SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga mijn dart carričre maar in de kast steken
ik probeerde 180 te gooien
zo dan koekoekquote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na het WK Darts mag Fok de grond in zakken.
Geen warm bad meer, voetbal is geen reet aan zonder publiek en de rest van Fok! is ijskou door corona-vermoeidheid en allemaal idiote bans.
Eruit met die zooi.
Waar woon je? Ik spring nu op de brommerquote:
Nieuws lezen...quote:Op donderdag 30 december 2021 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
Europa heeft heftigste uitbraak vogelgriep ooit, virologen huiverig voor mutaties
BOOSTEREN NU @:Zipportal
Jaquote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef K_uit_h het volgende:
Was dat die dwaas die op zijn eigen deur zat te schieten?
Ik ook bijna. Niet heel boeiend tot nu toe.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Chippiegang het volgende:
Searle is alweer in slaap gevallen
Dan heeft ie tenminste z'n ogen dichtquote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Chippiegang het volgende:
Searle is alweer in slaap gevallen
De nachtmerrie van iedere huurbaasquote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef K_uit_h het volgende:
Was dat die dwaas die op zijn eigen deur zat te schieten?
Stukje kleine pik van de kouquote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik spring nu op de brommer
ZIEDENDquote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Scrummie het volgende:
Jullie zijn maar druk met users die hier niet posten.
Mongolen.
Wat een kut TTquote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Scrummie het volgende:
Mongolen.
Zou je wel willen hequote:
Nou nou nou nou nou. Stukje bipolair.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Scrummie het volgende:
Mongolen.
30cmquote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stukje kleine pik van de kou
Nou nou nou. Wat een ijskoude reactiequote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Scrummie het volgende:
Mongolen.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Scrummie het volgende:
Mongolen.
quote:
Ik kreeg zelfs mee dat @Pistolero daar een kwaliteitsuser is. Klinkt als een goed warm bad, ik volg alleen geen wielrennen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:21 schreef Immerdebestebob het volgende: [..] Kom naar kokende sauna WLR
![]()
Ik denk dat het wel een stukkie brommen is.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik spring nu op de brommer
Drink er nog een paar ouwe reus.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]. PAK M MAAR AAN JAAAAAAAAAAAAAA
Oh wacht dit gaat over mij hahahahah
Ik heb elektrische deken op de matras, die is aan het opwarmen. Warm bed genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb zo'n elektrisch omslagdekentje bij BOL.com gekocht
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Drink er nog een paar ouwe reus.
En geniet van de pot. Ik ga weer![]()
Laten we dat dan maar even na het WK doenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mag, mag. Voel je niet verplicht.
Bohh succes danquote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
@:lonaa wil zelf ook wel krijg ik de indruk
Opgevoerde Puch, alles is dichtbijquote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een stukkie brommen is.
Ik val @El-Stinho nooit lastig.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie wind zaait zal storm oogsten @:Scrummie
ja die had ik al veel langer idd maar daar heb ik nu niks aan, vandaarquote:Op donderdag 30 december 2021 23:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb elektrische deken op de matras, die is aan het opwarmen. Warm bed genot.
Ik geniet nog even van je moeder.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Drink er nog een paar ouwe reus.
En geniet van de pot. Ik ga weer![]()
de matrasgenotquote:Op donderdag 30 december 2021 23:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb elektrische deken op de matras, die is aan het opwarmen. Warm bed genot.
Ik zal het er iets minder dik boven op leggen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
@:lonaa wil zelf ook wel krijg ik de indruk
Ik zal een oogje in het zeil houdenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik val @:El-Stinho nooit lastig.
Jaaaaaaaaaaaaaa, GurneyIsBestOke heeft het krukje nog niet omgetrapt.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs mee dat @:pistolero daar een kwaliteitsuser is. Klinkt als een goed warm bad, ik volg alleen geen wielrennen.
Het zal allemaal wel weer wat leuker worden als er weer publiek in de stadions zit (en ik dus weer enigszins emotie voel bij wedstrijden van Feyenoord) en als die lockdowns voorbij zijn zal de sfeer überhaupt wel weer verbeteren.
Komt goed
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik geniet nog even van je moeder.
[ afbeelding ]
Ja goede vraag...zijn ze nog aan het darten?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Zorro het volgende:
Even kijken, nog een beetje spanning hier?
En bij de wedstrijd?
Heb je een oogje op hem?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zal het er iets minder dik boven op leggen.
Ik zal mezelf eens op jou leggen, hahaquote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat is jouw obsessie met het neuken van familieleden toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik geniet nog even van je moeder.
[ afbeelding ]
Enschede?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Opgevoerde Puch, alles is dichtbij
Stukje incestquote:Op donderdag 30 december 2021 23:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is jouw obsessie met het neuken van familieleden toch?
Ik ben er doorheen gereden laatst met al die kerstlichtjes, erg leuk.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wielenpolle, beste wijk van Leeuwarden
Doen ze op forum.fok.be ook zo?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
sommigen denken hier echt dat ze stoer zijn he.
Met iets diks zeker hahaquote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal mezelf eens op jou leggen, haha
Oke darts
Stukje internaatquote:Op donderdag 30 december 2021 23:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is jouw obsessie met het neuken van familieleden toch?
Helaas ben ik er ook samen met @Lonaa dus dat zit er niet in vanavond.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:29 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat ik precies op tijd ben voor de 9-darter
Als je maar bovenop gaat, verder alles prima.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |