Ik werd geroepenquote:Op maandag 27 december 2021 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
potver Solid![]()
![]()
![]()
lief zijn
anders halen we mod @:Dud0r erbij
Ook wel logisch als draak natuurlijk.quote:Op maandag 27 december 2021 10:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Laten we het maar niet hebben over je enorme ass.
Dank je.quote:Op maandag 27 december 2021 10:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echt prima zo - we zijn er helemaal aan gewend.
quote:
Ole ole ik word gedooptquote:Op maandag 27 december 2021 10:48 schreef greysbones het volgende:
ik doop u om naar
@:Solidaszonderarock
Hallo dud met een nulquote:
Dat koppie.quote:Op maandag 27 december 2021 11:44 schreef ToT het volgende:
Meneertje was z'n Nijntje verloren in Praag, dus nu net ff gauw naar Kruidvat geraced voor een nieuwe:
[ afbeelding ]
(En meteen een reserve-exemplaar gekocht.)
Zo sneu hem te horen roepen: "NIJIJIJIJNtje, waar BEEEEEEN je???"
quote:
Ahwquote:Op maandag 27 december 2021 11:44 schreef ToT het volgende:
Meneertje was z'n Nijntje verloren in Praag, dus nu net ff gauw naar Kruidvat geraced voor een nieuwe:
[ afbeelding ]
(En meteen een reserve-exemplaar gekocht.)
Zo sneu hem te horen roepen: "NIJIJIJIJNtje, waar BEEEEEEN je???"
Mooie foto`s gezien idd.Wat een hotel zeg.quote:Op maandag 27 december 2021 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]Gozer!
Haha ja hij was blij Nijntje weer te zien, maar is ook weer wat sippig om nu weer saai thuis te zitten na al die avonturen in Praag!![]()
En hij blaft weer als een krolse zeehond.
O Praag is zo mooiquote:Op maandag 27 december 2021 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]Gozer!
Haha ja hij was blij Nijntje weer te zien, maar is ook weer wat sippig om nu weer saai thuis te zitten na al die avonturen in Praag!![]()
En hij blaft weer als een krolse zeehond.
lekkkerdinnnnggggggquote:
Wat waar hoe? En waarom?quote:
Sneupke.quote:
Hij was DOLgelukkig!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |