quote:Op donderdag 30 december 2021 23:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Het laatste vlammetje is eruit denk ik... Als een bevalling net zoveel pijn zou doen, dan werden er weinig kinders geboren
Na het WK Darts mag Fok de grond in zakken.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bans bespreken is tactisch niet handig. Straks ben je zelf aan de beurt ouwe reus.
Pics ter beroordeling allen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ooooh ja klopt. Geil wijf was dat. Hopelijk nu nog.
Ik heb die een beetje gevolgd met toernooi in aanloop naar WK maar dat beviel me eigenlijk niet ontzettendquote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is jammer dat jullie de commerciële Belg niet kunnen ontvangen. Ik lig echt in een deuk met die 2 commentators![]()
Wat een godenpostquote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na het WK Darts mag Fok de grond in zakken.
Geen warm bad meer, voetbal is geen reet aan zonder publiek en de rest van Fok! is ijskou door corona-vermoeidheid en allemaal idiote bans.
Eruit met die zooi.
oog om oog, tand om tand!quote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen warm bad meer, voetbal is geen reet aan zonder publiek en de rest van Fok! is ijskou door corona-vermoeidheid en allemaal idiote bans.
Eruit met die zooi.
Ja vertel mij wat, ik mocht even brommen van @GGMMquote:
Brienenoord is niet ver weg he dat weet jequote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eruit met die zooi.
@GGMM kent geen genade.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat, ik mocht even brommen van @:ggmm
Ja zijn verschillende commentators de ene is oersaaiquote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb die een beetje gevolgd met toernooi in aanloop naar WK maar dat beviel me eigenlijk niet ontzettend
Viesdikquote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Net nieuw doosje laten bezorgen genot
Ik kan wel goed tegen pittig eten, maar deze is aan de andere kant nog steeds pittigquote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Net nieuw doosje laten bezorgen genot
Daarom. Niks aan de hand.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Door haarzelf ook wel eens gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |