ja mij best hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon top-10 OoM klaar
Geen verrassingen dit jaar
Ik zag die in de sneak preview 2 weken voordat die uitkwam in 1999.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
neen, de film zelf " The matrix uit 1999"
Gezellig online meedoen aan live roulette met een stomend hete vrouw als presentatrice. Wie wil dat nou niet?quote:
Bestaat er niet iets dat op fok lijkt voor Belgen?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
moest forum.fok.be bestaan, zou het een veel fatsoenlijker forum zijn
Bedankt.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zag die in de sneak preview 2 weken voordat die uitkwam in 1999.
In de lobby was zo'n Belg die vroeg aan een werknemer van 'weet u toevallig of de -maatriks- draait?'
Wat een domme Belg.
Einde anekdote
Fok.bequote:Op donderdag 30 december 2021 23:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bestaat er niet iets dat op fok lijkt voor Belgen?
Is dat de Nederlandse Dutroux ofzoquote:Op donderdag 30 december 2021 23:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Je typt Dutroux en Gaston Starreveld is op tv, dat kan geen toeval zijn.
Humphries zou nog kunnen (maar moet die dat wel willen)quote:Op donderdag 30 december 2021 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prijs
Wright
Van Gerwen
Wade
Anderson
De Sousa
Clayton
Van den Bergh
Smiss
Cross
Zal niet veel discussie over zijn
poep.bequote:Op donderdag 30 december 2021 23:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
https://www.beyondgaming.be/forums/quote:Op donderdag 30 december 2021 23:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kerncentrales met scheuren.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is dat de Nederlandse Dutroux ofzo
Ik vind het eigenlijk een grote schande dat als jullie België horen, dat jullie meteen aan Dutroux denken. Alsof er in Nederland geen enkele kinderverkrachter rond loopt.
Shame on you.
Maar wel lekker ons Antwerpen gebruiken om te shoppen. Als ik een NL'er in real life tegen kom zal ik eens mijn gedacht zeggen.
Als je ons zo kut vindt, wat doe je hier dan eigenlijk?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een grote schande dat als jullie België horen, dat jullie meteen aan Dutroux denken. Alsof er in Nederland geen enkele kinderverkrachter rond loopt.
Shame on you.
Maar wel lekker ons Antwerpen gebruiken om te shoppen. Als ik een NL'er in real life tegen kom zal ik eens mijn gedacht zeggen.
9lives.bequote:Op donderdag 30 december 2021 23:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan moet ie finale halen denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Humphries zou nog kunnen (maar moet die dat wel willen)
Jos B.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Shame on you.
Mee eens. Ben alle kutopmerkingen over Dimitrigod van bijvoorbeeld @Tagliano en @Szura meer dan zatquote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
moest forum.fok.be bestaan, zou het een veel fatsoenlijker forum zijn
Is een halve negendarter een 4,5 darter?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
WHoops weer een halve negendarter gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |