Ja ze had gelukkig milde klachten. Haar buurvrouw, die wel onderliggend lijden had, maar waar ze best veel mee omging is wel overleden.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Gezellig hoor! Is je moeder weer helemaal opgeknapt?
2xquote:Op maandag 3 januari 2022 18:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed bezig. En dan kun je meteen aankaarten dat je de laatste tijd wel erg vaak valt.
Ze heeft getest omdat haar buurvrouw positief had getest. Ze heeft daarna lichte klachten gekregen. En zoals peaceman zegt de buurvrouw is overleden. Erg triest allemaal.quote:
*zon ☀quote:Op maandag 3 januari 2022 17:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankje. Ja die zijn is echt heerlijk.
We waren zelfs met ons vieren. Twan is mee gegaan omdat mijn moeder niet mocht ivm Corona, ze was een week voor vertrek positief getest.
Ja, dat is toch wel weer een wakeup-call hoor. Dan weet ik weer waar ik voor geboosterd ben.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze heeft getest omdat haar buurvrouw positief had getest. Ze heeft daarna lichte klachten gekregen. En zoals peaceman zegt de buurvrouw is overleden. Erg triest allemaal.
Ach, een collega heeft in juni vorig jaar Corona gehad, is al een tijdje geboosterd en heeft nu de omikron variant onder de leden. Hij heeft er weliswaar niet veel last van, behalve wat snotteren en spierpijn, maar toch…quote:Op maandag 3 januari 2022 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel weer een wakeup-call hoor. Dan weet ik weer waar ik voor geboosterd ben.
Ja ze was wel gevaccineerd maar was ook al erg verzwakt. Ik denk dat door de vaccinaties mijn moeder heel weinig last heeft gehad. Zij is wel COPD patiënt.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel weer een wakeup-call hoor. Dan weet ik weer waar ik voor geboosterd ben.
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, een collega heeft in juni vorig jaar Corona gehad, is al een tijdje geboosterd en heeft nu de omikron variant onder de leden. Hij heeft er weliswaar niet veel last van, behalve wat snotteren en spierpijn, maar toch…
Gelukkig mag je zoon wel weer naar school volgende week…
Voor leerlingen wel, voor studenten nietquote:Op maandag 3 januari 2022 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor net Arie Slob tijdens het NOS Nieuws tot 3 keer zeggen dat er goed nieuws is voor de leerlingen, want de scholen gaan weer open. Kennelijk is 'de scholen' een rekbaar begrip…
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:03 schreef Rafeiro het volgende:
Mogguh zit de route te plannen naar dw prikpost, is weer precies in een deel van de stad waar ik nooit kom.
Ik dacht dat het een andere prikpost was.
Goedemorgen Raf en livelink.quote:
quote:
Je woont midden in het bos?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:55 schreef Tjoent het volgende:
[..]Twieeedeliedie Twiedeliedee
De wekker was hier dit keer geen vogel maar een lawaaierige boommarter
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 07:09 schreef Melting het volgende:
Nou lees ik net dat het vandaag nationale spaghettidag is.
En nou wil het toeval dat ik voor vanavond net spaghetti gepland had. Alsof het zo moest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |