minuten-versie opnemen. Dit is trouwens de eerste uitzending waarin ik twee keer Iron Maiden draai(Je andere blok komt verderop in de uitzending voorbij)
Blijf deze geweldig vinden ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Het tweede nummer van het tweede blokje. Voor wie dit naleest: het thema is fearBlue Oyster Cult - (Don't Fear) The Reaper
En naar tevredenheid over het algemeen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Dit is waarschijnlijk ook m'n eerste uitzending waarin ik een minderheid van de muziek zelf heb uitgezocht. Het merendeel is aangedragen.
Prima plaat inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijf deze geweldig vinden ook.
Deze stond overigens op 666 in de top 2000.
Ja, zitten leuke dingen tussen. Ook voor mij compleet onbekende.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
En naar tevredenheid over het algemeen?
En de producer uit die sketch heet dan weer Bruce Dickinsonquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
En de producer uit die sketch heet dan weer Bruce Dickinson
Kan nog net. Hierna komt jouw eerste blok namelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Bender!
Nog wel even mijn toetje naar binnen lepelen, maar dat kan makkelijk tijdens dit nummer, als het de album versie is…
Ligt er ook wel aan hoe groot je toetje is natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Bender!
Nog wel even mijn toetje naar binnen lepelen, maar dat kan makkelijk tijdens dit nummer, als het de album versie is…
Dan moet ik die eerst opzoekenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Goed opletten, dan kan je mijn sinds gisteren openstaande vraag in MUZ Trivia beantwoorden…
quote:
Deze ken ik beide niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Ja, ik weet het antwoord nu. Ik moest aan koeien denken...![]()
Trio - Herz Ist Trumpf (Dann Rufst Du An...)
Ik ook niet, maar het liedje dat hierna komt, kwam me heeeeeeel vaag wél bekend voor. Maar met nadruk op heeeeeeeelquote:
heb je het gesprek met je broer afgemaakt of afgekapt ?quote:
Dank, dankquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is laat?
11 Begint gewoon te vroeg…
Ik heb snel zijn computer overgenomen. Toen was het zo opgelost.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:51 schreef just me het volgende:
[..]
heb je het gesprek met je broer afgemaakt of afgekapt ?
Ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag: Wie heeft dit in het Nederlands gezongen?
Even denken.....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik had al zo'n vaag gevoel.... Ik zit in de hoek van Ron Brandsteder te denken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk aan een vrouw en het is lang geleden gezongen ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vaag gevoel.... Ik zit in de hoek van Ron Brandsteder te denken.
Ik wist het niet meer. Even opgezocht en je hebt geen gelijk, zo lijkt het.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk aan een vrouw en het is lang geleden gezongen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |