Lies !!!! Jij hier BB weer snelquote:
Groeten terug ik zeg het niet snel maar je was een ok prima mod, ik twijfel wel eens over de keus nu. Maar ik ben dronken en heb de op om zeep geholpen. En dat is best leukquote:Op zondag 26 december 2021 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kwam je even groeten, zag je toevallig in de AT, weet nog niet of ik BB ga volgen eigenlijk.
Was weer genieten gister nachtquote:
Ik ben er al.quote:
Nu kunnen de vaten geopend worden en kan het bier rijkelijk vloeienquote:
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 26 december 2021 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu kunnen de vaten geopend worden en kan het bier rijkelijk vloeien![]()
![]()
En je mag pas naar bed als je enkel horizontaal over de drempel van de slaap kamer kanquote:
Is er een andere manier?quote:Op zondag 26 december 2021 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En je mag pas naar bed als je enkel horizontaal over de drempel van de slaap kamer kan![]()
Wil je kaas zit er een fucking druif op.quote:
Blokjes zonder druif worden nog gesneden.quote:Op zondag 26 december 2021 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil je kaas zit er een fucking druif op.
Lekker het buitenland onveilig gemaaktquote:Op zondag 26 december 2021 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Awesome!!!
Zo, we zijn weer terug in het land!
Ik vind hem ook gaaf gelukt.quote:Op zondag 26 december 2021 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Awesome!!!
Zo, we zijn weer terug in het land!
Praag, we hebben een witte kerst gehad!quote:Op zondag 26 december 2021 18:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker het buitenland onveilig gemaakt
Lekker man, even een paar dagen heerlijk genieten.quote:Op zondag 26 december 2021 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Praag, we hebben een witte kerst gehad!
Zeker!quote:Op zondag 26 december 2021 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker man, even een paar dagen heerlijk genieten.
Werd daar niet op gecontroleerd dan?quote:Op zondag 26 december 2021 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Beetje de kerstmarkt daar bezocht. Mondkapje was echter wel verplicht:
[ afbeelding ]
(Slechts een paar personen gezien die er eentje op had overigens.)
Schoonheid.quote:
quote:
Nee, en in het algemeen werd er weinig / niet gecontroleerd.quote:Op zondag 26 december 2021 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Werd daar niet op gecontroleerd dan?
Net als elke ochtend koffie wordt geschonken.quote:Op zondag 26 december 2021 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Blokjes zonder druif worden nog gesneden.
Ah apart allemaal dat ene keer wel gevraagd wordt andere plek weer niet..quote:Op zondag 26 december 2021 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]Helleuh!
[..]
Nee, en in het algemeen werd er weinig / niet gecontroleerd.
QR-code? M'n telefoon liep te klooien: "Geeft niet, ik geloof u wel. Loop maar door."
Op andere plekken werd daar helemaal niet op gecontroleerd.
Rondleiding in de ondergrondse stad: wel mondkapje op en QR-check, maar vervolgens met 20 man tegelijk hutje mutje op elkaar een kleine kerker van binnen bewonderen enzo.
quote:Op zondag 26 december 2021 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Praag, we hebben een witte kerst gehad!
quote:Op zondag 26 december 2021 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Net als elke ochtend koffie wordt geschonken.
quote:Op zondag 26 december 2021 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah apart allemaal dat ene keer wel gevraagd wordt andere plek weer niet..
Maar wel leuk gehad?
quote:Op zondag 26 december 2021 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En alle jonge dames zijn nu verliefd op MiNi-ToT?
Wow dat is een stuk goedkoperquote:Op zondag 26 december 2021 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]Was echt ongelooflijk gaaf!
Kamer die normaal Ī300 per nacht kost, voor Ī65 per nacht gekregen. Alleen al in het hotel verblijven was al super, als het had geregend en we binnen hadden moeten blijven was het ook echt geen straf geweest, maar we hadden een witte kerst!
[..]Hij trok weer overal de aandacht.
We waren in een klein, chique restaurant wat gaan drinken en er zaten 3 stokoude dames aan een tafel, echt duidelijk "oud geld".
De meest kil en deftig uitziende van hen bleef (met mondhoeken die chronisch omlaag stonden) naar Mini-ToT kijken met zo'n blik vanuit de hoogte, maar al snel kon ze gewoon niet meer ophouden met glimlachen!
En een paar kinderen in het hotel van rond de 8 jaar zaten zo leuk met hem te spelen dat ze hoopten dat we nog een paar dagen langer daar zouden blijven!
Ja dit had aan de ene kant wel een dag langer mogen duren, maar aan de andere kant was dit echt te koud voor Mini-ToT. Hij wil nog steeds zijn handschoenen niet aanhouden en zijn handjes deden het steeds snel pijn van de kou.quote:Op zondag 26 december 2021 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wow dat is een stuk goedkoperMooi dat daar sneeuw lag, hier helaas niet..
Ah dat is wel mooi, dat Mini-ToT speelmaatjes had![]()
Gaat vaak ook snel voorbij zulke momenten..
Ah dat is wel sneu zeg.. Idd hopen dat ie daar ook blij mee is en het andere nijntje is vergeten..quote:Op zondag 26 december 2021 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit had aan de ene kant wel een dag langer mogen duren, maar aan de andere kant was dit echt te koud voor Mini-ToT. Hij wil nog steeds zijn handschoenen niet aanhouden en zijn handjes deden het steeds snel pijn van de kou.We zijn trouwens zijn Nijntje-speelgoedje kwijtgeraakt.
Mannetje helemaal overstuur: "Mijijijntje, waar beeeeen je?"
Hart gebroken en alles, dus ik de halve binnenstad afgezocht, en uiteindelijk maar 2 nieuwe exemplaren besteld die over een paar dagen binnen zullen komen.
In Praag zei ik dat Nijntje naar huis was gegaan.
Eenmaal thuis ging hij meteen tussen z'n speelgoed graven "NIJIJIJNTJE!!!!"
Ja kut!
"Nijntje komt morgen!"
Morgen ff naar Kruidvat waar ze een Nijntje pluche knuffel verkopen. Is niet het zelfde, maar wie weet accepteert hij die ook wel.
Nijntjequote:Op zondag 26 december 2021 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit had aan de ene kant wel een dag langer mogen duren, maar aan de andere kant was dit echt te koud voor Mini-ToT. Hij wil nog steeds zijn handschoenen niet aanhouden en zijn handjes deden het steeds snel pijn van de kou.We zijn trouwens zijn Nijntje-speelgoedje kwijtgeraakt.
Mannetje helemaal overstuur: "Mijijijntje, waar beeeeen je?"
Hart gebroken en alles, dus ik de halve binnenstad afgezocht, en uiteindelijk maar 2 nieuwe exemplaren besteld die over een paar dagen binnen zullen komen.
In Praag zei ik dat Nijntje naar huis was gegaan.
Eenmaal thuis ging hij meteen tussen z'n speelgoed graven "NIJIJIJNTJE!!!!"
Ja kut!
"Nijntje komt morgen!"
Morgen ff naar Kruidvat waar ze een Nijntje pluche knuffel verkopen. Is niet het zelfde, maar wie weet accepteert hij die ook wel.
quote:
De knuffel die ik vroeger had staat nog steeds bij mijn oudersquote:Op zondag 26 december 2021 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Kinderen kunnen echt enorm gehecht zijn aan hun knuffel.
Ik heb ze ook nog steeds.quote:Op zondag 26 december 2021 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De knuffel die ik vroeger had staat nog steeds bij mijn ouders
Mijn favo knuffel toen ik klein was, was toevallig ook een konijntjequote:
We hadden op kamp een meisje die haar knuffelaapje was vergeten. De eerste 2 avonden was dat wel een dingetje met slapen gaan. De derde avond ging wel en op de 4de dag kregen we een kaart voor haar van haar ouders. Een afbeelding van net zo'n aapje met de tekst erbij dat hij haar zo mist. Die kaart hebben we wel achtergehouden tot de laatste dag.quote:Op zondag 26 december 2021 18:56 schreef ToT het volgende:
Er staat hier nu een tekenfilm er van op, en dat is voor nu gelukkig goed genoeg.
Ik had een papegaai.quote:Op zondag 26 december 2021 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn favo knuffel toen ik klein was, was toevallig ook een konijntje
Wel beetje oudbollige kleuren vind ikquote:Op zondag 26 december 2021 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had een papegaai.
[ afbeelding ]
Geen idee hoe dat zo kan zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel beetje oudbollige kleuren vind ik
Ik heb geen foto meer van mijn oude knuffel, maar die was ooit beige en is tegenwoordig verwassen grijzigquote:Op zondag 26 december 2021 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zo kan zijn.
quote:Op zondag 26 december 2021 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen foto meer van mijn oude knuffel, maar die was ooit beige en is tegenwoordig verwassen grijzig
quote:
Ik kan die liedjes bijna zo nog meezingen.quote:
Ik heb eigenlijk nooit zoveel kinderen voor kinderen gekeken, was volgens mij nog net voor mijn tijdquote:Op zondag 26 december 2021 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan die liedjes bijna zo nog meezingen.
Ik kan die eerste afleveringen nog wel herinneren.quote:Op zondag 26 december 2021 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit zoveel kinderen voor kinderen gekeken, was volgens mij nog net voor mijn tijd
Ik totaal niet meerquote:Op zondag 26 december 2021 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan die eerste afleveringen nog wel herinneren.
Ik kon toen al zonder zijwieltjes fietsen.quote:
Jij hebt met zijwieltjes gefietstquote:Op zondag 26 december 2021 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kon toen al zonder zijwieltjes fietsen.
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op zondag 26 december 2021 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt met zijwieltjes gefietst![]()
quote:Op zondag 26 december 2021 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt met zijwieltjes gefietst![]()
Nog wat vroeger naar bed gaan en onder de lakens een beetje rollebollen.quote:Op zondag 26 december 2021 19:48 schreef ToT het volgende:
Huis is trouwens stervenskoud.De bananen die hier in de schaal liggen, zien er uit alsof ze in de koelkast hebben gelegen.
Opwarmen duurt echt lang.
Helaas heeft Mini-ToT een paar uur liggen maffen in de auto, dus het is de vraag of dat vanavond gaat lukken!quote:Op zondag 26 december 2021 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog wat vroeger naar bed gaan en onder de lakens een beetje rollebollen.
Ach, jullie hebben sowieso een leuke vakantie gehad.quote:Op zondag 26 december 2021 20:05 schreef ToT het volgende:
Kutzooi, we komen er net achter dat we voor 3 tientjes extra per nacht de luxueuze Mozart-suite hadden kunnen krijgen! Slechte tijden i.v.m. corona zorgen er voor dat hun prijzen extreem kelderen.
Sowieso!quote:Op zondag 26 december 2021 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben sowieso een leuke vakantie gehad.
Lekker slippen en hopen dat Mini morgen ook beetje lang uitslaaptquote:Op zondag 26 december 2021 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat terwijl ik hier kats naar de tyfus ben!Dat wordt vroeg slapen.
quote:Op zondag 26 december 2021 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker slippen en hopen dat Mini morgen ook beetje lang uitslaapt
Kan je rekenen? Nou reken er dan maar niet op.quote:
Doet me aan een Suske & Wiske denken. Vraagt iemand aan iemand "Kan ik op je rekenen?" waarop hij allerlei rekensommetjes op zijn buik tekent. "Vermenigvuldigen en delen ook, meneer!"quote:Op zondag 26 december 2021 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je rekenen? Nou reken er dan maar niet op.
Niets wat een beetje amaretto in zijn glaasje melk of beetje GHB op zijn zakdoekje niet kan verhelpenquote:
Hey kerel.quote:
Prima prima, veel gegeten en nog steeds bezig met veel zuipenquote:
Lekker maat, ik ookquote:Op zondag 26 december 2021 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Prima prima, veel gegeten en nog steeds bezig met veel zuipen
Niets bijzonders eigenlijk, een weekend zoals alle anderen.quote:
Morgen is het gewoon weer maandagquote:Op zondag 26 december 2021 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niets bijzonders eigenlijk, een weekend zoals alle anderen.
Ja, dat had ik vrijdag bij mijn familie toen mijn neefje met speciaal biertjes bleef aankomen van rond de 10%quote:Op zondag 26 december 2021 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker maat, ik ook![]()
Had net bij mijn broertje een heerlijk speciaal biertje gedronken, een paar stuks, bijna 9% alcohol. Kwam daar wat te laat achter, werd al wat duizelig
Haha, herkenbaar dusquote:Op zondag 26 december 2021 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, dat had ik vrijdag bij mijn familie toen mijn neefje met speciaal biertjes bleef aankomen van rond de 10%![]()
Lekker was het zeker! Maar ik was wel blij dat ik niet terug naar mijn ouders hoefde te rijdenquote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar dusMaar wel lekker
![]()
Glaasje op, laat je rijdenquote:Op zondag 26 december 2021 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker was het zeker! Maar ik was wel blij dat ik niet terug naar mijn ouders hoefde te rijden
Mijn tante heeft ons naar huis gereden want die had nachtdienst vrijdag en het huis van mijn ouders is maar een kleine omweg voor haar richting werk. Dus dan konden wij drinkenquote:
Dat klinkt als een prima oplossing jaquote:Op zondag 26 december 2021 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn tante heeft ons naar huis gereden want die had nachtdienst vrijdag en het huis van mijn ouders is maar een kleine omweg voor haar richting werk. Dus dan konden wij drinken
Wel prima, lekker uitrust dagje gehad na twee dagen bij familie te zijn geweest en het halve land door gereisd te zijnquote:Op zondag 26 december 2021 21:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja was best oke,!! Hoe was jou dag?
Oh lekker hoor!quote:Op zondag 26 december 2021 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel prima, lekker uitrust dagje gehad na twee dagen bij familie te zijn geweest en het halve land door gereisd te zijn
Lekker gegeten en gedronken neem ik aanquote:Op zondag 26 december 2021 21:17 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh lekker hoor!Ik had vandaag een familie dagje
Zij had 1 glas wijn tijdens het eten rond 6 uur en rond 9 uur zijn we weg gereden dus dat was alweer grotendeels uit haar systeem. En mijn ouders, muis en ik hebben allen 4/5 glazen alcohol gehad tijdens die uren dus wij hadden sowieso niet kunnen rijdenquote:Op zondag 26 december 2021 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een prima oplossing ja
Alleen gegeten, en uh ginger beerquote:Op zondag 26 december 2021 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker gegeten en gedronken neem ik aan
En als verliezer moet je nu de afwas doen?quote:Op zondag 26 december 2021 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben net dik ingemaakt in een potje Risk
Dat is gelukkig al gedaanquote:Op zondag 26 december 2021 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als verliezer moet je nu de afwas doen?
Ik heb het al meer dan 30 jaar niet gespeeld.quote:Op zondag 26 december 2021 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is gelukkig al gedaan
Maar ik was van het begin af aan al de lul. Ik begon als laatste een had heel veel in Azië als uitgangspositie. Strategisch is dat helemaal ruk, want je kan van alle kanten aangevallen worden
Ik vind strategische spelletjes echt geweldigquote:Op zondag 26 december 2021 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het al meer dan 30 jaar niet gespeeld.
Ik speelde het toen met een groep vrienden maar meestal nam de drank en gezelligheid het over vd dobbelstenen.quote:Op zondag 26 december 2021 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind strategische spelletjes echt geweldig
Dus eens in de zoveel maanden gaat Risk weer uit de kast.
Wel een van de leukste spellen vind ik dan.quote:Op zondag 26 december 2021 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik speelde het toen met een groep vrienden maar meestal nam de drank en gezelligheid het over vd dobbelstenen.
Zekers, ik kan mij alleen niet meer herinneren dat we het ooit uitgespeeld hebben.quote:Op zondag 26 december 2021 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel een van de leukste spellen vind ik dan.
Schoorsteenbroodquote:Op zondag 26 december 2021 18:48 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje streetfood gegeten, en hun versie van glühwein gedronken.
Jezus, wat gooien ze overal veel suiker in zeg!
Ook naar een restaurant gegaan waar het personeel stomdronken was!Eten was niet al te best, maar je zat uiteindelijk wel met een rekening van Ī80.
Freshquote:
FF.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goeiemorgen allen!![]()
Ik hoop nog wel op sneeuw volgend maandquote:Op maandag 27 december 2021 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
De kerstdagen goed doorgekomen? Nog even een sprint naar oud en nieuw en dan is het allemaal weer voorbij.
De dagen worden langer en de sneeuw blijft hopelijk weg...
Nee niks van!quote:Op maandag 27 december 2021 09:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hoop nog wel op sneeuw volgend maand
*boksquote:Op maandag 27 december 2021 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
De kerstdagen goed doorgekomen? Nog even een sprint naar oud en nieuw en dan is het allemaal weer voorbij.
De dagen worden langer en de sneeuw blijft hopelijk weg...
Heb ik inderdaad nietquote:Op maandag 27 december 2021 09:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen auto? Heh?
Het kan nog wel veranderen hoor, dat er meer mensen zeggen van sneeuwquote:Op maandag 27 december 2021 09:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het is 2 tegen 1. Leg je neer bij het besluit en wees geen Toto.
Die verklaar ik voor gek en luister ik niet naar.quote:Op maandag 27 december 2021 09:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het kan nog wel veranderen hoor, dat er meer mensen zeggen van sneeuw
Good luck.quote:Op maandag 27 december 2021 09:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het kan nog wel veranderen hoor, dat er meer mensen zeggen van sneeuw
Dan maar gekquote:Op maandag 27 december 2021 09:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die verklaar ik voor gek en luister ik niet naar.
quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 08:50 schreef ToT het volgende:
Oh jee! Oppassen mensen! Blijkbaar heeft de deur opengestaan tijdens mijn afwezigheid, want ik zie hier ineens iets rondlopen waarvoor gespoten moet worden:
[ afbeelding ]HeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goeiemorgen allen!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dus spuit je hem meteen onder de anti Fries?quote:
Is ook Frieslandquote:Op maandag 27 december 2021 10:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Fruitje plaagt mij wel eens omdat ik uit Groningen weg kom
Wat doe jij hier dan?quote:Op maandag 27 december 2021 10:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus spuit je hem meteen onder de anti Fries?
Ik ben ook een Fries he?
Zal jou eens
quote:Op maandag 27 december 2021 10:27 schreef greysbones het volgende:
ik kom uit het prachtige gelderland niemand die me daar mee plagen kan
Gelderland is mijn favoriet na Frieslandquote:
Elke provincie heeft wel wat, maar je mag wel een favoriete hebbenquote:
En dat is ook terecht!quote:Op maandag 27 december 2021 10:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Fruitje plaagt mij wel eens omdat ik uit Groningen weg kom
Zekers mag datquote:Op maandag 27 december 2021 10:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Elke provincie heeft wel wat, maar je mag wel een favoriete hebben
ik denk dat bijna alle provincies iets moois hebbenquote:Op maandag 27 december 2021 10:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Gelderland is mijn favoriet na Friesland
Pas maar op jij of ik stuur een lading sneeuw naar jouw toequote:
quote:Op maandag 27 december 2021 10:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pas maar op jij of ik stuur een lading sneeuw naar jouw toe
randstad?? kun je dat eten??quote:Op maandag 27 december 2021 10:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
behakve die buiten de randstad.
Ik heb gewone koffie. Met toefje melluk!quote:Op maandag 27 december 2021 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga zo een capu makken voor mezelf
Flevoland heeft ook hele oude dingen, ooit was het land en nu weer opnieuw.quote:Op maandag 27 december 2021 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat bijna alle provincies iets moois hebben
(alhoewel Flevoland wel heel kunstmatig is)
gelukkig heb je melkquote:Op maandag 27 december 2021 10:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb gewone koffie. Met toefje melluk!
Randstad is geen provincie dus die mag niet eens meedoenquote:Op maandag 27 december 2021 10:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
behakve die buiten de randstad.
Blokzijl(flevoland toch) erg mooiquote:Op maandag 27 december 2021 10:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Flevoland heeft ook hele oude dingen, ooit was het land en nu weer opnieuw.
Swifterband is zo'n plek
quote:Op maandag 27 december 2021 10:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Randstad is geen provincie dus die mag niet eens meedoen
het is dus goed geluktquote:Op maandag 27 december 2021 10:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vergeet ik nooit meer. Hoor jullie stemmen steeds als ik in de super kom.
Ik zeg nergens dat de randstad een provincie is. Alle provincies binnen de randstad zijn mooi, erbuiten niet.quote:Op maandag 27 december 2021 10:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Randstad is geen provincie dus die mag niet eens meedoen
Echt he!quote:Op maandag 27 december 2021 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is dus goed gelukt![]()
![]()
die voodoo
Ben je er überhaupt wel eens buiten geweest of ben je gewoon te beneveld door je heerlijke geurende uitlaatgassen?quote:Op maandag 27 december 2021 10:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat de randstad een provincie is. Alle provincies binnen de randstad zijn mooi, erbuiten niet.
Sloom mens.
potver Solidquote:Op maandag 27 december 2021 10:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat de randstad een provincie is. Alle provincies binnen de randstad zijn mooi, erbuiten niet.
Sloom mens.
@dudnulrquote:Op maandag 27 december 2021 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
potver Solid![]()
![]()
![]()
lief zijn
anders halen we mod @:Dud0r erbij
Ik zie toch al niks door die pruikjes. Dat zal het wel zijn.quote:Op maandag 27 december 2021 10:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je er überhaupt wel eens buiten geweest of ben je gewoon te beneveld door je heerlijke geurende uitlaatgassen?
Hahahaquote:Op maandag 27 december 2021 10:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat Fruit haar plaagt omdat ze Gro... krijg dat woord niet uit mijn mond, dinges komt.
hmmmquote:
mention werken niet meer na een edit, had ik je onlangs nog verteldquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 10:40 schreef drakin het volgende:
Zegt degene die een a in zijn naam vergeten is
Wat is er mis met Groningen.quote:Op maandag 27 december 2021 10:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat Fruit haar plaagt omdat ze Gro... krijg dat woord niet uit mijn mond, dinges komt.
zit in mijn hoofd alquote:Op maandag 27 december 2021 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
hij wil niet elke keer dat liedje horen![]()
ja daar kwam ik na registratie achter maar ben te beroerd om hem aan te passenquote:Op maandag 27 december 2021 10:40 schreef drakin het volgende:
Zegt degene die een a in zijn naam vergeten is
je kunt hem ook wijzigen naarquote:Op maandag 27 december 2021 10:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ja daar kwam ik na registratie achter maar ben te beroerd om hem aan te passen![]()
Maar Solid as rock = solide als steen kan toch? Hoeft niet perse een a/een voor?
Nou, ze knippen daar slakken door met een schaar oa. En ze verdwalen nogal eens als ze hun bed zoeken. Enzquote:Op maandag 27 december 2021 10:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is er mis met Groningen.
slakken knippen is echt belachelijk ja.quote:Op maandag 27 december 2021 10:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou, ze knippen daar slakken door met een schaar oa. En ze verdwalen nogal eens als ze hun bed zoeken. Enz
Al bezet. Slo... o nee laat maar. Ik gedraag me maar weer ff.quote:Op maandag 27 december 2021 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt hem ook wijzigen naar
@:Coldasice
Dat kost hem dan wel 15 euroquote:Op maandag 27 december 2021 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt hem ook wijzigen naar
@:Coldasice
Dan maak je hem zoquote:Op maandag 27 december 2021 10:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Al bezet. Slo... o nee laat maar. Ik gedraag me maar weer ff.
Ze hopen ook dat er sneeuw komt. Belachelijk he?quote:Op maandag 27 december 2021 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
slakken knippen is echt belachelijk ja.
Nu is hij best wel een asquote:Op maandag 27 december 2021 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter 15,- als Solid as zonder a rock
Offffffff ik blijf lekker solidasrockquote:Op maandag 27 december 2021 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter 15,- als Solid as zonder a rock
Echt prima zo - we zijn er helemaal aan gewend.quote:Op maandag 27 december 2021 10:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Offffffff ik blijf lekker solidasrock
Ik werd geroepenquote:Op maandag 27 december 2021 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
potver Solid![]()
![]()
![]()
lief zijn
anders halen we mod @:Dud0r erbij
Ook wel logisch als draak natuurlijk.quote:Op maandag 27 december 2021 10:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Laten we het maar niet hebben over je enorme ass.
Dank je.quote:Op maandag 27 december 2021 10:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echt prima zo - we zijn er helemaal aan gewend.
quote:
Ole ole ik word gedooptquote:Op maandag 27 december 2021 10:48 schreef greysbones het volgende:
ik doop u om naar
@:Solidaszonderarock
Hallo dud met een nulquote:
Dat koppie.quote:Op maandag 27 december 2021 11:44 schreef ToT het volgende:
Meneertje was z'n Nijntje verloren in Praag, dus nu net ff gauw naar Kruidvat geraced voor een nieuwe:
[ afbeelding ]
(En meteen een reserve-exemplaar gekocht.)
Zo sneu hem te horen roepen: "NIJIJIJIJNtje, waar BEEEEEEN je???"
quote:
Ahwquote:Op maandag 27 december 2021 11:44 schreef ToT het volgende:
Meneertje was z'n Nijntje verloren in Praag, dus nu net ff gauw naar Kruidvat geraced voor een nieuwe:
[ afbeelding ]
(En meteen een reserve-exemplaar gekocht.)
Zo sneu hem te horen roepen: "NIJIJIJIJNtje, waar BEEEEEEN je???"
Mooie foto`s gezien idd.Wat een hotel zeg.quote:Op maandag 27 december 2021 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]Gozer!
Haha ja hij was blij Nijntje weer te zien, maar is ook weer wat sippig om nu weer saai thuis te zitten na al die avonturen in Praag!![]()
En hij blaft weer als een krolse zeehond.
O Praag is zo mooiquote:Op maandag 27 december 2021 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]Gozer!
Haha ja hij was blij Nijntje weer te zien, maar is ook weer wat sippig om nu weer saai thuis te zitten na al die avonturen in Praag!![]()
En hij blaft weer als een krolse zeehond.
Wat waar hoe? En waarom?quote:
Sneupke.quote:
Hij was DOLgelukkig!quote:
Thanks man!quote:Op maandag 27 december 2021 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie foto`s gezien idd.Wat een hotel zeg.
Beterschap voor mini.
altijd een back up knuffel hebben is heeeeeel handigquote:Op maandag 27 december 2021 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij was DOLgelukkig!Hij laat deze knuffel echt niet meer los!
Zolang het maar het zelfde figuurtje is, maakt het niet uit of-ie van plastic of pluche is.
De bestelde Nijntjes (ook weer met reserve-exemplaar) zijn dus eigenlijk niet eens meer nodig.
Maar ach, beter te veel dan te weinig, zullen we maar zeggen.
Ik ben er 1x eerder geweest. Voor mijn gevoel was er nu iets van 2/3e deel vergeleken met de vorige keer. Sommige plekken erg druk, andere weer een stuk rustiger. Je kon nu tenminste fatsoenlijk lopen i.p.v schuifelen.quote:Op maandag 27 december 2021 11:58 schreef drakin het volgende:
[..]
O Praag is zo mooi![]()
2 keer geweest.
Hoe is het met over de toeristen struikelen in deze periode?
Voordeel van corona.quote:Op maandag 27 december 2021 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben er 1x eerder geweest. Voor mijn gevoel was er nu iets van 2/3e deel vergeleken met de vorige keer. Sommige plekken erg druk, andere weer een stuk rustiger. Je kon nu tenminste fatsoenlijk lopen i.p.v schuifelen.
1e keer was ook 1990 dacht ik, bier voor 20 ctquote:Op maandag 27 december 2021 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben er 1x eerder geweest. Voor mijn gevoel was er nu iets van 2/3e deel vergeleken met de vorige keer. Sommige plekken erg druk, andere weer een stuk rustiger. Je kon nu tenminste fatsoenlijk lopen i.p.v schuifelen.
M'n vrouw had een paar dagen geleden gekeken en zei dat die amandelen wat kleiner leken, maar toen hoestte hij ook een stuk minder.quote:Op maandag 27 december 2021 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
altijd een back up knuffel hebben is heeeeeel handig
en potver weer die stomme amandelen
quote:Op maandag 27 december 2021 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n vrouw had een paar dagen geleden gekeken en zei dat die amandelen wat kleiner leken, maar toen hoestte hij ook een stuk minder.
Nu kijkt ze weer en ze zijn weer meer gezwollen dan een paar dagen geleden, maar minder erg dan de afgelopen tijd. Hopelijk gaat dit niet nog weer erger worden.
Ja nou sowieso; onze hotelkamer zou normaal Ī300 per nacht zijn, en we hebben 'm voor Ī65 gekregen.quote:
Geen room service meer.quote:Op maandag 27 december 2021 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hij zag er sipjes uit op de foto
quote:Op maandag 27 december 2021 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen room service meer.
Snap ik wel.
Gelijk weer boeken.quote:Op maandag 27 december 2021 12:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou sowieso; onze hotelkamer zou normaal Ī300 per nacht zijn, en we hebben 'm voor Ī65 gekregen.
Nu we weer thuis zijn, zien we dat hun meest luxueuze suite (de Mozart suite) Ī95 per nacht kost.
Ik weet niet wat die allemaal heeft, maar de stap tussen de onze en die Mozart suite heeft al een privé-sauna en whirlpool en eigen woonkamertje enz.
Wel weet ik dat die Mozart-suite 70 vierkante meter is.
En dat voor Ī95 per nacht nu in corona-tijd!
Ik denk dat hij normaal iets van Ī1000 per nacht zal zijn of zo?
Even lekker aan warme thee dan, met honingquote:Op maandag 27 december 2021 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n vrouw had een paar dagen geleden gekeken en zei dat die amandelen wat kleiner leken, maar toen hoestte hij ook een stuk minder.
Nu kijkt ze weer en ze zijn weer meer gezwollen dan een paar dagen geleden, maar minder erg dan de afgelopen tijd. Hopelijk gaat dit niet nog weer erger worden.
De prijzen liggen nu wel heel anders. In de supermarkt is een halve liter bier al een euro.quote:Op maandag 27 december 2021 12:04 schreef drakin het volgende:
[..]
1e keer was ook 1990 dacht ik, bier voor 20 ct![]()
Vorige keer was idd schuifelen
Ja!quote:
Je raadt mijn gedachten.quote:
Ja het gaat een beetje met ups en downs.quote:Op maandag 27 december 2021 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hij zag er sipjes uit op de foto
En dronken personeel.quote:Op maandag 27 december 2021 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
De prijzen liggen nu wel heel anders. In de supermarkt is een halve liter bier al een euro.
En 2 varkensknieën, 3 kleine porties patat, wat sausjes, 2 cocktails en 2 kleine kruidendrankjes waren Ī80 bij elkaar.
Die varkensknieën waren nog slecht bereid ook; de vorige keer elders was het heerlijk krokant en kruidig gemaakt, nu was de vel ervan een smerige vette lap die ik er af sneed en apart legde.
* FreshFruit gaat zijn koffer pakkenquote:Op maandag 27 december 2021 12:14 schreef greysbones het volgende:
FF boekt
jullie komen deze kant op
en dan rijd ik in de mini naar Praag
niet vandaag hoorquote:Op maandag 27 december 2021 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit gaat zijn koffer pakken
Past een draak wel in een mini?quote:Op maandag 27 december 2021 12:14 schreef greysbones het volgende:
FF boekt
jullie komen deze kant op
en dan rijd ik in de mini naar Praag
Ook last van de amandelen?quote:Op maandag 27 december 2021 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet vandaag hoor
Mini staat bij de dokter
Maak een soort tuigje dat Nijntje altijd bij hem is. Zo'n babyzak achtig dingquote:Op maandag 27 december 2021 12:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Mannetje weet dat hij Nijntje weg moet leggen om goed te kunnen tekenen, maar hij wil niet!
hij loopt op 2 poostjes ipv 4quote:
Goed idee!quote:Op maandag 27 december 2021 12:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Maak een soort tuigje dat Nijntje altijd bij hem is. Zo'n babyzak achtig ding
Dat gaat centjuuus kosten.quote:Op maandag 27 december 2021 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij loopt op 2 poostjes ipv 4
zomaar in 1 keer
quote:
Elastiek!quote:Op maandag 27 december 2021 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed idee!Ik zat er idd al aan te denken om Nijntje aan een touwtje vast te maken of zo.
Maarrrrr......dat trekt hij echt zo binnen 10 seconden weer los hoor!
quote:Op maandag 27 december 2021 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij loopt op 2 poostjes ipv 4
zomaar in 1 keer
Aah ja das een mini hequote:
Ja nee ik bedoel dat hij dingen niet anders wil dan hoe hij het gewend is. Nijntje hoort niet aan een touwtje!quote:
owh sterktequote:Op maandag 27 december 2021 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet vandaag hoor
Mini staat bij de dokter
Ow, Mini-Cooper!quote:Op maandag 27 december 2021 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah ja das een mini he
die doen zomaar rare dingen
denk de bombine
Een buideltje waar nijntje in kan slapen terwijl hij bezig is? Kan hij nijn zelf in en uithalen en de buidel kan hij om doen.quote:Op maandag 27 december 2021 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel dat hij dingen niet anders wil dan hoe hij het gewend is. Nijntje hoort niet aan een touwtje!
Dit specifiek nog niet geprobeerd, maar met andere dingen werkt dat wel zo!
O je werd zo erg gemist?quote:Op maandag 27 december 2021 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had gisteren boven de 300 punten in DTS gehaald,gelijk zure gezeichten.
nu posten is ook geen slecht idee FFquote:Op maandag 27 december 2021 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had gisteren boven de 300 punten in DTS gehaald,gelijk zure gezeichten.
Een slendang.quote:Op maandag 27 december 2021 12:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Een buideltje waar nijntje in kan slapen terwijl hij bezig is? Kan hij nijn zelf in en uithalen en de buidel kan hij om doen.
Zoiets als een heuptasje
Wil je me weghebben?quote:Op maandag 27 december 2021 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu posten is ook geen slecht idee FF
jij kunt toch wel meerdere subs tegelijk aanquote:Op maandag 27 december 2021 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wil je me weghebben?
Ik vind het hier veel leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |