Lies !!!! Jij hier BB weer snelquote:
Groeten terug ik zeg het niet snel maar je was een ok prima mod, ik twijfel wel eens over de keus nu. Maar ik ben dronken en heb de op om zeep geholpen. En dat is best leukquote:Op zondag 26 december 2021 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kwam je even groeten, zag je toevallig in de AT, weet nog niet of ik BB ga volgen eigenlijk.
Was weer genieten gister nachtquote:
Ik ben er al.quote:
Nu kunnen de vaten geopend worden en kan het bier rijkelijk vloeienquote:
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 26 december 2021 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu kunnen de vaten geopend worden en kan het bier rijkelijk vloeien![]()
![]()
En je mag pas naar bed als je enkel horizontaal over de drempel van de slaap kamer kanquote:
Is er een andere manier?quote:Op zondag 26 december 2021 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En je mag pas naar bed als je enkel horizontaal over de drempel van de slaap kamer kan![]()
Wil je kaas zit er een fucking druif op.quote:
Blokjes zonder druif worden nog gesneden.quote:Op zondag 26 december 2021 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil je kaas zit er een fucking druif op.
Lekker het buitenland onveilig gemaaktquote:Op zondag 26 december 2021 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Awesome!!!
Zo, we zijn weer terug in het land!
Ik vind hem ook gaaf gelukt.quote:Op zondag 26 december 2021 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Awesome!!!
Zo, we zijn weer terug in het land!
Praag, we hebben een witte kerst gehad!quote:Op zondag 26 december 2021 18:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker het buitenland onveilig gemaakt
Lekker man, even een paar dagen heerlijk genieten.quote:Op zondag 26 december 2021 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Praag, we hebben een witte kerst gehad!
Zeker!quote:Op zondag 26 december 2021 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker man, even een paar dagen heerlijk genieten.
Werd daar niet op gecontroleerd dan?quote:Op zondag 26 december 2021 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Beetje de kerstmarkt daar bezocht. Mondkapje was echter wel verplicht:
[ afbeelding ]
(Slechts een paar personen gezien die er eentje op had overigens.)
Schoonheid.quote:
quote:
Nee, en in het algemeen werd er weinig / niet gecontroleerd.quote:Op zondag 26 december 2021 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Werd daar niet op gecontroleerd dan?
Net als elke ochtend koffie wordt geschonken.quote:Op zondag 26 december 2021 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Blokjes zonder druif worden nog gesneden.
Ah apart allemaal dat ene keer wel gevraagd wordt andere plek weer niet..quote:Op zondag 26 december 2021 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]Helleuh!
[..]
Nee, en in het algemeen werd er weinig / niet gecontroleerd.
QR-code? M'n telefoon liep te klooien: "Geeft niet, ik geloof u wel. Loop maar door."
Op andere plekken werd daar helemaal niet op gecontroleerd.
Rondleiding in de ondergrondse stad: wel mondkapje op en QR-check, maar vervolgens met 20 man tegelijk hutje mutje op elkaar een kleine kerker van binnen bewonderen enzo.
quote:Op zondag 26 december 2021 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Praag, we hebben een witte kerst gehad!
quote:Op zondag 26 december 2021 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Net als elke ochtend koffie wordt geschonken.
quote:Op zondag 26 december 2021 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah apart allemaal dat ene keer wel gevraagd wordt andere plek weer niet..
Maar wel leuk gehad?
quote:Op zondag 26 december 2021 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En alle jonge dames zijn nu verliefd op MiNi-ToT?
Wow dat is een stuk goedkoperquote:Op zondag 26 december 2021 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]Was echt ongelooflijk gaaf!
Kamer die normaal ¤300 per nacht kost, voor ¤65 per nacht gekregen. Alleen al in het hotel verblijven was al super, als het had geregend en we binnen hadden moeten blijven was het ook echt geen straf geweest, maar we hadden een witte kerst!
[..]Hij trok weer overal de aandacht.
We waren in een klein, chique restaurant wat gaan drinken en er zaten 3 stokoude dames aan een tafel, echt duidelijk "oud geld".
De meest kil en deftig uitziende van hen bleef (met mondhoeken die chronisch omlaag stonden) naar Mini-ToT kijken met zo'n blik vanuit de hoogte, maar al snel kon ze gewoon niet meer ophouden met glimlachen!
En een paar kinderen in het hotel van rond de 8 jaar zaten zo leuk met hem te spelen dat ze hoopten dat we nog een paar dagen langer daar zouden blijven!
Ja dit had aan de ene kant wel een dag langer mogen duren, maar aan de andere kant was dit echt te koud voor Mini-ToT. Hij wil nog steeds zijn handschoenen niet aanhouden en zijn handjes deden het steeds snel pijn van de kou.quote:Op zondag 26 december 2021 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wow dat is een stuk goedkoperMooi dat daar sneeuw lag, hier helaas niet..
Ah dat is wel mooi, dat Mini-ToT speelmaatjes had![]()
Gaat vaak ook snel voorbij zulke momenten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |