Ik vind Luik bijzonder lelijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben groot fan van Belgisch bier en wat Belgische steden
Aldus iemand die blind voor elke Nederlandse darter juicht. No matter which personality.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:40 schreef Wertha het volgende:
[..]
Irritant figuur. Allemaal mindfulness en nog een mentaal wrak.
Vlaanderen annexeren.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Belgen zijn totaal afhankelijk van Nederland en Nederlanders. Voetbalanalisten moeten ze bij ons halen, kandidaten van de Slimste Mens zijn Nederlanders, in jullie hitlijsten is Gers Pardoel de Freddie Mercury etc. Erken dat jullie een provincie van ONS zijn. NU
Luik ben ik nog nooit geweestquote:Op donderdag 30 december 2021 23:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind Luik bijzonder lelijk.
Tot zover mijn analyse van België.
Schijt Fransen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind Luik bijzonder lelijk.
Tot zover mijn analyse van België.
Ja, eensquote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben die boswachter zat.
Klompenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Waaraan denk jij als je Nederland hoort?
Moet jij wetenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind jullie niet kut.
Jullie vinden mij kut
Hoe gaat DRT dit omdraaien..quote:
TR gezet.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aldus iemand die blind voor elke Nederlandse darter juicht. No matter which personality.
Gent is genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klompen
tulpen
molens
gezellige steden/stadjes
ik vind jullie een topland.
De Bierschuur zeker?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben maar 2x in Belgie geweest.1 keer om met de boot naar Engeland te gaan om naar het WK darten te gaan en 1x om bier te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |