ik ga zo een capu makken voor mezelfquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 10:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pas maar op jij of ik stuur een lading sneeuw naar jouw toe
randstad?? kun je dat eten??quote:Op maandag 27 december 2021 10:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
behakve die buiten de randstad.
Ik heb gewone koffie. Met toefje melluk!quote:Op maandag 27 december 2021 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga zo een capu makken voor mezelf
Flevoland heeft ook hele oude dingen, ooit was het land en nu weer opnieuw.quote:Op maandag 27 december 2021 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat bijna alle provincies iets moois hebben
(alhoewel Flevoland wel heel kunstmatig is)
gelukkig heb je melkquote:Op maandag 27 december 2021 10:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb gewone koffie. Met toefje melluk!
Randstad is geen provincie dus die mag niet eens meedoenquote:Op maandag 27 december 2021 10:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
behakve die buiten de randstad.
Blokzijl(flevoland toch) erg mooiquote:Op maandag 27 december 2021 10:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Flevoland heeft ook hele oude dingen, ooit was het land en nu weer opnieuw.
Swifterband is zo'n plek
quote:Op maandag 27 december 2021 10:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Randstad is geen provincie dus die mag niet eens meedoen
het is dus goed geluktquote:Op maandag 27 december 2021 10:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vergeet ik nooit meer. Hoor jullie stemmen steeds als ik in de super kom.
Ik zeg nergens dat de randstad een provincie is. Alle provincies binnen de randstad zijn mooi, erbuiten niet.quote:Op maandag 27 december 2021 10:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Randstad is geen provincie dus die mag niet eens meedoen
Echt he!quote:Op maandag 27 december 2021 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is dus goed gelukt![]()
![]()
die voodoo
Ben je er überhaupt wel eens buiten geweest of ben je gewoon te beneveld door je heerlijke geurende uitlaatgassen?quote:Op maandag 27 december 2021 10:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat de randstad een provincie is. Alle provincies binnen de randstad zijn mooi, erbuiten niet.
Sloom mens.
potver Solidquote:Op maandag 27 december 2021 10:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat de randstad een provincie is. Alle provincies binnen de randstad zijn mooi, erbuiten niet.
Sloom mens.
@dudnulrquote:Op maandag 27 december 2021 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
potver Solid![]()
![]()
![]()
lief zijn
anders halen we mod @:Dud0r erbij
Ik zie toch al niks door die pruikjes. Dat zal het wel zijn.quote:Op maandag 27 december 2021 10:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je er überhaupt wel eens buiten geweest of ben je gewoon te beneveld door je heerlijke geurende uitlaatgassen?
Hahahaquote:Op maandag 27 december 2021 10:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat Fruit haar plaagt omdat ze Gro... krijg dat woord niet uit mijn mond, dinges komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |