En om nou aan het buitenbad te gaan liggen....... dat lijkt me niet verstandig.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die zijn niet open en het is alleen een binnenbad
Misschien dan toch maar naar een warme locatie op vakantie. Eentje waar het niet zo hard waait in elk gevalquote:Op maandag 3 januari 2022 11:58 schreef Melting het volgende:
[..]
En om nou aan het buitenbad te gaan liggen....... dat lijkt me niet verstandig.
Ik ga altijd op zijn dag het liefst zsm naar huis. Ik ben dan veel te onrustig van binnen om nog relaxt aan het zwembad te liggen.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:31 schreef just me het volgende:
[..]
auch.... dan toch nog maar genieten vandaag
Dat begrijp ik hoor, weg is weg en niet 8 uur hoeven te wachten. Koffers zijn dicht dus niet meer gaan shoppen hoorquote:Op maandag 3 januari 2022 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga altijd op zijn dag het liefst zsm naar huis. Ik ben dan veel te onrustig van binnen om nog relaxt aan het zwembad te liggen.
We zitten nu even op het terras en lopen straks nog even naar de boulevard. Vanmiddag nog maar wat spelletjes doen...
En anders meteen wat koffers erbij shoppen.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:26 schreef just me het volgende:
[..]
Dat begrijp ik hoor, weg is weg en niet 8 uur hoeven te wachten. Koffers zijn dicht dus niet meer gaan shoppen hoor
quote:Op maandag 3 januari 2022 11:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Beukenlaan 1B.Al weet ik niet of ze nu open zijn.
Veel plezier gewenst, als je gaat.
En, viel het mee?quote:Op maandag 3 januari 2022 14:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag
Eerste werkdag zit er weer op.
Gelukkig wel jaquote:Op maandag 3 januari 2022 15:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En, viel het mee?
Hier toch nog gewandeld, beetje de luwte opgezocht
Net terug van het strand/boulevard. Wat armbandjes en oorbellen konden nog wel in de tas.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:26 schreef just me het volgende:
[..]
Dat begrijp ik hoor, weg is weg en niet 8 uur hoeven te wachten. Koffers zijn dicht dus niet meer gaan shoppen hoor
Goed te horen en dan voor straks lekker in de bus luieren op weg naar het vliegveld en dan een goede vlucht terugquote:Op maandag 3 januari 2022 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Net terug van het strand/boulevard. Wat armbandjes en oorbellen konden nog wel in de tas.
Tijd vliegt voorbij![]()
Ja, goed. Een beetje last van mijn arm (dat had ik helemaal niet na Janssen) en wat moe (maar dat kan ook komen omdat ik weinig geslapen heb).quote:Op maandag 3 januari 2022 11:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Livelink, hoe is het na de vaccinatie?
Leuk! Goede reis terug. Ten volle genoten van de zon nog vandaag. Was Lennon trouwens mee of waren jullie met z'n tweetjes?quote:Op maandag 3 januari 2022 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Net terug van het strand/boulevard. Wat armbandjes en oorbellen konden nog wel in de tas.
Tijd vliegt voorbij![]()
Zal toch wel?quote:Op maandag 3 januari 2022 16:07 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja.
Nog een 2 maanden te gaan voordat ik weet of ik een vaste aanstelling kan krijgen.
De plek is nog rood, maar minder gloeiend warm, gisteren kon ik zelfs door m’n mouw heen de hitte voelen. Ik ben een paar dagen redelijk uitgeschakeld geweest, migraine was de dag ervoor net weggetrokken en kwam weer gezellig terug de avond na de prik.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, goed. Een beetje last van mijn arm (dat had ik helemaal niet na Janssen) en wat moe (maar dat kan ook komen omdat ik weinig geslapen heb).
Hoe is het met jouw plek?
Precies. Ook zo nog even omkleden en eten.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:38 schreef just me het volgende:
[..]
Goed te horen en dan voor straks lekker in de bus luieren op weg naar het vliegveld en dan een goede vlucht terug
Dankje. Ja die zijn is echt heerlijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk! Goede reis terug. Ten volle genoten van de zon nog vandaag. Was Lennon trouwens mee of waren jullie met z'n tweetjes?
a-symptonisch?quote:Op maandag 3 januari 2022 17:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankje. Ja die zijn is echt heerlijk.
We waren zelfs met ons vieren. Twan is mee gegaan omdat mijn moeder niet mocht ivm Corona, ze was een week voor vertrek positief getest.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig hoor! Is je moeder weer helemaal opgeknapt?quote:Op maandag 3 januari 2022 17:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankje. Ja die zijn is echt heerlijk.
We waren zelfs met ons vieren. Twan is mee gegaan omdat mijn moeder niet mocht ivm Corona, ze was een week voor vertrek positief getest.
quote:Op maandag 3 januari 2022 18:09 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]Tja, dan zijn ze best dom bezig, maar ik hoop het voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Goed bezig. En dan kun je meteen aankaarten dat je de laatste tijd wel erg vaak valt.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:11 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga morgen denk ik toch maar naar DDM en de huishoudelijke hulp luisteren en toch maar een afspraak maken met de huisarts voor mijn schouder. Hulp dacht dat er wel bezoekje röntgen op zou volgen.
He, vervelend. Het hakt er toch wel in allemaal hoor.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De plek is nog rood, maar minder gloeiend warm, gisteren kon ik zelfs door m’n mouw heen de hitte voelen. Ik ben een paar dagen redelijk uitgeschakeld geweest, migraine was de dag ervoor net weggetrokken en kwam weer gezellig terug de avond na de prik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |