LIKE DEZE POSTPOLLquote:Op zaterdag 25 december 2021 17:44 schreef Viv het volgende:
[..]
Goed, als jij een topic opent over het feit dat je weer terug bent, en de OP krijgt 20 likes, dan zet ik 'm bij de aangekondigde topics in plaats van die boekrecensie.
Lol.quote:Op zondag 26 december 2021 20:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie de posts van klaas niet dus dit is een beetje een aparte ervaring aan het worden.
quote:
ijsquote:Op zondag 26 december 2021 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat krijgen we als we de 100 halen, @:klaas?
We zijn weer gezakt tot 20. Dit wordt weer krap.quote:Op zondag 26 december 2021 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
oke nu is het wachten op de uitvoering van @:viv![]()
we hebben bewijs dat het gehaald wasquote:Op zondag 26 december 2021 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We zijn weer gezakt tot 20. Dit wordt weer krap.
Je mag pas liken na je eerste 100 posts.quote:Op zondag 26 december 2021 21:08 schreef damsco het volgende:
Ik zit aan het kerstdiner
Met opa en oma
Mijn oma gaat je post ook liken
Ze maakt nu een account aan
Mijn opa is aan het slapen
Op de bank
Dus kan nu niet je post liken
Heb ik nu voor niks geliked dan haal ik hem weer wegquote:Op zondag 26 december 2021 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
het is gelukt
[ link | afbeelding ]
thumbs down icon png
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 26 december 2021 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
het is gelukt
[ link | afbeelding ]
thumbs down icon png
dat zoeken we wel even uitquote:Op zondag 26 december 2021 21:14 schreef Tyr80 het volgende:
Wie zijn die 10 pessimistische droeftoeters die nee gestemd hebben??
ja god zegen jullie allen op deze kerstdag toen jezus naar de hemel gingquote:Op zondag 26 december 2021 21:14 schreef damsco het volgende:
Klaas wil je nog een dankwoord richten aan ons allen die je geholpen hebben dit te bewerkstelligen?
Dankjewel 🙏quote:Op zondag 26 december 2021 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja god zegen jullie allen op deze kerstdag toen jezus naar de hemel ging
jullie gaan allemaal ook naar de hemel en niet naar de hel
quote:Op zondag 26 december 2021 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We kunnen weer rustig gaan slapen vanavondquote:Op zondag 26 december 2021 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik wil niet naar de hemel ik wil een zeehondquote:Op zondag 26 december 2021 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 december 2021 21:14 schreef Tyr80 het volgende:
Wie zijn die 10 pessimistische droeftoeters die nee gestemd hebben??
quote:
Alsjeblieftquote:Op zondag 26 december 2021 21:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik wil niet naar de hemel ik wil een zeehond
Die staat vast wel in de top 2000 ookquote:
Jij bent zelf een keer een aankondiging geweestquote:Op zondag 26 december 2021 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste keer dat ik op een aankondiging klikte![]()
OP geliked
quote:Op zondag 26 december 2021 20:40 schreef Document1 het volgende:
Ik vind je een lul maar die like heb je gekregen.
quote:Op zondag 26 december 2021 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent zelf een keer een aankondiging geweest
Ach joh laat gaan dikke koala!quote:Op zondag 26 december 2021 22:00 schreef Jimbo het volgende:
En ik dacht dat fok achteruit aan het gaan was....
quote:Op zondag 26 december 2021 22:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach joh laat gaan dikke koala!
Opgezette tapir!quote:
Hola! Niet met tapirs vriend, niet met tapirs.quote:
Uhquote:Op zondag 26 december 2021 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hola! Niet met tapirs vriend, niet met tapirs.
Stuk beter.quote:Op zondag 26 december 2021 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Uh
Dan
Uhh
Volgevreten zigeunervis?
Hey piksaus, even normaal doen hequote:
Ik moes je nog een volgevreten zigeunervis noemen van mijn goede vrind ijsbeerquote:
The duality of man. The Jungian thing, sir.quote:
Het enige wat ik met vissen te maken heb is dat m'n wormpje regelmatig in je zusje verdwijntquote:Op zondag 26 december 2021 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik moes je nog een volgevreten zigeunervis noemen van mijn goede vrind ijsbeer
Lol kleine piemolquote:Op zondag 26 december 2021 22:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het enige wat ik met vissen te maken heb is dat m'n wormpje regelmatig in je zusje verdwijnt![]()
![]()
![]()
Vette film ja…quote:Op zondag 26 december 2021 22:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
The duality of man. The Jungian thing, sir.
Alle piemols lijken klein als je ze vergelijkt met wat voor gigantische lul jij bentquote:
Het is nooit leuk als anderen de aandacht krijgenquote:Op zondag 26 december 2021 22:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik walg er van dat dit soort minder dan middelmatige strontusers zo veel aandacht krijgen.
Teken dat FOK! de laatste jaren echt tot onder het nulpunt is gedaald.
Walgelijk.
Welkom terug @:klaasweetalles . Met je afgeronde studies.
Kusje op je kleine piemol van jezus voor een voorspoedig 2022quote:Op zondag 26 december 2021 22:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alle piemols lijken klein als je ze vergelijkt met wat voor gigantische lul jij bent
Godverdomme, het is kerst en ik kan gewoon niet aardig doen. Ik ga weer naar de tv kijkenKusje doei, vind je nog wel lief enzo
quote:Op zondag 26 december 2021 22:22 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Het is nooit leuk als anderen de aandacht krijgen
Jij bent behoorlijk kritisch.quote:Op zondag 26 december 2021 22:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik walg er van dat dit soort minder dan middelmatige strontusers zo veel aandacht krijgen.
Walgelijk.
Wil je soms ook een kusje op je kleine piemol?quote:
Wie ben jij?quote:Op zondag 26 december 2021 22:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Walgelijk.
25cm staalkabel hier. Zuigen zul je.quote:Op zondag 26 december 2021 22:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wil je soms ook een kusje op je kleine piemol?
Reptiel?quote:Op zondag 26 december 2021 22:32 schreef Phoenyx-God het volgende:
Kunnen we stoppen met het gepraat over het woord wat ik niet ga uitspreken?
quote:Op zondag 26 december 2021 22:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Walgelijk.
Zou mooi zijn als iedereen zijn like terugtrok en de teller weer op nul staat.quote:Op zondag 26 december 2021 23:05 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb geliked maar ga binnenkort wel un-liken.
Hoezo op 0, bij onder de twintig al!quote:Op zondag 26 december 2021 23:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als iedereen zijn like terugtrok en de teller weer op nul staat.![]()
@:viv mocht de teller weer op nul te komen staan dan haal je dit topic onmiddelijk uit de vastgezette topicjes, deal?
Nee joh, Klaas heeft zijn plekje in de spotlights eerlijk verdiendquote:Op zondag 26 december 2021 23:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als iedereen zijn like terugtrok en de teller weer op nul staat.![]()
@:viv mocht de teller weer op nul onder 20 te komen staan dan haal je dit topic onmiddellijk uit de vastgezette topicjes, deal?
quote:Op zondag 26 december 2021 23:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:viv mocht de teller weer op nul onder 20 te komen staan dan haal je dit topic onmiddellijk uit de vastgezette topicjes, deal?
Was een post van Guus gok ik, kan iemand vast wel vinden.quote:Op maandag 27 december 2021 07:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat is het record likes bij een post
Laten we het Guus vragen, o wachtquote:Op maandag 27 december 2021 07:29 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Was een post van Guus gok ik, kan iemand vast wel vinden.
#ScrummieBovenquote:Op maandag 27 december 2021 07:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe worden die likes gesorteerd? En waarom staat Scrummie helemaal onderaan?
We belonen achterlijkheid veel te veel.quote:Op maandag 27 december 2021 01:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee joh, Klaas heeft zijn plekje in de spotlights eerlijk verdiend
Zo achterlijk is viv nou ook weer nietquote:Op maandag 27 december 2021 09:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We belonen achterlijkheid veel te veel.
Nee johquote:Op maandag 27 december 2021 09:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We belonen achterlijkheid veel te veel.
Eens.quote:Op maandag 27 december 2021 10:28 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Dit topic is een spin-off van twee topics in FB:
FB / Wanneer worden die 'aankondigingen' echt gebruikt als aankondigingen?
FB / Aangekondigde topics verbergen
Ging erom dat een aangekondigd topic voor de één heel interessant of leuk kan zijn, terwijl het voor de ander een verspilling is van de ruimte die het inneemt en de aandacht die het steeds trekt.
Reacties zoals deze onderstrepen dat ook weer, je kan niet iedereen tegelijk pleasen.![]()
Daarom zou er een "markeer als gelezen en verberg"-vinkje/knopje moeten komen voor aangekondigde topics.
En als dat interessanter is dan gratis boeken weet je dat het heel erge kut boeken zijn.quote:Op maandag 27 december 2021 11:16 schreef Leonos het volgende:
Als Klaas al een aankondiging moet krijgen om users te trekken, weet je dat het einde van FOK! nabij is.
quote:Op maandag 27 december 2021 11:16 schreef Leonos het volgende:
Als Klaas al een aankondiging moet krijgen om users te trekken, weet je dat het einde van FOK! nabij is.
quote:Op maandag 27 december 2021 10:28 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Dit topic is een spin-off van twee topics in FB:
FB / Wanneer worden die 'aankondigingen' echt gebruikt als aankondigingen?
FB / Aangekondigde topics verbergen
Ging erom dat een aangekondigd topic voor de één heel interessant of leuk kan zijn, terwijl het voor de ander een verspilling is van de ruimte die het inneemt en de aandacht die het steeds trekt.
Reacties zoals deze onderstrepen dat ook weer, je kan niet iedereen tegelijk pleasen.![]()
Daarom zou er een "markeer als gelezen en verberg"-vinkje/knopje moeten komen voor aangekondigde topics.
Mods kunnen geen topics aankondigenquote:Op maandag 27 december 2021 11:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
je bent hier geen mod, bemoei niet.
Die had 173 likes of zoquote:Op maandag 27 december 2021 07:29 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ik ga Guus verslaanquote:
Niet zo moeilijk als je ipv een aankondiging een ban krijgt.quote:
Slaat nergens op, toch een like voor de moeitequote:Op maandag 27 december 2021 14:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als je ipv een aankondiging een ban krijgt.
Je krijgt wat je verdientquote:Op maandag 27 december 2021 14:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als je ipv een aankondiging een ban krijgt.
Varken!quote:Op maandag 27 december 2021 15:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Slaat nergens op, toch een like voor de moeite
Wie is Guus nou weer? En waar heeft hij gespeeld?quote:Op maandag 27 december 2021 07:29 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Hjb lulquote:Op maandag 27 december 2021 17:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie is Guus nou weer? En waar heeft hij gespeeld?
like weer weggehaaldquote:
Wie the fuck ben jij dan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 05:37 schreef The_Emotion het volgende:
@:Solotovski is ook weer terug, mag hij ook bij de aankondigingen, dat verdient hij wel.
De man die zondags het vlees komt snijden.quote:
door jow sta ik nu niet op 100 likes...maar op 99quote:Op dinsdag 28 december 2021 04:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
like weer weggehaald
het is toch gvd geen miss world verkiezing ofzo
Ik heb je nr 100 gegevenquote:Op dinsdag 28 december 2021 07:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
door jow sta ik nu niet op 100 likes...maar op 99
Je kunt ook gewoon je armen bruin laten maken door een tattoo-artist.quote:Op maandag 27 december 2021 15:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Slaat nergens op, toch een like voor de moeite
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:01 schreef Paul het volgende:
Op verzoek @:klaasweetalles weer open GAME ON
ik heb mijn like op de OP naar deze post verplaatstquote:Op woensdag 29 december 2021 21:01 schreef Paul het volgende:
Op verzoek @:klaasweetalles weer open GAME ON
hoezo?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb mijn like op de OP naar deze post verplaatst
Terecht wel, mooie tijd, dit topicquote:Op zondag 28 juli 2024 11:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
iemand gaf een like na 3 jaar geen post in deze topic
dus tijd om deze topic omhoog te gooien![]()
![]()
@:KvanG bedankt
Ha die Klaas, welkom terug. Hoop dat je in jouw afwezigheid veel kennis hebt opgedaan die je kan gebruiken om de vraagstukken die jou worden gesteld te kunnen beantwoorden. Ben benieuwd of jij met jouw kennis een concurrent van Bot Nova wordtquote:
niova is een fukking amateurquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Klaas, welkom terug. Hoop dat je in jouw afwezigheid veel kennis hebt opgedaan die je kan gebruiken om de vraagstukken die jou worden gesteld te kunnen beantwoorden. Ben benieuwd of jij met jouw kennis een concurrent van Bot Nova wordt
Ha!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
niova is een fukking amateur
ik maak nova kapoet voor altijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |