SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Zeker. We genieten er dan ook volop van.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:02 schreef Slowking het volgende:
Godverdomme, wat blijft muziek toch een geweldig iets.
Nu nog rustig. En straks strijken en de was opruimen.quote:
Wel goed programma.quote:Op zondag 2 januari 2022 08:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu nog rustig. En straks strijken en de was opruimen.
En dan nog wat ontspannen.
Gelukkig heb je nog een rechterhand.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel goed programma.
Ga zelf ook nog proberen iets te doen, maar stomme schouder doet nog steeds pijn.
Hulp komt morgen wel weer, maar denk niet dat ik veel zal helpen, maar dat vind ik altijd juist wel gezellig.
Samen afwassen en opruimen, met corona afstand.
Maar kan nu geen glas drinken optillen met links. Dus echt helpen kan ook echt niet.
Voelt wel heel suf.
Hoop niet, maar heb de 25e al afspraak.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog een rechterhand.
Wanneer ga je naar de dokter voor de schouder?
quote:Op zondag 2 januari 2022 09:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoop niet, maar heb de 25e al afspraak.
Heb sleutelbeen al gebroken gehad. Elleboog uit de kom en gebroken tegelijkertijd, zo erg is het niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Raf... als je er zo'n last van hebt, maak dan eerder een afspraak. Je kan dan toch niet nog ruim 3 weken zo door blijven gaan?
Goedemorgen just me.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:24 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
definitie van het woord eigenwijs: Rafeiro
quote:
quote:
quote:
1 keer is ook wel genoeg hoor. Ik wist niet dat je zo blij was me te zien.quote:
Goedemorgen Diaan.quote:
Soms val ik wel mee hoorquote:Op zondag 2 januari 2022 09:24 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
definitie van het woord eigenwijs: Rafeiro
waarom heb je pas eind januari een afspraak, kon het niet eerder of wilde je niet eerder? Tegen die tijd is het misschien al overquote:Op zondag 2 januari 2022 09:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Soms val ik wel mee hoor
Maar zo toch maar even mandje in.
Even rust pakken.
quote:Op zondag 2 januari 2022 09:29 schreef Melting het volgende:
[..]
1 keer is ook wel genoeg hoor. Ik wist niet dat je zo blij was me te zien.
Het is een beetje dubbel... Aan de ene kant niet, maar ook weer wel.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Al bijna toe om terug naar huis te gaan?
Was in principe morgen, maar dan al 3 afspraken, dus moest wel verzetten.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
waarom heb je pas eind januari een afspraak, kon het niet eerder of wilde je niet eerder? Tegen die tijd is het misschien al over
Waanneer gaat de vlucht?quote:Op zondag 2 januari 2022 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is een beetje dubbel... Aan de ene kant niet, maar ook weer wel.
Maandagavond om 21:25 uur. We worden hier om 19:00 uur opgehaald.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Waanneer gaat de vlucht?
Want je hebt nu wel even kunnen ontspannen. Kun je er in het nieuwe jaar weer met frisse moed tegenaan.
Kerst zelfs nog.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maandagavond om 21:25 uur. We worden hier om 19:00 uur opgehaald.
Zeker, ik begin ook rustig. Woensdag en vrijdag en halve dag, donderdag en hele dag. Ik verdacht dat het nog niet zo druk zal zijn deze week.
Zaterdag gaan we nog (uitgestelde) kerst vieren bij mijn moeder.
Ja we doen altijd surprises en gedichten maar dat kon niet doorgaan omdat ze toen corona had.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Kerst zelfs nog.Zal je moeder zeker wel leuk vinden.
En de week erna ook nieuwjaar?
Goedemorgen livelink.quote:
Nog even en je bent omaquote:
Ja de tijd gaat snel. Twan wordt in maart ook 20 jaar. Zijn vriendin is het net geworden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |