Ik zal een oogje in het zeil houdenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik val @:El-Stinho nooit lastig.
Jaaaaaaaaaaaaaa, GurneyIsBestOke heeft het krukje nog niet omgetrapt.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs mee dat @:pistolero daar een kwaliteitsuser is. Klinkt als een goed warm bad, ik volg alleen geen wielrennen.
Het zal allemaal wel weer wat leuker worden als er weer publiek in de stadions zit (en ik dus weer enigszins emotie voel bij wedstrijden van Feyenoord) en als die lockdowns voorbij zijn zal de sfeer überhaupt wel weer verbeteren.
Komt goed
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik geniet nog even van je moeder.
[ afbeelding ]
Ja goede vraag...zijn ze nog aan het darten?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Zorro het volgende:
Even kijken, nog een beetje spanning hier?
En bij de wedstrijd?
Heb je een oogje op hem?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zal het er iets minder dik boven op leggen.
Ik zal mezelf eens op jou leggen, hahaquote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat is jouw obsessie met het neuken van familieleden toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik geniet nog even van je moeder.
[ afbeelding ]
Enschede?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Opgevoerde Puch, alles is dichtbij
Stukje incestquote:Op donderdag 30 december 2021 23:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is jouw obsessie met het neuken van familieleden toch?
Ik ben er doorheen gereden laatst met al die kerstlichtjes, erg leuk.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wielenpolle, beste wijk van Leeuwarden
Doen ze op forum.fok.be ook zo?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
sommigen denken hier echt dat ze stoer zijn he.
Met iets diks zeker hahaquote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal mezelf eens op jou leggen, haha
Oke darts
Stukje internaatquote:Op donderdag 30 december 2021 23:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is jouw obsessie met het neuken van familieleden toch?
Helaas ben ik er ook samen met @Lonaa dus dat zit er niet in vanavond.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:29 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat ik precies op tijd ben voor de 9-darter
Als je maar bovenop gaat, verder alles prima.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |