* FreshFruit gaat zijn koffer pakkenquote:Op maandag 27 december 2021 12:14 schreef greysbones het volgende:
FF boekt
jullie komen deze kant op
en dan rijd ik in de mini naar Praag
niet vandaag hoorquote:Op maandag 27 december 2021 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit gaat zijn koffer pakken
Past een draak wel in een mini?quote:Op maandag 27 december 2021 12:14 schreef greysbones het volgende:
FF boekt
jullie komen deze kant op
en dan rijd ik in de mini naar Praag
Ook last van de amandelen?quote:Op maandag 27 december 2021 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet vandaag hoor
Mini staat bij de dokter
Maak een soort tuigje dat Nijntje altijd bij hem is. Zo'n babyzak achtig dingquote:Op maandag 27 december 2021 12:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Mannetje weet dat hij Nijntje weg moet leggen om goed te kunnen tekenen, maar hij wil niet!
hij loopt op 2 poostjes ipv 4quote:
Goed idee!quote:Op maandag 27 december 2021 12:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Maak een soort tuigje dat Nijntje altijd bij hem is. Zo'n babyzak achtig ding
Dat gaat centjuuus kosten.quote:Op maandag 27 december 2021 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij loopt op 2 poostjes ipv 4
zomaar in 1 keer
quote:
Elastiek!quote:Op maandag 27 december 2021 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed idee!Ik zat er idd al aan te denken om Nijntje aan een touwtje vast te maken of zo.
Maarrrrr......dat trekt hij echt zo binnen 10 seconden weer los hoor!
quote:Op maandag 27 december 2021 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij loopt op 2 poostjes ipv 4
zomaar in 1 keer
Aah ja das een mini hequote:
Ja nee ik bedoel dat hij dingen niet anders wil dan hoe hij het gewend is. Nijntje hoort niet aan een touwtje!quote:
owh sterktequote:Op maandag 27 december 2021 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet vandaag hoor
Mini staat bij de dokter
Ow, Mini-Cooper!quote:Op maandag 27 december 2021 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah ja das een mini he
die doen zomaar rare dingen
denk de bombine
Een buideltje waar nijntje in kan slapen terwijl hij bezig is? Kan hij nijn zelf in en uithalen en de buidel kan hij om doen.quote:Op maandag 27 december 2021 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel dat hij dingen niet anders wil dan hoe hij het gewend is. Nijntje hoort niet aan een touwtje!
Dit specifiek nog niet geprobeerd, maar met andere dingen werkt dat wel zo!
O je werd zo erg gemist?quote:Op maandag 27 december 2021 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had gisteren boven de 300 punten in DTS gehaald,gelijk zure gezeichten.
nu posten is ook geen slecht idee FFquote:Op maandag 27 december 2021 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had gisteren boven de 300 punten in DTS gehaald,gelijk zure gezeichten.
Een slendang.quote:Op maandag 27 december 2021 12:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Een buideltje waar nijntje in kan slapen terwijl hij bezig is? Kan hij nijn zelf in en uithalen en de buidel kan hij om doen.
Zoiets als een heuptasje
Wil je me weghebben?quote:Op maandag 27 december 2021 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu posten is ook geen slecht idee FF
jij kunt toch wel meerdere subs tegelijk aanquote:Op maandag 27 december 2021 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wil je me weghebben?
Ik vind het hier veel leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |