Lekker was het zeker! Maar ik was wel blij dat ik niet terug naar mijn ouders hoefde te rijdenquote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar dusMaar wel lekker
![]()
Glaasje op, laat je rijdenquote:Op zondag 26 december 2021 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker was het zeker! Maar ik was wel blij dat ik niet terug naar mijn ouders hoefde te rijden
Mijn tante heeft ons naar huis gereden want die had nachtdienst vrijdag en het huis van mijn ouders is maar een kleine omweg voor haar richting werk. Dus dan konden wij drinkenquote:
Dat klinkt als een prima oplossing jaquote:Op zondag 26 december 2021 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn tante heeft ons naar huis gereden want die had nachtdienst vrijdag en het huis van mijn ouders is maar een kleine omweg voor haar richting werk. Dus dan konden wij drinken
Wel prima, lekker uitrust dagje gehad na twee dagen bij familie te zijn geweest en het halve land door gereisd te zijnquote:Op zondag 26 december 2021 21:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja was best oke,!! Hoe was jou dag?
Oh lekker hoor!quote:Op zondag 26 december 2021 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel prima, lekker uitrust dagje gehad na twee dagen bij familie te zijn geweest en het halve land door gereisd te zijn
Lekker gegeten en gedronken neem ik aanquote:Op zondag 26 december 2021 21:17 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh lekker hoor!Ik had vandaag een familie dagje
Zij had 1 glas wijn tijdens het eten rond 6 uur en rond 9 uur zijn we weg gereden dus dat was alweer grotendeels uit haar systeem. En mijn ouders, muis en ik hebben allen 4/5 glazen alcohol gehad tijdens die uren dus wij hadden sowieso niet kunnen rijdenquote:Op zondag 26 december 2021 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een prima oplossing ja
Alleen gegeten, en uh ginger beerquote:Op zondag 26 december 2021 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker gegeten en gedronken neem ik aan
En als verliezer moet je nu de afwas doen?quote:Op zondag 26 december 2021 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben net dik ingemaakt in een potje Risk
Dat is gelukkig al gedaanquote:Op zondag 26 december 2021 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als verliezer moet je nu de afwas doen?
Ik heb het al meer dan 30 jaar niet gespeeld.quote:Op zondag 26 december 2021 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is gelukkig al gedaan
Maar ik was van het begin af aan al de lul. Ik begon als laatste een had heel veel in Azië als uitgangspositie. Strategisch is dat helemaal ruk, want je kan van alle kanten aangevallen worden
Ik vind strategische spelletjes echt geweldigquote:Op zondag 26 december 2021 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het al meer dan 30 jaar niet gespeeld.
Ik speelde het toen met een groep vrienden maar meestal nam de drank en gezelligheid het over vd dobbelstenen.quote:Op zondag 26 december 2021 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind strategische spelletjes echt geweldig
Dus eens in de zoveel maanden gaat Risk weer uit de kast.
Wel een van de leukste spellen vind ik dan.quote:Op zondag 26 december 2021 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik speelde het toen met een groep vrienden maar meestal nam de drank en gezelligheid het over vd dobbelstenen.
Zekers, ik kan mij alleen niet meer herinneren dat we het ooit uitgespeeld hebben.quote:Op zondag 26 december 2021 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel een van de leukste spellen vind ik dan.
Schoorsteenbroodquote:Op zondag 26 december 2021 18:48 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje streetfood gegeten, en hun versie van glühwein gedronken.
Jezus, wat gooien ze overal veel suiker in zeg!
Ook naar een restaurant gegaan waar het personeel stomdronken was!Eten was niet al te best, maar je zat uiteindelijk wel met een rekening van ¤80.
Freshquote:
FF.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goeiemorgen allen!![]()
Ik hoop nog wel op sneeuw volgend maandquote:Op maandag 27 december 2021 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
De kerstdagen goed doorgekomen? Nog even een sprint naar oud en nieuw en dan is het allemaal weer voorbij.
De dagen worden langer en de sneeuw blijft hopelijk weg...
Nee niks van!quote:Op maandag 27 december 2021 09:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hoop nog wel op sneeuw volgend maand
*boksquote:Op maandag 27 december 2021 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
De kerstdagen goed doorgekomen? Nog even een sprint naar oud en nieuw en dan is het allemaal weer voorbij.
De dagen worden langer en de sneeuw blijft hopelijk weg...
Heb ik inderdaad nietquote:Op maandag 27 december 2021 09:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen auto? Heh?
Het kan nog wel veranderen hoor, dat er meer mensen zeggen van sneeuwquote:Op maandag 27 december 2021 09:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het is 2 tegen 1. Leg je neer bij het besluit en wees geen Toto.
Die verklaar ik voor gek en luister ik niet naar.quote:Op maandag 27 december 2021 09:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het kan nog wel veranderen hoor, dat er meer mensen zeggen van sneeuw
Good luck.quote:Op maandag 27 december 2021 09:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het kan nog wel veranderen hoor, dat er meer mensen zeggen van sneeuw
Dan maar gekquote:Op maandag 27 december 2021 09:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die verklaar ik voor gek en luister ik niet naar.
je nieuwe pruikjes?>quote:
quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 08:50 schreef ToT het volgende:
Oh jee! Oppassen mensen! Blijkbaar heeft de deur opengestaan tijdens mijn afwezigheid, want ik zie hier ineens iets rondlopen waarvoor gespoten moet worden:
[ afbeelding ]HeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goeiemorgen allen!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
doen ze het weer??quote:
Dus spuit je hem meteen onder de anti Fries?quote:
Is ook Frieslandquote:Op maandag 27 december 2021 10:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Fruitje plaagt mij wel eens omdat ik uit Groningen weg kom
Wat doe jij hier dan?quote:Op maandag 27 december 2021 10:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus spuit je hem meteen onder de anti Fries?
Ik ben ook een Fries he?
Zal jou eens
quote:Op maandag 27 december 2021 10:27 schreef greysbones het volgende:
ik kom uit het prachtige gelderland niemand die me daar mee plagen kan
Gelderland is mijn favoriet na Frieslandquote:
Elke provincie heeft wel wat, maar je mag wel een favoriete hebbenquote:
En dat is ook terecht!quote:Op maandag 27 december 2021 10:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Fruitje plaagt mij wel eens omdat ik uit Groningen weg kom
Zekers mag datquote:Op maandag 27 december 2021 10:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Elke provincie heeft wel wat, maar je mag wel een favoriete hebben
ik denk dat bijna alle provincies iets moois hebbenquote:Op maandag 27 december 2021 10:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Gelderland is mijn favoriet na Friesland
Pas maar op jij of ik stuur een lading sneeuw naar jouw toequote:
ik ga zo een capu makken voor mezelfquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 10:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pas maar op jij of ik stuur een lading sneeuw naar jouw toe
randstad?? kun je dat eten??quote:Op maandag 27 december 2021 10:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
behakve die buiten de randstad.
Ik heb gewone koffie. Met toefje melluk!quote:Op maandag 27 december 2021 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga zo een capu makken voor mezelf
Flevoland heeft ook hele oude dingen, ooit was het land en nu weer opnieuw.quote:Op maandag 27 december 2021 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat bijna alle provincies iets moois hebben
(alhoewel Flevoland wel heel kunstmatig is)
gelukkig heb je melkquote:Op maandag 27 december 2021 10:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb gewone koffie. Met toefje melluk!
Randstad is geen provincie dus die mag niet eens meedoenquote:Op maandag 27 december 2021 10:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
behakve die buiten de randstad.
Blokzijl(flevoland toch) erg mooiquote:Op maandag 27 december 2021 10:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Flevoland heeft ook hele oude dingen, ooit was het land en nu weer opnieuw.
Swifterband is zo'n plek
quote:Op maandag 27 december 2021 10:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Randstad is geen provincie dus die mag niet eens meedoen
het is dus goed geluktquote:Op maandag 27 december 2021 10:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vergeet ik nooit meer. Hoor jullie stemmen steeds als ik in de super kom.
Ik zeg nergens dat de randstad een provincie is. Alle provincies binnen de randstad zijn mooi, erbuiten niet.quote:Op maandag 27 december 2021 10:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Randstad is geen provincie dus die mag niet eens meedoen
Echt he!quote:Op maandag 27 december 2021 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is dus goed gelukt![]()
![]()
die voodoo
Ben je er überhaupt wel eens buiten geweest of ben je gewoon te beneveld door je heerlijke geurende uitlaatgassen?quote:Op maandag 27 december 2021 10:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat de randstad een provincie is. Alle provincies binnen de randstad zijn mooi, erbuiten niet.
Sloom mens.
potver Solidquote:Op maandag 27 december 2021 10:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat de randstad een provincie is. Alle provincies binnen de randstad zijn mooi, erbuiten niet.
Sloom mens.
@dudnulrquote:Op maandag 27 december 2021 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
potver Solid![]()
![]()
![]()
lief zijn
anders halen we mod @:Dud0r erbij
Ik zie toch al niks door die pruikjes. Dat zal het wel zijn.quote:Op maandag 27 december 2021 10:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je er überhaupt wel eens buiten geweest of ben je gewoon te beneveld door je heerlijke geurende uitlaatgassen?
Hahahaquote:Op maandag 27 december 2021 10:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat Fruit haar plaagt omdat ze Gro... krijg dat woord niet uit mijn mond, dinges komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |