Ik moes je nog een volgevreten zigeunervis noemen van mijn goede vrind ijsbeerquote:
The duality of man. The Jungian thing, sir.quote:
Het enige wat ik met vissen te maken heb is dat m'n wormpje regelmatig in je zusje verdwijntquote:Op zondag 26 december 2021 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik moes je nog een volgevreten zigeunervis noemen van mijn goede vrind ijsbeer
Lol kleine piemolquote:Op zondag 26 december 2021 22:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het enige wat ik met vissen te maken heb is dat m'n wormpje regelmatig in je zusje verdwijnt![]()
![]()
![]()
Vette film ja…quote:Op zondag 26 december 2021 22:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
The duality of man. The Jungian thing, sir.
Alle piemols lijken klein als je ze vergelijkt met wat voor gigantische lul jij bentquote:
Het is nooit leuk als anderen de aandacht krijgenquote:Op zondag 26 december 2021 22:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik walg er van dat dit soort minder dan middelmatige strontusers zo veel aandacht krijgen.
Teken dat FOK! de laatste jaren echt tot onder het nulpunt is gedaald.
Walgelijk.
Welkom terug @:klaasweetalles . Met je afgeronde studies.
Kusje op je kleine piemol van jezus voor een voorspoedig 2022quote:Op zondag 26 december 2021 22:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alle piemols lijken klein als je ze vergelijkt met wat voor gigantische lul jij bent
Godverdomme, het is kerst en ik kan gewoon niet aardig doen. Ik ga weer naar de tv kijkenKusje doei, vind je nog wel lief enzo
quote:Op zondag 26 december 2021 22:22 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Het is nooit leuk als anderen de aandacht krijgen
Jij bent behoorlijk kritisch.quote:Op zondag 26 december 2021 22:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik walg er van dat dit soort minder dan middelmatige strontusers zo veel aandacht krijgen.
Walgelijk.
Wil je soms ook een kusje op je kleine piemol?quote:
Wie ben jij?quote:Op zondag 26 december 2021 22:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Walgelijk.
25cm staalkabel hier. Zuigen zul je.quote:Op zondag 26 december 2021 22:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wil je soms ook een kusje op je kleine piemol?
Reptiel?quote:Op zondag 26 december 2021 22:32 schreef Phoenyx-God het volgende:
Kunnen we stoppen met het gepraat over het woord wat ik niet ga uitspreken?
quote:Op zondag 26 december 2021 22:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Walgelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |