Thanks man!quote:Op maandag 27 december 2021 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie foto`s gezien idd.Wat een hotel zeg.
Beterschap voor mini.
altijd een back up knuffel hebben is heeeeeel handigquote:Op maandag 27 december 2021 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij was DOLgelukkig!Hij laat deze knuffel echt niet meer los!
Zolang het maar het zelfde figuurtje is, maakt het niet uit of-ie van plastic of pluche is.
De bestelde Nijntjes (ook weer met reserve-exemplaar) zijn dus eigenlijk niet eens meer nodig.
Maar ach, beter te veel dan te weinig, zullen we maar zeggen.
Ik ben er 1x eerder geweest. Voor mijn gevoel was er nu iets van 2/3e deel vergeleken met de vorige keer. Sommige plekken erg druk, andere weer een stuk rustiger. Je kon nu tenminste fatsoenlijk lopen i.p.v schuifelen.quote:Op maandag 27 december 2021 11:58 schreef drakin het volgende:
[..]
O Praag is zo mooi![]()
2 keer geweest.
Hoe is het met over de toeristen struikelen in deze periode?
Voordeel van corona.quote:Op maandag 27 december 2021 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben er 1x eerder geweest. Voor mijn gevoel was er nu iets van 2/3e deel vergeleken met de vorige keer. Sommige plekken erg druk, andere weer een stuk rustiger. Je kon nu tenminste fatsoenlijk lopen i.p.v schuifelen.
1e keer was ook 1990 dacht ik, bier voor 20 ctquote:Op maandag 27 december 2021 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben er 1x eerder geweest. Voor mijn gevoel was er nu iets van 2/3e deel vergeleken met de vorige keer. Sommige plekken erg druk, andere weer een stuk rustiger. Je kon nu tenminste fatsoenlijk lopen i.p.v schuifelen.
M'n vrouw had een paar dagen geleden gekeken en zei dat die amandelen wat kleiner leken, maar toen hoestte hij ook een stuk minder.quote:Op maandag 27 december 2021 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
altijd een back up knuffel hebben is heeeeeel handig
en potver weer die stomme amandelen
quote:Op maandag 27 december 2021 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n vrouw had een paar dagen geleden gekeken en zei dat die amandelen wat kleiner leken, maar toen hoestte hij ook een stuk minder.
Nu kijkt ze weer en ze zijn weer meer gezwollen dan een paar dagen geleden, maar minder erg dan de afgelopen tijd. Hopelijk gaat dit niet nog weer erger worden.
Ja nou sowieso; onze hotelkamer zou normaal ¤300 per nacht zijn, en we hebben 'm voor ¤65 gekregen.quote:
Geen room service meer.quote:Op maandag 27 december 2021 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hij zag er sipjes uit op de foto
quote:Op maandag 27 december 2021 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen room service meer.
Snap ik wel.
Gelijk weer boeken.quote:Op maandag 27 december 2021 12:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou sowieso; onze hotelkamer zou normaal ¤300 per nacht zijn, en we hebben 'm voor ¤65 gekregen.
Nu we weer thuis zijn, zien we dat hun meest luxueuze suite (de Mozart suite) ¤95 per nacht kost.
Ik weet niet wat die allemaal heeft, maar de stap tussen de onze en die Mozart suite heeft al een privé-sauna en whirlpool en eigen woonkamertje enz.
Wel weet ik dat die Mozart-suite 70 vierkante meter is.
En dat voor ¤95 per nacht nu in corona-tijd!
Ik denk dat hij normaal iets van ¤1000 per nacht zal zijn of zo?
Even lekker aan warme thee dan, met honingquote:Op maandag 27 december 2021 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n vrouw had een paar dagen geleden gekeken en zei dat die amandelen wat kleiner leken, maar toen hoestte hij ook een stuk minder.
Nu kijkt ze weer en ze zijn weer meer gezwollen dan een paar dagen geleden, maar minder erg dan de afgelopen tijd. Hopelijk gaat dit niet nog weer erger worden.
De prijzen liggen nu wel heel anders. In de supermarkt is een halve liter bier al een euro.quote:Op maandag 27 december 2021 12:04 schreef drakin het volgende:
[..]
1e keer was ook 1990 dacht ik, bier voor 20 ct![]()
Vorige keer was idd schuifelen
Ja!quote:
Je raadt mijn gedachten.quote:
Ja het gaat een beetje met ups en downs.quote:Op maandag 27 december 2021 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hij zag er sipjes uit op de foto
En dronken personeel.quote:Op maandag 27 december 2021 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
De prijzen liggen nu wel heel anders. In de supermarkt is een halve liter bier al een euro.
En 2 varkensknieën, 3 kleine porties patat, wat sausjes, 2 cocktails en 2 kleine kruidendrankjes waren ¤80 bij elkaar.
Die varkensknieën waren nog slecht bereid ook; de vorige keer elders was het heerlijk krokant en kruidig gemaakt, nu was de vel ervan een smerige vette lap die ik er af sneed en apart legde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |