Voor vanavond staat ie online.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:51 schreef methodmich het volgende:
Zou dit dan het laatste puntje van 2021 zijn geweest? Ongetwijfeld zit @:belsen al klaar met zijn telraam!
Het is een ABCD'tje én een P...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dan hebben we naturlich Anna, maar verder...
Herman Brood en de Breedbekkikkers?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:34 schreef pipster het volgende:
Welke band kan geen kikker van de kant afduwen?
Ik wilde aanvankelijk Stipkes zeggen, maar deze post kwam net binnen en dan lijkt het me het Lowland Trio...quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:35 schreef pipster het volgende:
Nee geen Herman Brood, drietal uit Alkmaar met vaak teksten van Peter Koelewijn.
Dat is het juiste antwoord, ook van de "hits" Trouw niet voor je veertig bent, Potvolblommen en Mij naam is haas.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde aanvankelijk Stipkes zeggen, maar deze post kwam net binnen en dan lijkt het me het Lowland Trio...
witte vlag voor jouquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:39 schreef Bargehassus het volgende:
Oh, artiest Dido dan, album Life for rent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |