en zonder patat/friet discussiesquote:Op donderdag 30 december 2021 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met een hobbelige connectie
Ik heb je niet vaker dan dit WK zien posten maar toch bedanktquote:Op donderdag 30 december 2021 23:31 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik denk overigens niet dat ik hier op 1 jan. ben. Dus alvast de beste wensen luitjes
In januari al weer de eerste koersenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs mee dat @:pistolero daar een kwaliteitsuser is. Klinkt als een goed warm bad, ik volg alleen geen wielrennen.
Het zal allemaal wel weer wat leuker worden als er weer publiek in de stadions zit (en ik dus weer enigszins emotie voel bij wedstrijden van Feyenoord) en als die lockdowns voorbij zijn zal de sfeer überhaupt wel weer verbeteren.
Komt goed
Dagjesvolkquote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb je niet vaker dan dit WK zien posten maar toch bedankt
Jaquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het lijstje:
Price
Wright
vGerwen
Wade
Cross
Anderson
Clayton
De Sousa
Smith
VdBergh / Humphries
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In januari al weer de eerste koersenEn vanaf eind januari gaan we echt los met de grote koersen in België
Prummejer Liek?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het lijstje:
Price
Wright
vGerwen
Wade
Cross
Anderson
Clayton
De Sousa
Smith
VdBergh / Humphries
Nou dat was een vrij snelle discussie.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het lijstje:
Price
Wright
vGerwen
Wade
Cross
Anderson
Clayton
De Sousa
Smith
VdBergh / Humphries
Waar staat Rydchie?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het lijstje:
Price
Wright
vGerwen
Wade
Cross
Anderson
Clayton
De Sousa
Smith
VdBergh / Humphries
Je typt Dutroux en Gaston Starreveld is op tv, dat kan geen toeval zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Servers uut de kelder van Dutroux.
Kutwielrennersquote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In januari al weer de eerste koersenEn vanaf eind januari gaan we echt los met de grote koersen in België
ja hadden ze het net overquote:
Gewoon top-10 OoM klaarquote:Op donderdag 30 december 2021 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hadden ze het net overZit je niet te kijken of zo
Puur genot. Alweer zin in.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In januari al weer de eerste koersenEn vanaf eind februari gaan we echt los met de grote koersen in België
Te vroeg. Nog te weinig laten zien. Premmeliek kan ook mensen kapot maken blablaquote:
Rits komt pas in aanmerking bij een finaleplek (net als King)quote:
Win 95 genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Servers uut de kelder van Dutroux.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |