quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:35 schreef just me het volgende:
Kies maar 'n mooie uit omdat je zo dapper bent geweest
[ afbeelding ]
Geniet ervanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:24 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Elfstedentocht kijken op NOS
Oh crap, helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:24 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Elfstedentocht kijken op NOS
quote:
Ben je in beeld nu?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh crap, helemaal vergeten.
Ik kan nog net de finish kijken.
En misschien zie ik mezelf straks nog. Heb die hele dag op de Zijl in Dokkum gestaan (het keerpunt).
En ja, het was koud die dag.
Ik heb innmiddels een paar "trio-verzoekjes" ontvangen via DM. Deze zin klinkt heel dubieus, maar jullie snappen wat ik bedoel.quote:Op maandag 20 december 2021 16:47 schreef DJ11 het volgende:
.... Daarna de eerste uitzending in het nieuwe jaar: 333.
Ik wil daar een soort themashow van maken:
Vroeger had je op MTV het korte programma 3 From 1: drie liedjes van dezelfde artiest. Zo wil ik uitzending 333 ook gaan invullen. Ik ga zelf wat blokjes maken, maar jullie input is ook welkom. Dat kan nu alvast, via DM.
Drie liedjes van dezelfde artiest. Wat van mij ook mag: liedjes met hetzelfde thema, liedjes uit hetzelfde jaar, liedjes met dezelfde titel, met dezelfde sound. Als ze maar iets met elkaar gemeen hebben. En als het qua lengte maar een beetje binnen de perken blijft
Dus stuur nu alvast je suggesties in![]()
Ja, zo mooi om te zien. Bart is nog helemaal kapot en Fausto zit erbij alsof hij hem zo nog een keer kan rijden.quote:
Ik heb mezelf nog niet gezien.quote:
Ja.. Vooral ook koffers leeg pakken en wassen. En nog de kerstspullen opruimen maar dat bewaar ik voor morgenmiddag.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:09 schreef just me het volgende:
[..]goede vlucht gehad en weer langzaam wennen ?
quote:
Zoals vaak, zijn er ook nu vooraf-tracks. Uiteraard zijn dat er deze keer ook drie.quote:Programma voor vandaag:
19:15 uur: DJ11 - 333
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |