Mooie eindstand voor dit jaar, niets meer aan doen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:03 schreef Beregd het volgende:
Correct
Ik vermoed dat de telling nu van 0 begint @:belsen ?
Stand 2022
Geluiden 1
quote:The European release includes a different version of the song "Bright Eyes", which was featured in the film version of the novel Watership Down, and reached the number-one spot in the United Kingdom, becoming the biggest-selling single of 1979 there.
Fate for Breakfast?quote:Op maandag 3 januari 2022 13:38 schreef Geluiden het volgende:
Ook niet, wiens 'lot' zou het zijn om het punt te winnen?
Zeker !quote:Op maandag 3 januari 2022 14:07 schreef Litpho het volgende:
Garfunkel and Oates, als ik me wel herinner Rikki Lindholm en Kate Micucci.
Soms letterlijk, soms figuurlijk:quote:Op maandag 3 januari 2022 14:13 schreef Litpho het volgende:
Geinspireerd door Steely Dan's Rikki Don't Lose That Number:
Noem 10 nummers waarvan de titel draait om verliezen - degene die met nr. 10 aankomt krijgt het punt.
Voor vanavond staat ie online.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:51 schreef methodmich het volgende:
Zou dit dan het laatste puntje van 2021 zijn geweest? Ongetwijfeld zit @:belsen al klaar met zijn telraam!
Het is een ABCD'tje én een P...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dan hebben we naturlich Anna, maar verder...
Herman Brood en de Breedbekkikkers?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:34 schreef pipster het volgende:
Welke band kan geen kikker van de kant afduwen?
Ik wilde aanvankelijk Stipkes zeggen, maar deze post kwam net binnen en dan lijkt het me het Lowland Trio...quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:35 schreef pipster het volgende:
Nee geen Herman Brood, drietal uit Alkmaar met vaak teksten van Peter Koelewijn.
Dat is het juiste antwoord, ook van de "hits" Trouw niet voor je veertig bent, Potvolblommen en Mij naam is haas.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde aanvankelijk Stipkes zeggen, maar deze post kwam net binnen en dan lijkt het me het Lowland Trio...
witte vlag voor jouquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:39 schreef Bargehassus het volgende:
Oh, artiest Dido dan, album Life for rent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |