SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goeiemorgen allen!![]()
Ik hoop nog wel op sneeuw volgend maandquote:Op maandag 27 december 2021 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
De kerstdagen goed doorgekomen? Nog even een sprint naar oud en nieuw en dan is het allemaal weer voorbij.
De dagen worden langer en de sneeuw blijft hopelijk weg...
Nee niks van!quote:Op maandag 27 december 2021 09:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hoop nog wel op sneeuw volgend maand
*boksquote:Op maandag 27 december 2021 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
De kerstdagen goed doorgekomen? Nog even een sprint naar oud en nieuw en dan is het allemaal weer voorbij.
De dagen worden langer en de sneeuw blijft hopelijk weg...
Heb ik inderdaad nietquote:Op maandag 27 december 2021 09:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen auto? Heh?
Het kan nog wel veranderen hoor, dat er meer mensen zeggen van sneeuwquote:Op maandag 27 december 2021 09:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het is 2 tegen 1. Leg je neer bij het besluit en wees geen Toto.
Die verklaar ik voor gek en luister ik niet naar.quote:Op maandag 27 december 2021 09:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het kan nog wel veranderen hoor, dat er meer mensen zeggen van sneeuw
Good luck.quote:Op maandag 27 december 2021 09:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het kan nog wel veranderen hoor, dat er meer mensen zeggen van sneeuw
Dan maar gekquote:Op maandag 27 december 2021 09:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die verklaar ik voor gek en luister ik niet naar.
je nieuwe pruikjes?>quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |