WK 2023 genotquote:Op donderdag 30 december 2021 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vestig mijn hoop op @:maxi-mus
Ik vestig mijn hoop op een monoloog van @Poepz0rquote:Op donderdag 30 december 2021 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vestig mijn hoop op @:maxi-mus
Over extreem zware dingen gesproken: hoe gaat het met je moeder?quote:
Bans bespreken is tactisch niet handig. Straks ben je zelf aan de beurt ouwe reus.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:14 schreef fetX het volgende:
[..]
1 januari een mooie datum voor een terugkeer.
Dat is ook wel te zien aan die reclames, man man wat een treurnisquote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Willen naar de beurs. Hebben amper geld genot![]()
@erodomequote:Op donderdag 30 december 2021 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oja dat verhaal heb ik weleens voorbij zien komenWeet alleen niet meer wie het was.
ik zie een direct verband tussen die twee dingen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Willen naar de beurs. Hebben amper geld genot![]()
Flinterdunne marges genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Dat is ook wel te zien aan die reclames, man man wat een treurnis
Wij hebben @GGMM in de zak. Nooit meer gebanned worden genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bans bespreken is tactisch niet handig. Straks ben je zelf aan de beurt ouwe reus.
Mag dat ook al niet meer?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb jij die toevallig voorhanden
Of Shawn Hoganquote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig is Jamie Caven verdwenen. Dat was me een doorn in het oog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |