quote:Op zondag 2 januari 2022 11:09 schreef just me het volgende:
De kerstboom is zo goed als leeg, de lampjes zitten keurig op een rolletje
Na de koffie het moeilijkste: de boom uit de standaard halen en dan in het oude laken krijgen en dan het zo naar buiten slepen. Vorig jaar zat er nog water in de standaard, ik zal dat deze keer goed controleren
omdat ik diit liever alleen doe gewoon zoals ik het wilquote:Op zondag 2 januari 2022 11:10 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Waarom heb je de hulp van Junior en de kabouters niets ingeroepen?
Dat is best lang na de vaccinatie toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 13:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh joy, mijn huid/lijf lijkt te reageren op de vaccinatie, rode warme plek op mijn bovenarm. Extra anti-histamine genomen en afwachten maar.
Yup, maar op zich niet gek na een vaccinatie, vroeger als kind kwam dat ook pas later opzetten. Geen idee of het gisteren al begon, toen was ik sowieso wazig, ik merkte het net bij het afdrogen na het douchen. Het is geen allergische reactie, want dat komt vrij direct, maar gewoon een bijwerking. Ik ga het maar eens melden bij Larebquote:Op zondag 2 januari 2022 13:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is best lang na de vaccinatie toch?
Gefeliciteerdquote:
Ik vond er echt niks aanquote:Op zondag 2 januari 2022 13:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Gisteren wel de show gemist, maar Downton Abbey wilden we toch niet laten lopen.
Wat een geweldige film was het
@Tjoent Humor? Ik haat humor!quote:Op zondag 2 januari 2022 15:48 schreef Tjoent het volgende:
[ afbeelding ]
De beste wensen voor 2022 allemaal![]()
Met hopelijk veel medemenselijkheid, begrip en humor
Nee dat snap ik, dan is er weinig aan, het hoort echt bij de serie, zo los als film is het echt niks. Maar voor ons was het een heerlijk weerzien met veel humor omdat we de karakters kennenquote:Op zondag 2 januari 2022 15:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond er echt niks aan![]()
Heb hem in de bioscoop gezien, maar had geen idee wie wie was omdat ik de serie nooit had gezien. Het verhaal boeide me (misschien daarom) ook totaal niet.
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:03 schreef Melting het volgende:
[..]
@:Tjoent Humor? Ik haat humor!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem vanmiddag bekeken, heerlijkquote:Op zondag 2 januari 2022 16:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, dan is er weinig aan, het hoort echt bij de serie, zo los als film is het echt niks. Maar voor ons was het een heerlijk weerzien met veel humor omdat we de karakters kennen
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hallo, er kan hier maar 1 mopperkont wezen
Misschien valt het wel te regelen qua logeren enzo dat we de nieuwe film samen kunnen gaan bekijken in de bioscoop, hij komt in maart volgens mijquote:Op zondag 2 januari 2022 18:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb hem vanmiddag bekeken, heerlijk
Klopt, staat nu op 17 maart gepland.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Misschien valt het wel te regelen qua logeren enzo dat we de nieuwe film samen kunnen gaan bekijken in de bioscoop, hij komt in maart volgens mij
Daar sta ik van te kijken.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef livelink het volgende:
En nu in een drukke bus terug naar huis. Dat vind ik minder relaxed.
'Mijn' bus is de drukste lijnbus in de provincie Utrecht heeft een buschauffeur mij wel eens verteld. En dus ook de meest rendabele. Maar de drukte van gisterenavond waren vooral studenten. De bus stroomde leeg bij het studentenhuiscomplex in Utrecht. Allemaal studenten die zondagavond van hun ouders met hun volle tassen met wasgoed weer terug naar hun kamer gingen.quote:Op maandag 3 januari 2022 05:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar sta ik van te kijken.
Dat het zo laat op zondagavond nog zo druk is.
Goedemorgen.quote:Op maandag 3 januari 2022 06:24 schreef livelink het volgende:
[..]
'Mijn' bus is de drukste lijnbus in de provincie Utrecht heeft een buschauffeur mij wel eens verteld. En dus ook de meest rendabele. Maar de drukte van gisterenavond waren vooral studenten. De bus stroomde leeg bij het studentenhuiscomplex in Utrecht. Allemaal studenten die zondagavond van hun ouders met hun volle tassen met wasgoed weer terug naar hun kamer gingen.
Troost je.... hier ook. Moet vanaf deze week ook op vrijdag weer werken, denk ik.quote:Op maandag 3 januari 2022 06:33 schreef livelink het volgende:
En goedemorgen natuurlijk![]()
De normale werkweek is weer begonnen
Goedemorgen.quote:
Mijn dochter heeft een wasmachine in haar huis en dat is maar goed ook, want toen ze de afgelopen weken vanwege lockdown en Kerst thuis was, heb ik enorm veel gewassen.quote:Op maandag 3 januari 2022 07:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dan snap ik het wel.
Ben jij ook nog steeds wasmoeder voor je dochter?
[..]
Troost je.... hier ook. Moet vanaf deze week ook op vrijdag weer werken, denk ik.
Één van de weinige studenten die wel zelf kan wassen dan. Vind ik wel positief.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft een wasmachine in haar huis en dat is maar goed ook, want toen ze de afgelopen weken vanwege lockdown en Kerst thuis was, heb ik enorm veel gewassen.
Goedemorgenquote:Op maandag 3 januari 2022 06:33 schreef livelink het volgende:
En goedemorgen natuurlijk![]()
De normale werkweek is weer begonnen
Goedemorgen.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Goedemorgen
Hier ook weer aan het werk
Goedemorgen.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:42 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
De fysio gaat straks aan mijn knie en achillespees werken
Dat geeft niet, als er maar iets gaat werken, ik wil wel weer eens golfenquote:Op maandag 3 januari 2022 08:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Hopen dat het helpt dan.
Maar vaak hoor je dat je in het begin wat meer last hebt.
Had met "sinterklaas" Coördinerende begeleider afgesproken om in principe max 2 per dag te maken.quote:Op maandag 3 januari 2022 07:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
3 afspraken op een dag is wel te doen, toch?
Zou willen dat ik nooit meer dan 3 afspraken op een dag had.
Goedemorgen Diaan.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Succes vandaag en just me hopelijk brengt de fysio wat verlichting. 🤞🏻
Onze (lange) dag staat in het teken van inpakken en vertrekken. Zo maar eerst vragen of we onze kamer ook vanmiddag mogen gebruiken. Dat moest ik op de dag zelf vragen...
Mijn huisgenoten sleepten elk weekend hun tas met was mee naar hun ouders, ik was de enige die onze wasmachine gebruikte (en ook zeker niet elke week die reis ondernam). Vaak gingen ze met volle tas naar college op vrijdag en kwamen pas op maandag terug, dus ik had (zeker de eerste jaren) de flat eigenlijk altijd het hele lange weekend voor mij alleen. Ik denk dat er in die 13 jaar misschien 5 keer een was door een huisgenoot gedaan is.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft een wasmachine in haar huis en dat is maar goed ook, want toen ze de afgelopen weken vanwege lockdown en Kerst thuis was, heb ik enorm veel gewassen.
Ik heb in ieder geval groen licht om weer rustig te golfenquote:Op maandag 3 januari 2022 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Succes vandaag en just me hopelijk brengt de fysio wat verlichting. 🤞🏻
Onze (lange) dag staat in het teken van inpakken en vertrekken. Zo maar eerst vragen of we onze kamer ook vanmiddag mogen gebruiken. Dat moest ik op de dag zelf vragen...
Fijn! 👍🏼quote:Op maandag 3 januari 2022 11:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval groen licht om weer rustig te golfen
jammer dat jullie toch de kamer vroeg moeten verlaten dan maar 2 uurtjes in het zonnetje nagenieten.
auch.... dan toch nog maar genieten vandaagquote:Op maandag 3 januari 2022 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Fijn! 👍🏼
Het is iets meer dan 2 uurtjes... Het is 8 uur. Maar dat komt ook wel goed.We kunnen ons wel ergens omkleden en de koffers stallen.
Beukenlaan 1B.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil ook in de zon bij het zwembad liggen. Ik wilde vanmiddag weer een stukje wandelen proberen, maar het waait echt heel hard
Die zijn niet open en het is alleen een binnenbadquote:Op maandag 3 januari 2022 11:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Beukenlaan 1B.Al weet ik niet of ze nu open zijn.
Veel plezier gewenst, als je gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |