SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga mijn dart carrière maar in de kast steken
ik probeerde 180 te gooien
zo dan koekoekquote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na het WK Darts mag Fok de grond in zakken.
Geen warm bad meer, voetbal is geen reet aan zonder publiek en de rest van Fok! is ijskou door corona-vermoeidheid en allemaal idiote bans.
Eruit met die zooi.
Waar woon je? Ik spring nu op de brommerquote:
Nieuws lezen...quote:Op donderdag 30 december 2021 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
Europa heeft heftigste uitbraak vogelgriep ooit, virologen huiverig voor mutaties
BOOSTEREN NU @:Zipportal
Jaquote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef K_uit_h het volgende:
Was dat die dwaas die op zijn eigen deur zat te schieten?
Ik ook bijna. Niet heel boeiend tot nu toe.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Chippiegang het volgende:
Searle is alweer in slaap gevallen
Dan heeft ie tenminste z'n ogen dichtquote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Chippiegang het volgende:
Searle is alweer in slaap gevallen
De nachtmerrie van iedere huurbaasquote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef K_uit_h het volgende:
Was dat die dwaas die op zijn eigen deur zat te schieten?
Stukje kleine pik van de kouquote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik spring nu op de brommer
ZIEDENDquote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Scrummie het volgende:
Jullie zijn maar druk met users die hier niet posten.
Mongolen.
Wat een kut TTquote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Scrummie het volgende:
Mongolen.
Zou je wel willen hequote:
Nou nou nou nou nou. Stukje bipolair.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Scrummie het volgende:
Mongolen.
30cmquote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stukje kleine pik van de kou
Nou nou nou. Wat een ijskoude reactiequote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Scrummie het volgende:
Mongolen.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Scrummie het volgende:
Mongolen.
quote:
Ik kreeg zelfs mee dat @Pistolero daar een kwaliteitsuser is. Klinkt als een goed warm bad, ik volg alleen geen wielrennen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:21 schreef Immerdebestebob het volgende: [..] Kom naar kokende sauna WLR
![]()
Ik denk dat het wel een stukkie brommen is.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik spring nu op de brommer
Drink er nog een paar ouwe reus.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]. PAK M MAAR AAN JAAAAAAAAAAAAAA
Oh wacht dit gaat over mij hahahahah
Ik heb elektrische deken op de matras, die is aan het opwarmen. Warm bed genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb zo'n elektrisch omslagdekentje bij BOL.com gekocht
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Drink er nog een paar ouwe reus.
En geniet van de pot. Ik ga weer![]()
Laten we dat dan maar even na het WK doenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mag, mag. Voel je niet verplicht.
Bohh succes danquote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
@:lonaa wil zelf ook wel krijg ik de indruk
Opgevoerde Puch, alles is dichtbijquote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een stukkie brommen is.
Ik val @El-Stinho nooit lastig.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie wind zaait zal storm oogsten @:Scrummie
ja die had ik al veel langer idd maar daar heb ik nu niks aan, vandaarquote:Op donderdag 30 december 2021 23:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb elektrische deken op de matras, die is aan het opwarmen. Warm bed genot.
Ik geniet nog even van je moeder.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
de matrasgenotquote:Op donderdag 30 december 2021 23:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb elektrische deken op de matras, die is aan het opwarmen. Warm bed genot.
Ik zal het er iets minder dik boven op leggen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
@:lonaa wil zelf ook wel krijg ik de indruk
Ik zal een oogje in het zeil houdenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik val @:El-Stinho nooit lastig.
Jaaaaaaaaaaaaaa, GurneyIsBestOke heeft het krukje nog niet omgetrapt.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs mee dat @:pistolero daar een kwaliteitsuser is. Klinkt als een goed warm bad, ik volg alleen geen wielrennen.
Het zal allemaal wel weer wat leuker worden als er weer publiek in de stadions zit (en ik dus weer enigszins emotie voel bij wedstrijden van Feyenoord) en als die lockdowns voorbij zijn zal de sfeer überhaupt wel weer verbeteren.
Komt goed
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik geniet nog even van je moeder.
[ afbeelding ]
Ja goede vraag...zijn ze nog aan het darten?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Zorro het volgende:
Even kijken, nog een beetje spanning hier?
En bij de wedstrijd?
Heb je een oogje op hem?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zal het er iets minder dik boven op leggen.
Ik zal mezelf eens op jou leggen, hahaquote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat is jouw obsessie met het neuken van familieleden toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik geniet nog even van je moeder.
[ afbeelding ]
Enschede?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Opgevoerde Puch, alles is dichtbij
Stukje incestquote:Op donderdag 30 december 2021 23:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is jouw obsessie met het neuken van familieleden toch?
Ik ben er doorheen gereden laatst met al die kerstlichtjes, erg leuk.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wielenpolle, beste wijk van Leeuwarden
Doen ze op forum.fok.be ook zo?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
sommigen denken hier echt dat ze stoer zijn he.
Met iets diks zeker hahaquote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal mezelf eens op jou leggen, haha
Oke darts
Stukje internaatquote:Op donderdag 30 december 2021 23:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is jouw obsessie met het neuken van familieleden toch?
Helaas ben ik er ook samen met @Lonaa dus dat zit er niet in vanavond.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:29 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat ik precies op tijd ben voor de 9-darter
Als je maar bovenop gaat, verder alles prima.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beetje aapjes kijkenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben er doorheen gereden laatst met al die kerstlichtjes, erg leuk.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Afknapperquote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Helaas ben ik er ook samen met @:lonaa dus dat zit er niet in vanavond.
moest forum.fok.be bestaan, zou het een veel fatsoenlijker forum zijnquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[dagboek]daarnet de eerste matrix herbekeken. wat een bazenfilm. morgen deel 2 en 3 op het programme [/dagboek]
Nouquote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
sommigen denken hier echt dat ze stoer zijn he.
Met een hobbelige connectiequote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
moest forum.fok.be bestaan, zou het een veel fatsoenlijker forum zijn
En een vreemd accent.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met een hobbelige connectie
Met snellere servers?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Och ik heb de anderen in elk geval live mogen meemakenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Sorry makker. Misschien de volgende keer.
Zou u het forum proper willen houden, dan hoef ik niet zo veel op te kuisen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
neen, de film zelf " The matrix uit 1999"quote:
Ik kan me geheel bij deze reactie aansluitenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GenotYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
en zonder patat/friet discussiesquote:Op donderdag 30 december 2021 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met een hobbelige connectie
Ik heb je niet vaker dan dit WK zien posten maar toch bedanktquote:Op donderdag 30 december 2021 23:31 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik denk overigens niet dat ik hier op 1 jan. ben. Dus alvast de beste wensen luitjes
In januari al weer de eerste koersenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs mee dat @:pistolero daar een kwaliteitsuser is. Klinkt als een goed warm bad, ik volg alleen geen wielrennen.
Het zal allemaal wel weer wat leuker worden als er weer publiek in de stadions zit (en ik dus weer enigszins emotie voel bij wedstrijden van Feyenoord) en als die lockdowns voorbij zijn zal de sfeer überhaupt wel weer verbeteren.
Komt goed
Dagjesvolkquote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb je niet vaker dan dit WK zien posten maar toch bedankt
Jaquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het lijstje:
Price
Wright
vGerwen
Wade
Cross
Anderson
Clayton
De Sousa
Smith
VdBergh / Humphries
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In januari al weer de eerste koersenEn vanaf eind januari gaan we echt los met de grote koersen in België
Prummejer Liek?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het lijstje:
Price
Wright
vGerwen
Wade
Cross
Anderson
Clayton
De Sousa
Smith
VdBergh / Humphries
Nou dat was een vrij snelle discussie.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het lijstje:
Price
Wright
vGerwen
Wade
Cross
Anderson
Clayton
De Sousa
Smith
VdBergh / Humphries
Waar staat Rydchie?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het lijstje:
Price
Wright
vGerwen
Wade
Cross
Anderson
Clayton
De Sousa
Smith
VdBergh / Humphries
Je typt Dutroux en Gaston Starreveld is op tv, dat kan geen toeval zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Servers uut de kelder van Dutroux.
Kutwielrennersquote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In januari al weer de eerste koersenEn vanaf eind januari gaan we echt los met de grote koersen in België
ja hadden ze het net overquote:
Gewoon top-10 OoM klaarquote:Op donderdag 30 december 2021 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hadden ze het net overZit je niet te kijken of zo
Puur genot. Alweer zin in.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In januari al weer de eerste koersenEn vanaf eind februari gaan we echt los met de grote koersen in België
Te vroeg. Nog te weinig laten zien. Premmeliek kan ook mensen kapot maken blablaquote:
Rits komt pas in aanmerking bij een finaleplek (net als King)quote:
Win 95 genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Servers uut de kelder van Dutroux.
ja mij best hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon top-10 OoM klaar
Geen verrassingen dit jaar
Ik zag die in de sneak preview 2 weken voordat die uitkwam in 1999.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
neen, de film zelf " The matrix uit 1999"
Gezellig online meedoen aan live roulette met een stomend hete vrouw als presentatrice. Wie wil dat nou niet?quote:
Bestaat er niet iets dat op fok lijkt voor Belgen?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zag die in de sneak preview 2 weken voordat die uitkwam in 1999.
In de lobby was zo'n Belg die vroeg aan een werknemer van 'weet u toevallig of de -maatriks- draait?'
Wat een domme Belg.
Einde anekdote
Fok.bequote:Op donderdag 30 december 2021 23:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bestaat er niet iets dat op fok lijkt voor Belgen?
Is dat de Nederlandse Dutroux ofzoquote:Op donderdag 30 december 2021 23:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Je typt Dutroux en Gaston Starreveld is op tv, dat kan geen toeval zijn.
Humphries zou nog kunnen (maar moet die dat wel willen)quote:Op donderdag 30 december 2021 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prijs
Wright
Van Gerwen
Wade
Anderson
De Sousa
Clayton
Van den Bergh
Smiss
Cross
Zal niet veel discussie over zijn
poep.bequote:Op donderdag 30 december 2021 23:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
https://www.beyondgaming.be/forums/quote:Op donderdag 30 december 2021 23:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kerncentrales met scheuren.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is dat de Nederlandse Dutroux ofzo
Ik vind het eigenlijk een grote schande dat als jullie België horen, dat jullie meteen aan Dutroux denken. Alsof er in Nederland geen enkele kinderverkrachter rond loopt.
Shame on you.
Maar wel lekker ons Antwerpen gebruiken om te shoppen. Als ik een NL'er in real life tegen kom zal ik eens mijn gedacht zeggen.
Als je ons zo kut vindt, wat doe je hier dan eigenlijk?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een grote schande dat als jullie België horen, dat jullie meteen aan Dutroux denken. Alsof er in Nederland geen enkele kinderverkrachter rond loopt.
Shame on you.
Maar wel lekker ons Antwerpen gebruiken om te shoppen. Als ik een NL'er in real life tegen kom zal ik eens mijn gedacht zeggen.
9lives.bequote:Op donderdag 30 december 2021 23:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan moet ie finale halen denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Humphries zou nog kunnen (maar moet die dat wel willen)
Jos B.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Shame on you.
Mee eens. Ben alle kutopmerkingen over Dimitrigod van bijvoorbeeld @Tagliano en @Szura meer dan zatquote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is een halve negendarter een 4,5 darter?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
WHoops weer een halve negendarter gemist
ik vind jullie niet kut.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als je ons zo kut vindt, wat doe je hier dan eigenlijk?
Zou best kunnenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet ie finale halen denk ik.
Dit wel, ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben groot fan van Belgisch bier en wat Belgische steden
Zelfs daar vinden ze de Matrix 4 slecht.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://www.beyondgaming.be/forums/
Ik ben die boswachter zat.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens. Ben alle kutopmerkingen over Dimitrigod van bijvoorbeeld @:tagliano en @:szura meer dan zat
Ik zou zeggen, ga naar Antwerpenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Shame on you.
Die gedachte zat ik ook mee te worstelen. Maar ik denk het nietquote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is een halve negendarter een 4,5 darter?
Nu hoor ik een verstandige persoon pratenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens. Ben alle kutopmerkingen over Dimitrigod van bijvoorbeeld @:tagliano en @:szura meer dan zat
Nog niet gezien maar de trailer zag er veelbelovend uit.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Zelfs daar vinden ze de Matrix 4 slecht.
en Belgische chocolade.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef Tagliano het volgende:
Tietaanik.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zag die in de sneak preview 2 weken voordat die uitkwam in 1999.
In de lobby was zo'n Belg die vroeg aan een werknemer van 'weet u toevallig of de -maatriks- draait?'
Wat een domme Belg.
Einde anekdote
Ik vind je prima. Wel tijd voor wat nieuwe ideeën.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind jullie niet kut.
Jullie vinden mij kut
Waaraan denk jij als je Nederland hoort?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Shame on you.
Belgen zijn totaal afhankelijk van Nederland en Nederlanders. Voetbalanalisten moeten ze bij ons halen, kandidaten van de Slimste Mens zijn Nederlanders, in jullie hitlijsten is Gers Pardoel de Freddie Mercury etc. Erken dat jullie een provincie van ONS zijn. NUquote:Op donderdag 30 december 2021 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Shame on you.
Superieur land, alle andere landen proberen zoals te zijn zoals wij.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Waaraan denk jij als je Nederland hoort?
Dat klinkt als Dirk vD.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:40 schreef Wertha het volgende:
[..]
Irritant figuur. Allemaal mindfulness en nog een mentaal wrak.
Ik vind Luik bijzonder lelijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef Tagliano het volgende:
Aldus iemand die blind voor elke Nederlandse darter juicht. No matter which personality.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:40 schreef Wertha het volgende:
[..]
Irritant figuur. Allemaal mindfulness en nog een mentaal wrak.
Vlaanderen annexeren.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Belgen zijn totaal afhankelijk van Nederland en Nederlanders. Voetbalanalisten moeten ze bij ons halen, kandidaten van de Slimste Mens zijn Nederlanders, in jullie hitlijsten is Gers Pardoel de Freddie Mercury etc. Erken dat jullie een provincie van ONS zijn. NU
Luik ben ik nog nooit geweestquote:Op donderdag 30 december 2021 23:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind Luik bijzonder lelijk.
Tot zover mijn analyse van België.
Schijt Fransen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind Luik bijzonder lelijk.
Tot zover mijn analyse van België.
Ja, eensquote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben die boswachter zat.
Klompenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Waaraan denk jij als je Nederland hoort?
Moet jij wetenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind jullie niet kut.
Jullie vinden mij kut
Hoe gaat DRT dit omdraaien..quote:
TR gezet.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aldus iemand die blind voor elke Nederlandse darter juicht. No matter which personality.
Gent is genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klompen
tulpen
molens
gezellige steden/stadjes
ik vind jullie een topland.
De Bierschuur zeker?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben maar 2x in Belgie geweest.1 keer om met de boot naar Engeland te gaan om naar het WK darten te gaan en 1x om bier te kopen.
We doen het verassend goed gezien alle tegenslag. Maar zelfs Marcel zou hier geen hoop meer uit putten.quote:
De Caigny.quote:
Had hij maar niet zijn vrouw vol moeten (laten) spuiten.quote:
Loop maar snel naar bed zeg.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik loop vast even rustig naar het Nostratopic
Fijn dat zij daarvoor de kroegen gewoon openhoudenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Belgisch bier is dan wel weer top. Wel logisch ook, goed zuipen om alle ellende te vergeten
Bierschuur zit letterlijk 10-20 meter over de grens ofzo (met aan de overkant een tankstation)quote:Op donderdag 30 december 2021 23:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De Caigny.Moest ergens in de buurt van Dordrecht zijn, dus kleine omweg.
Ardennenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Belgisch bier is dan wel weer top. Wel logisch ook, goed zuipen om alle ellende te vergeten
En iedere keer weer trappen er mensen in. Ongeloveloos.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Had hij maar niet zijn vrouw vol moeten (laten) spuiten.
Leuke potten.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
Gerwyn Price v Michael Smith
James Wade v Mervyn King
Peter Wright v Callan Rydz
Luke Humphries v Gary Anderson
Wat een brekket.
Dat is een goeie bierzaakquote:Op donderdag 30 december 2021 23:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De Caigny.Moest ergens in de buurt van Dordrecht zijn, dus kleine omweg.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bierschuur zit letterlijk 10-20 meter over de grens ofzo (met aan de overkant een tankstation)
Louter Nederlandse kentekens genot
#TeamRydzquote:Op donderdag 30 december 2021 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
James Wade v Mervyn King
Wat een brekket.
Lekker hé maat. Ik hoop op Smiss, Wade, Rydz en Gerrie bij laatste 4.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
James Wade v Mervyn King
Wat een brekket.
We lullen de nabeschouwing nog wel even vol tot 157 johquote:
Het interesseert me eigenlijk geen kloot wie er allemaal winnen zaterdag. Gewoon genieten ouwe reus.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker hé maat. Ik hoop op Smiss, Wade, Rydz en Gerrie bij laatste 4.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We lullen de nabeschouwing nog wel even vol tot 157 joh
Price als winnaar heeft niet helemaal mijn sympathie en zou ook de minst leuke/verrassende winnaar zijn imoquote:Op donderdag 30 december 2021 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
James Wade v Mervyn King
Wat een brekket.
Dat lukt nog wel.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We lullen de nabeschouwing nog wel even vol tot 157 joh
CORRED.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
over en uitToch nog wat niet-Engelsen in de QF
Ik vrees een comeback van Wright zoals tegen Heta.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef Grifte het volgende:
Dit viel helaas wat tegen, maar het zij zo
Wright v Rydz is een mooi affiche
It's not coming home!quote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als je naar de Verenigd koninkrijk kijkt. schiet er niet veel meer over.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt een pittige mening vandaag. Druk op het werk?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het interesseert me eigenlijk geen kloot wie er allemaal winnen zaterdag. Gewoon genieten ouwe reus.
Toen ik nog in Winterswijk werkte zag ik ook veel Duitsers in NL komen shoppenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik woon vlak bij de Duitse grens, dat is bij de Duitse supermarkten niet anders.
Nee, totaal niet. Ben de lockdown een beetje zat mijnheer Boswachter.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je hebt een pittige mening vandaag. Druk op het werk?
Nu niet meer gok ikquote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Toen ik nog in Winterswijk werkte zag ik ook veel Duitsers in NL komen shoppen
Nounounouquote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
GOOI DAT SCHEMA VOOR ZATERDAG ONLINE PDC
De markt op zaterdag is atlijd VOL duitsers. Stukje invasie.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Toen ik nog in Winterswijk werkte zag ik ook veel Duitsers in NL komen shoppen
Ik ook. Geschoten.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ben de lockdown een beetje zat mijnheer Boswachter.
Ik ook, ik ook. Morgen lekker om 23:45 naar buiten. Hier in de buurt is altijd wel wat te doen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ben de lockdown een beetje zat mijnheer Boswachter.
Hebben ze ervaring meequote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De markt op zaterdag is atlijd VOL duitsers. Stukje invasie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |