Met iets diks zeker hahaquote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal mezelf eens op jou leggen, haha
Oke darts
Stukje internaatquote:Op donderdag 30 december 2021 23:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is jouw obsessie met het neuken van familieleden toch?
Helaas ben ik er ook samen met @Lonaa dus dat zit er niet in vanavond.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:29 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat ik precies op tijd ben voor de 9-darter
Als je maar bovenop gaat, verder alles prima.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zal het er iets minder dik boven op leggen.
Beetje aapjes kijkenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben er doorheen gereden laatst met al die kerstlichtjes, erg leuk.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Drink er nog een paar ouwe reus.
En geniet van de pot. Ik ga weer![]()
Afknapperquote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Helaas ben ik er ook samen met @:lonaa dus dat zit er niet in vanavond.
moest forum.fok.be bestaan, zou het een veel fatsoenlijker forum zijnquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[dagboek]daarnet de eerste matrix herbekeken. wat een bazenfilm. morgen deel 2 en 3 op het programme [/dagboek]
Nouquote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
sommigen denken hier echt dat ze stoer zijn he.
Met een hobbelige connectiequote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
moest forum.fok.be bestaan, zou het een veel fatsoenlijker forum zijn
En een vreemd accent.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met een hobbelige connectie
Met snellere servers?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Och ik heb de anderen in elk geval live mogen meemakenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Sorry makker. Misschien de volgende keer.
Zou u het forum proper willen houden, dan hoef ik niet zo veel op te kuisen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
neen, de film zelf " The matrix uit 1999"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |