Dat is ook wel te zien aan die reclames, man man wat een treurnisquote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Willen naar de beurs. Hebben amper geld genot![]()
@erodomequote:Op donderdag 30 december 2021 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oja dat verhaal heb ik weleens voorbij zien komenWeet alleen niet meer wie het was.
ik zie een direct verband tussen die twee dingen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Willen naar de beurs. Hebben amper geld genot![]()
Flinterdunne marges genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Dat is ook wel te zien aan die reclames, man man wat een treurnis
Wij hebben @GGMM in de zak. Nooit meer gebanned worden genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bans bespreken is tactisch niet handig. Straks ben je zelf aan de beurt ouwe reus.
Mag dat ook al niet meer?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb jij die toevallig voorhanden
Of Shawn Hoganquote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig is Jamie Caven verdwenen. Dat was me een doorn in het oog
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Het laatste vlammetje is eruit denk ik... Als een bevalling net zoveel pijn zou doen, dan werden er weinig kinders geboren
Na het WK Darts mag Fok de grond in zakken.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bans bespreken is tactisch niet handig. Straks ben je zelf aan de beurt ouwe reus.
Pics ter beroordeling allen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ooooh ja klopt. Geil wijf was dat. Hopelijk nu nog.
Ik heb die een beetje gevolgd met toernooi in aanloop naar WK maar dat beviel me eigenlijk niet ontzettendquote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is jammer dat jullie de commerciële Belg niet kunnen ontvangen. Ik lig echt in een deuk met die 2 commentators![]()
Wat een godenpostquote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na het WK Darts mag Fok de grond in zakken.
Geen warm bad meer, voetbal is geen reet aan zonder publiek en de rest van Fok! is ijskou door corona-vermoeidheid en allemaal idiote bans.
Eruit met die zooi.
oog om oog, tand om tand!quote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen warm bad meer, voetbal is geen reet aan zonder publiek en de rest van Fok! is ijskou door corona-vermoeidheid en allemaal idiote bans.
Eruit met die zooi.
Ja vertel mij wat, ik mocht even brommen van @GGMMquote:
Brienenoord is niet ver weg he dat weet jequote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eruit met die zooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |