Correct, hoewel ik het nergens terug kan vinden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vaag gevoel.... Ik zit in de hoek van Ron Brandsteder te denken.
Dan ken ik het daar denk ik (heel vaag) van.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct, hoewel ik het nergens terug kan vinden.
Maar misschien had hij een andere titel die ik niet juist intyp…
Ook…quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Even denken.....
Heeft Bing Crosby dit ook niet ooit gezongen? Of vergis ik me nu.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook…
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Too_Ra_Loo_Ra_Loo_Ral
Er komt nog veel meer rustigs vanavond. Het gaat echt alle kanten op qua stijlen.quote:
Kijk maar uit. Straks zegt de ondersteuner: en mevrouw just me; hoe zijn de uitslagen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:04 schreef just me het volgende:
Ik heb vrijdag een afspraak bij de huisartsondersteunster en ik kreeg vandaag al de bloeduitslagen te zien, ik ga er maar vanuit dat het allemaal goed is, anders had ik ze vast niet gezien gekregen
dan ben ik al geneigd om te mutenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Het blokje hierna heb ik ook (min of meer) zelf uitgezocht, maar de inspiratie komt van een recent MUZ-topic, met dank aan tong80 ...
Ga je ook paardrijden dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag een huisje bij een paardenboer in de Eifel, Duitsland gereserveerd voor een week.
Nu maar hopen op een beetje sneeuw dan…
er zitten ook grafiekjes bijquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Straks zegt de ondersteuner: en mevrouw just me; hoe zijn de uitslagen?
En dan moet jij dat natuurlijk wel uit gaan leggen.
paardrijden in de sneeuw lijkt me wel super gaafquote:
Ik bedenk net, misschien heb ik wel iets bij Piet Piraat gereserveerd…quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:07 schreef just me het volgende:
[..]
paardrijden in de sneeuw lijkt me wel super gaaf
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedenk net, misschien heb ik wel iets bij Piet Piraat gereserveerd…
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedenk net, misschien heb ik wel iets bij Piet Piraat gereserveerd…
zou wel super bizar zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb nog niets betaald…
Het is goed te doen, inderdaad. De keuze is reuze. Persoonlijk vind ik dit één van de fijnste nummers die vanavond is aangevraagd:quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Fijn nummer dit.
Het verzinnen van de thema's was niet zo moeilijk, je begint met 1 song en de rest hark je er bij…
Ja, al vermoed ik dat hij bij de samenstelling van dit blokje mogelijk wat hulp heeft gehad van Vout...quote:
dat hoor je vanzelfquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:28 schreef livelink het volgende:
DJVout heeft hopelijk geen blokje aangedragen?
Nee, maar het volgende nummer is wel randje.....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:28 schreef livelink het volgende:
DJVout heeft hopelijk geen blokje aangedragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |