We lullen de nabeschouwing nog wel even vol tot 157 johquote:
Het interesseert me eigenlijk geen kloot wie er allemaal winnen zaterdag. Gewoon genieten ouwe reus.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker hé maat. Ik hoop op Smiss, Wade, Rydz en Gerrie bij laatste 4.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We lullen de nabeschouwing nog wel even vol tot 157 joh
Price als winnaar heeft niet helemaal mijn sympathie en zou ook de minst leuke/verrassende winnaar zijn imoquote:Op donderdag 30 december 2021 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
Gerwyn Price v Michael Smith
James Wade v Mervyn King
Peter Wright v Callan Rydz
Luke Humphries v Gary Anderson
Wat een brekket.
Dat lukt nog wel.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We lullen de nabeschouwing nog wel even vol tot 157 joh
CORRED.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
over en uitToch nog wat niet-Engelsen in de QF
Ik vrees een comeback van Wright zoals tegen Heta.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef Grifte het volgende:
Dit viel helaas wat tegen, maar het zij zo
Wright v Rydz is een mooi affiche
It's not coming home!quote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als je naar de Verenigd koninkrijk kijkt. schiet er niet veel meer over.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt een pittige mening vandaag. Druk op het werk?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het interesseert me eigenlijk geen kloot wie er allemaal winnen zaterdag. Gewoon genieten ouwe reus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |