Ik vind Luik bijzonder lelijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben groot fan van Belgisch bier en wat Belgische steden
Aldus iemand die blind voor elke Nederlandse darter juicht. No matter which personality.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:40 schreef Wertha het volgende:
[..]
Irritant figuur. Allemaal mindfulness en nog een mentaal wrak.
Vlaanderen annexeren.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Belgen zijn totaal afhankelijk van Nederland en Nederlanders. Voetbalanalisten moeten ze bij ons halen, kandidaten van de Slimste Mens zijn Nederlanders, in jullie hitlijsten is Gers Pardoel de Freddie Mercury etc. Erken dat jullie een provincie van ONS zijn. NU
Luik ben ik nog nooit geweestquote:Op donderdag 30 december 2021 23:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind Luik bijzonder lelijk.
Tot zover mijn analyse van België.
Schijt Fransen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind Luik bijzonder lelijk.
Tot zover mijn analyse van België.
Ja, eensquote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben die boswachter zat.
Klompenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Waaraan denk jij als je Nederland hoort?
Moet jij wetenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind jullie niet kut.
Jullie vinden mij kut
Hoe gaat DRT dit omdraaien..quote:
TR gezet.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aldus iemand die blind voor elke Nederlandse darter juicht. No matter which personality.
Gent is genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klompen
tulpen
molens
gezellige steden/stadjes
ik vind jullie een topland.
De Bierschuur zeker?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben maar 2x in Belgie geweest.1 keer om met de boot naar Engeland te gaan om naar het WK darten te gaan en 1x om bier te kopen.
We doen het verassend goed gezien alle tegenslag. Maar zelfs Marcel zou hier geen hoop meer uit putten.quote:
De Caigny.quote:
Had hij maar niet zijn vrouw vol moeten (laten) spuiten.quote:
Loop maar snel naar bed zeg.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik loop vast even rustig naar het Nostratopic
Fijn dat zij daarvoor de kroegen gewoon openhoudenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Belgisch bier is dan wel weer top. Wel logisch ook, goed zuipen om alle ellende te vergeten
Bierschuur zit letterlijk 10-20 meter over de grens ofzo (met aan de overkant een tankstation)quote:Op donderdag 30 december 2021 23:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De Caigny.Moest ergens in de buurt van Dordrecht zijn, dus kleine omweg.
Ardennenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Belgisch bier is dan wel weer top. Wel logisch ook, goed zuipen om alle ellende te vergeten
En iedere keer weer trappen er mensen in. Ongeloveloos.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Had hij maar niet zijn vrouw vol moeten (laten) spuiten.
Leuke potten.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
Gerwyn Price v Michael Smith
James Wade v Mervyn King
Peter Wright v Callan Rydz
Luke Humphries v Gary Anderson
Wat een brekket.
Dat is een goeie bierzaakquote:Op donderdag 30 december 2021 23:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De Caigny.Moest ergens in de buurt van Dordrecht zijn, dus kleine omweg.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bierschuur zit letterlijk 10-20 meter over de grens ofzo (met aan de overkant een tankstation)
Louter Nederlandse kentekens genot
#TeamRydzquote:Op donderdag 30 december 2021 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
James Wade v Mervyn King
Wat een brekket.
Lekker hé maat. Ik hoop op Smiss, Wade, Rydz en Gerrie bij laatste 4.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
James Wade v Mervyn King
Wat een brekket.
We lullen de nabeschouwing nog wel even vol tot 157 johquote:
Het interesseert me eigenlijk geen kloot wie er allemaal winnen zaterdag. Gewoon genieten ouwe reus.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker hé maat. Ik hoop op Smiss, Wade, Rydz en Gerrie bij laatste 4.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We lullen de nabeschouwing nog wel even vol tot 157 joh
Price als winnaar heeft niet helemaal mijn sympathie en zou ook de minst leuke/verrassende winnaar zijn imoquote:Op donderdag 30 december 2021 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
James Wade v Mervyn King
Wat een brekket.
Dat lukt nog wel.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We lullen de nabeschouwing nog wel even vol tot 157 joh
CORRED.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
over en uitToch nog wat niet-Engelsen in de QF
Ik vrees een comeback van Wright zoals tegen Heta.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef Grifte het volgende:
Dit viel helaas wat tegen, maar het zij zo
Wright v Rydz is een mooi affiche
It's not coming home!quote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als je naar de Verenigd koninkrijk kijkt. schiet er niet veel meer over.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt een pittige mening vandaag. Druk op het werk?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het interesseert me eigenlijk geen kloot wie er allemaal winnen zaterdag. Gewoon genieten ouwe reus.
Toen ik nog in Winterswijk werkte zag ik ook veel Duitsers in NL komen shoppenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik woon vlak bij de Duitse grens, dat is bij de Duitse supermarkten niet anders.
Nee, totaal niet. Ben de lockdown een beetje zat mijnheer Boswachter.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je hebt een pittige mening vandaag. Druk op het werk?
Nu niet meer gok ikquote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Toen ik nog in Winterswijk werkte zag ik ook veel Duitsers in NL komen shoppen
Nounounouquote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
GOOI DAT SCHEMA VOOR ZATERDAG ONLINE PDC
De markt op zaterdag is atlijd VOL duitsers. Stukje invasie.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Toen ik nog in Winterswijk werkte zag ik ook veel Duitsers in NL komen shoppen
Ik ook. Geschoten.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ben de lockdown een beetje zat mijnheer Boswachter.
Ik ook, ik ook. Morgen lekker om 23:45 naar buiten. Hier in de buurt is altijd wel wat te doen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ben de lockdown een beetje zat mijnheer Boswachter.
Hebben ze ervaring meequote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De markt op zaterdag is atlijd VOL duitsers. Stukje invasie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |