Ik kreeg zelfs mee dat @Pistolero daar een kwaliteitsuser is. Klinkt als een goed warm bad, ik volg alleen geen wielrennen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:21 schreef Immerdebestebob het volgende: [..] Kom naar kokende sauna WLR
![]()
Ik denk dat het wel een stukkie brommen is.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik spring nu op de brommer
Drink er nog een paar ouwe reus.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]. PAK M MAAR AAN JAAAAAAAAAAAAAA
Oh wacht dit gaat over mij hahahahah
Ik heb elektrische deken op de matras, die is aan het opwarmen. Warm bed genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb zo'n elektrisch omslagdekentje bij BOL.com gekocht
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Drink er nog een paar ouwe reus.
En geniet van de pot. Ik ga weer![]()
Laten we dat dan maar even na het WK doenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mag, mag. Voel je niet verplicht.
Bohh succes danquote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
@:lonaa wil zelf ook wel krijg ik de indruk
Opgevoerde Puch, alles is dichtbijquote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een stukkie brommen is.
Ik val @El-Stinho nooit lastig.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie wind zaait zal storm oogsten @:Scrummie
ja die had ik al veel langer idd maar daar heb ik nu niks aan, vandaarquote:Op donderdag 30 december 2021 23:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb elektrische deken op de matras, die is aan het opwarmen. Warm bed genot.
Ik geniet nog even van je moeder.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Drink er nog een paar ouwe reus.
En geniet van de pot. Ik ga weer![]()
de matrasgenotquote:Op donderdag 30 december 2021 23:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb elektrische deken op de matras, die is aan het opwarmen. Warm bed genot.
Ik zal het er iets minder dik boven op leggen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
@:lonaa wil zelf ook wel krijg ik de indruk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |